AUTTAKAA mua arvioimaan ton kipeän vauvani vointia!?
Vauva 4.5kk todella kovassa ärkätaudissa, jonka päälle alkoi yskä. Olen käyttänyt lääkärissä ja lääkäri määräsi yskänlääkettä keuhkot yms kuunneltuaan. Jotta avaisi keuhkoputkia ja olisi helppo hengittää. Vauva kuitenkin oksentaa kaiken yskänlääkkeen. Muuten se on ok kunnossa, mutta hengittää mielestäni todella nopeaan tahtiin välillä. Ihan kuin huohottaisi tai olisi hengästynyt. Onko tämä normalaia flunssaisilla vauvoilla? Kun tuntuu saavan happea, mutta siis auttakaa kun en todella tiedä?
Kommentit (28)
Ei missään tapauksessa vauvaa kuuman vesikattilan päälle. palovammavaara.
Istuimme vauvan kanssa n.20min kylppärissä kuuma suihku valuen. Sai jopa syötyä siellä ja piristyi huomattavasti. Mittasin lämmön, 36.8. Ja nyt hän nukahti. Minusta hengityskin on parantunut kun sai vähän avattua. Kiitos ihanista vinkeistä. Jäämme seuraamaan vointia ja jos se tuosta huononee niin menemme näytille. Vauva leikki ja touhusi ihan ok, mutta syöminen pikkusen tietysti hankalaa, kun ensin täytyy saada nenä auki. ap
Ulkona niin kauhea ilma ettei viitsi ulos laittaa nukkumaan. Ei tässä muuta kun olen vaan huolesta kankea. ap
Pieni kuivuu pian, sen seurauksena lima sitkistyy ja vauva on tosi pian tosi huono kuntoinen
on pahemman kaavan mukaan ja me voidaan mennä melkein suoraan jorviin!!
ja olen tosi tyytyväinen poikani saamaan hoitoon. odottaahan siellä saa, mut vauvan kanssa pääsin siel aina alle tunnis..
Ja viikonloppusin sinne ei kannata mennä. kannattaa mennä perjantaina näyttää terveyskeskukses vaikkei viel kovin kipee oiskaa ettei tarvii vkonloppuna mennä peijakseen. niin mä oon tehny..
Vierailija:
Se on minusta aika iso ero.
Nimim. Ei toivottavasti enää ikinä 1-vuotiaan kanssa Peijakseen jonottamaan kahta tuntia lauantai-iltana