Suomalaiset naiset on hirveitä pirttihirmuja!
Ja sitten ihmetellään kun miehet luikkii karkuun. Viimeistään lapsen syntyma saa naisesta tämän pirttihirmuuden esiin. Mies on vankina omassa kodissaan ja kaikkeen täytyy lupa vaimolta saada ja tietty mies ei osaa mitään kotonakaan tehdä oikein.
Kommentit (6)
anaaliseksiäkin pidetään melkein pahoinpitelynä... ahdistavaa tosiaan tuollainen ahdasmielisyys.
hyvä kun miehet saa edes koskea omiin vauvoihinsa. akka kyttää koko ajan ja miesparka pelkää tekevänsä virheen. ja ennemmin tai myöhemmin se sen tekee ja sitten ei ole enää mitään asiaa vauvan lähelle.
ja äitimarttyyri joutuu tekemään kaiken itse!
toinen asia mitä ihmettelen, on tää itsestäänselvyys että isovanhempien täytyy hoitaa osansa.
ettekö tiedä että osa miehistä on alkanut ihan tästä syystä homoksi? Suosittelen ap:lle ja muille.
t Pera ;)
ettekö tiedä että osa miehistä on alkanut ihan tästä syystä homoksi? Suosittelen ap:lle ja muille. t Pera ;)
ettekö tiedä että osa miehistä on alkanut ihan tästä syystä homoksi? Suosittelen ap:lle ja muille.
t Pera ;)
Taidampa kokeilla vaihtaa leiriä.
ap
Minä olen nainen, enkä aio todellakaan muuttua lesboksi, sen verran kamalia useimmat naiset tuntuvat olevan. T: Oikea AP, jonka mielestä suominaiset on hirveitä pirttihirmuja