Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dna:n mainos, en ymmärrä

Vierailija
14.10.2012 |

Mua on jo pitkään vaivannut tuo Dna:n mainos, missä neljä parikymppistä tyttöä istuu lattialla ja yks sanoo jotain että "tytöt, mulla on vihdoinkin jotain minkä mä voin jakaa teidän kaikkien kanssa" ja huoneen ovelle ilmestyy mies ja nää muut tytöt (kaikki farkkupaidoissa) käy ihan kuumana ja se jätkäkin menee jotenkin ihan puihin. Ja sitten tää neljäs tyttö sanoo "jos ymmärrätte mitä tarkotan".

Oonko vaan jotenkin vajaa vai mikä on kun en ymmärrä tuota mainosta? :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tikku) mutyta muut tytöt luulee että kysed on siitä namupalasta joka sattuu tulemaan ovesta just sillon.

Vierailija
2/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli FingerporUa pari päivää sitten??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tikku) mutyta muut tytöt luulee että kysed on siitä namupalasta joka sattuu tulemaan ovesta just sillon.

Okei, i see. Mutta liittyykö se jotenkin johonkin, että niillä kaikilla muilla tytöillä on farkkupaidat ja tällä yhdellä ei?

Vierailija
4/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli FingerporUa pari päivää sitten??

Vierailija
5/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaksi!

Vierailija
6/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moneen päivään edes käyny av:lla :) Mikähän edes mahtaa olla tämä Fingerpori-juttu?

Vierailija
8/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopioin vahingossa väärän, etsitään siis se oikea. hetkinen :)

Vierailija
10/11 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tajusin tuon fingerporin heti. Ja muutenkin yleensä mainoksetkin mulle avautuu mutta tuota Dna:n mainosta en vaan oo tajunnut...

-ap-

Vierailija
11/11 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

Kiitos kysymyksestä DNA:n mainoksesta, jossa tytöt keskustelevat 'jakamisesta' ja lopuksi yksi sanoo 'jos ymmärrät mitä tarkoitan'. Tämän jälkeen mainoksen lopussa tulee DNA mokkulan esittely.

Kyse on DNA:n tarjoamasta mokkulasta, joka jakaa WLAN nettiyhteyden jopa kymmenelle kodin laitteelle, esimerkiksi kännyköille, tableteille, tietokoneille tai tv:lle. Kyseinen mokkula ottaa käyttöönsä aina parhaan saatavissa olevan verkkoyhteyden, aina 4G nopeuksiin asti. Kyseinen mokkula jakaa tätä yhteyttä niille laitteille, jotka ottavat yhteyden tähän mokkulaan salasanalla. Salasanan voi mokkulan omistaja itse päättää. Laite on erittäin helppo ottaa käyttöön.

Kyseisessä mainoksessa jakamisella viitataan siis nopean WLAN nettiyhteyden jakamiseen.

Mukavaa syksyn jatkoa ja yst. terv

Kati Riikonen

Markkinointijohtaja

DNA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän