Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin mielialalääkityksen 2 kk sitten ja nyt on tullut jo 3 kg lisää painoa. :(

Vierailija
13.10.2012 |

Onko tälle turpoamiselle mitään tehtävissä? Painonnousu on tyypillinen lääkkeen sivuvaikutus, mutta kai sille nyt jotain voi? Jos tällainen nousu jatkuu, niin vuoden päästä liikakiloja on jo vaikka kuinka paljon.

Elämäntapojani en sinänsä ole muuttanut: syön ja liikun saman verran kuin ennenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi antaa neuvoja, jos tietää lääkkeen ja syyn miksi aiheuttaa lihomista.

Vierailija
2/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mirtazapin kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mirtatsapiinia? Minulla tuli 10kg muutamassa viikossa ja lähti sitten hiljalleen kun lääke loppui. Minäkään en mielestäni muuttanut ruokailutapojani mitenkään tai ainakaan niin radikaalisti että painonnousu olisi sillä selittynyt.

Vierailija
4/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kyllä muita vastaavia, jotka ei lihota. Ja mua ei lihottanut. Ko. lääkityksen aloittamisen jälkeen olen saanut pudotettua painoa lähes 20 kg kun masennus hävisi!

Vierailija
5/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mirtazapinista painoa + 35 kg / 2 vuotta. Masennusta se ei parantanut yhtään, enkä masentuneena jaksanut välittää kiloista. Mutta ei välittänyt hoitava lääkärikään. :-/

Vierailija
6/6 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin psykiatrilla, joka määräsi tuon lääkityksen. Eli kannattaa mennä ammattilaisella. Mulla hoiti työterveyslääkäri eri lääkkeillä masennustani, mutta ei auttanut. Psykiatri sanoi heti, että ne kaikki lääkkeet oli samasta 'lääkeperheestä' eli jos yksi ei auta, niin ei sitten mikään.