Miten valmistautua anaaliyhdyntään?
naiseni kokee kipua sen aikana, joten miten voimme ns. lämmitellä anaalia yhdyntää varten? ja millainen on todellinen nautinto siitä? siis ihan naisen näkökulmasta?
ps. en pakota naistani mitenkään
Kommentit (33)
onko siitä nautintoa naiselle. Tai miehelle.
Ei anaaliyhdyntään voi mitenkään lämmitellä. Koska persereikä ei laajene ulkoapäin, eikä tuota liukastavaa eritettä niinkuin emätin, sehän pitäisi jokaisen tietää.
Jos nainen kokee kipua, sellaiset hommat pitäisi lopettaa. Kokeilkaa välillä niin, että nainen saisi työntää anukseesi kesäkurpitsan, ja sinä sitten analysoisit tuosta kokemuksesta syntyvää nautintoasi.
miksi monet ihmiset suhtautuvat niin aggressiivisesti anaaliseksiin. Itse en ole koskaan tuntenut viehtymystä sitä kohtaan, mutta en ole myöskään koskaan kokenut aiheelliseksi kiihkoilla siitä.
Olen nainen, ja ystävissäni on useampia naisia, jotka tykkäävät anaaliseksistä ja saavat siitä orgasmin. Ja mieshän nyt varsinkin kykenee saamaan anaaliyhdynnästä orgasmin eturauhasstimulaation kautta!
Siinä viereesä on toinen aukko joka on penikselle tarkoitettu. Peräaukkoa ei ole tarkoitettu yhdyntään. Anaaliyhdynnästä seuraa melkoisella varmuudella ulostamisvaikeuksia ja kauheat peräpukamat.
Peräsuoli ja peräaukkohan taitaa anatomisesti olla samanlainen miehellä ja naisella.
Eli harjoittele itselläsi, sillä omalla peppureiälläsi siis. Etsi itse jotakin pamppua apuna käyttäen tapa saada hommasta nautinto. Sitten vasta sen naisen kimppuun, jooko?
että jokin hieroo eturauhasta.
Naisten kohdalla se ei yleensä ole niin nautinnollista, tietysti jotkut siitä pitävät tai suostuvat siihen siksi, että on kiva nähdä kumppanin nauttivan jostain asiasta.
Netistä löytyy aika paljon asiallisia vinkkejä, mikäli ap ei olisi provo:)
Peräsuoli ja peräaukkohan taitaa anatomisesti olla samanlainen miehellä ja naisella.
Eli harjoittele itselläsi, sillä omalla peppureiälläsi siis. Etsi itse jotakin pamppua apuna käyttäen tapa saada hommasta nautinto. Sitten vasta sen naisen kimppuun, jooko?
meillä minä nautin suunnattomasto peppuseksistä jos on tarpeeksi hyvin lämmitelty! Kipeää käy jos lämmittely jää puolitiehen/ jännittää! meillä käytössä anustappi (ja liukkari) jolla pikkuhiljaa lämmitellään ja venytellään paikat! ?Pitää myös olla todella kiihottunut ja rentoutunut kun mies tulee sisään...sit tuntuukin todella mukavalta! Ekaa kertaa kokeiltaessa voi paras asento olla että nainen on päällä ni voi "uppoamis" nopetta säädellä tuntemuksen mukaan! mutta tässä nyt muutamia vinkkejä mitä mulla tuli mieleen....
Naisten kohdalla se ei yleensä ole niin nautinnollista, tietysti jotkut siitä pitävät tai suostuvat siihen siksi, että on kiva nähdä kumppanin nauttivan jostain asiasta.
mulle on moni nainen kertonut, että saa orgasmeja anaaliseksistä. Itsellä ei ole kokemusta perspanosta, mutta kyllä masturboidessani myös peräaukko kuuluu selvästi siihen erogeeniseen osastoon. Seksissä ei, miestä ei kiinnosta se puoli ollenkaan, eikä se mua mitenkään haittaa, en itsekään olisi innostunut kokeilemaan.
5
Pyytää yksi Pasi paikalle, haistella sen Converseja, ottaa Pasilta kunnolla suihin ja pyytää Pasia pukemaan homoilutarkoitusta varten erikseen hankitut remonttikuteet päälle. Kumisaappaat tietysti jalkaan ja punaista anustappia pestyyn peppureikään. Televisioon pyörimään Tuure Boelius tai Benjamin Peltonen.
T: Niko Petteri
Sitä pitää haluta.
Sormella, sormilla, anustapilla. Paaaaaljon liukkaria.
Aina on tatinpää paskassa kun on koitettu.
Ei auta vaikka kuin yrittää tyhjätä
Vierailija kirjoitti:
Huuhtelulla
Homokakarapaska nosti ketjun
Hyvin voi sitä anatomiaa tutkia mies omalla anuksellaan, ne ovat samanlaiset sukupuoleen katsomatta. Ohjeita lämmittelyyn löytyy vaikka googlaamalla.
Tiukkaan ummetuksesta kärsivän naisen perseeseen on nautinto! Siellä sopivasti kova kakkapökäle odottelee ja sitä vasten kun sää munallas nuijit, nii se teköö vaa hyvää molemmille!
http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf