Ei jumalauta! Onko muita yhtä säälittäviä kuin minä??
Tajusin just, että minun ystäväni ovat hullut AV mammat, onko mulla näin hyviä ystäviä... APUVA!! helvetin hienoa, että ihmisiä kiinnostaa :) Ystäviä toki on, mutta miksi ei yhteyttä pidetä? Voi ei, olenpas paska!!!
Kommentit (6)
Harmi, että sinusta tuntuu tuolta. Nykyään vain niin monella tuntuu menevän kaikki voimat juuri sen oman perheen/oman elämän pystyssä pitämiseen, ettei enää ole voimia kiinnostua ystävyyssuhteista. Virtuaalihalin lähetän sinulle!
Harmi, että sinusta tuntuu tuolta. Nykyään vain niin monella tuntuu menevän kaikki voimat juuri sen oman perheen/oman elämän pystyssä pitämiseen, ettei enää ole voimia kiinnostua ystävyyssuhteista. Virtuaalihalin lähetän sinulle!
Olen itseäni syyttänyt juuri tuosta, että itse kun en niin kerkeää, koska se oma perhe toki tärkein, mutta eihän se kuitenkaan ole oikein, että kuitenkin minä olen se joka yleensä yhteyttä pitää...
Kai jotakin väärin olen tehnyt, no ei voi mitään, mieheni on kuiten hyvä ystäväni ja äitini se paras! Olen kiitollinen heistä ja tietenkin mun ihanasta riiviöstäni joka on kolmen vanha ja vie loputkin voimat uhmallaan! :)
Nyt tulossa toinen ja varmaankin yhtä "helppo" kuin eka :)
ap
Kyllähän av on yhtä suurta perhettä. Vaikka aina riidelläänkin :)
Kyllähän av on yhtä suurta perhettä. Vaikka aina riidelläänkin :)
että ole vaan ap iloinen että tunnet mut. ;)
Myös minulle tämä palsta on tärkeä paikka saada vertaistukea ja nauraa. Ja suoraan sanottuna myös mun ainoa oma tila, jossa ajatella ajatukset loppuun asti ilman keskeytyksiä (olen kahden pienen lapsen kotiäiti).
Tsemppiä vaan, vois sulla ja mulla huonomminkin mennä. :D