KAnnattaako 36-vuotiaan työttömän vielä
haaveilla lapsesta?
En tiedä miten pian tärppäis ja kotona haluaisin olla vähintään 1,5 vuotta.
Sitten ei taida olla enää mitään mahista työllistyä? :(
Kommentit (6)
Lapsia voi kuitenkin saada varsin lyhyen ajan ja olet selvästi jo sen aikaikkunan loppupuolella.
Miksi nykyään ihmiset lopettaa elämisen 30v????
Itse olen 50+ ja odotan kovasti että elämä tästä vain paranee:) Kivaa on ollut tähänkin asti ja menty täysillä mutta tarkoitus olisi vielä sinnitellä 30 vuotta vähintään:D
mutta voihan silloin miettiä, että miten käyttää sen palkkansa järkevästi.
Onko parisuhteesi kunnossa ja puolisolla töitä? Jos kyllä, niin yrittäisin sinuna lasta enkä aikailisi, koska on parempi saada lapset mahdollisimman nuorena.
Omalla kohdallani en ole huolestunut töiden saamisesta. Minulla on kolme koulutusta ja työkokemusta vielä useammalta alalta.
Terveisin, Kotiäiti, jonka nuorin lapsi syntyi, kun olin 35 v
kyllä töitä saa aina, mutta lasta ei niinkään. Jos lasta kovasti haluat tee se nyt äläkä jossittele vuosien päästä.
minä aloitin uudella uralla viisikymppisenä.
Elinikäinen oppiminen on nykyaikaa. Jos et työllisty omalle alallesi ehdit hankkia vielä uuden ammatin kotiäitivuosien jälkeen.
Nuorimmaiseni sain nelikymppisenä ja sen jälkeen olen hankkinut vielä kaksi ammattia.
Nyt olen työelämässä ja saan hyvää palkkaa. Työvuosia vielä jäljellä kymmenisen vuotta jos terveyttä riittää.
Keski-ikäinen nainen on hyvä työntekijä, tunnollinen tehtävissään.
siitä syystä, että olisin niinkin vanha äiti ja todella tuo työtilanne huolettaa. Siis pelkkä "vanhuus" ei sinänsä, mutta oikeasti se, että 40-vuotiaana alkaisin sitten kilpailla nuorten kanssa työpaikoista. Toisaalta 36 tai 40 vuotta on varmaan työnhauan kannalta aika sama ikä, sen sijaan lapsensaannin kannalta ei, hmm...