Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaivataan kaverit 29v. äidille ja 1v. pojalle Espoosta

13.10.2012 |

Olen 29-vuotias vuoden ikäisen pojan äiti espoon soukasta. Kaipaan seuraa paitsi itselleni niin myös mielellään suurinpiirtein samanikäistä leikkikaveria pojalleni Espoon alueelta. Tuntuu että kaikki vanhat kaverit ovat kaikonneet, osa eri paikkakunnalle ja muut sitten viimeistäänkin eri elämäntilanteen vuoksi. Myönnän itsekin että olen ehkä maailman surkein yhteydenpitäjä, ja ajan saatossa olen päätynyt siihen lopputulokseen, että ehkä en ole yhteydenpidon arvoista seuraa. En siis ole maailman sosiaalisin tyyppi, miksi en myöskään osaa hakea seuraa mistään perhekahviloista tms. Nyt harmittaa jo pojan puolesta, joka on aivan innoissaan muista lapsista aina heitä nähdessään liikenteessä. Olen huomannut kuinka hän kaipaa ikäistään seuraa, joten siksi olen täällä. Olisi kiva kyläillä, ulkoilla, kahvitella, käydä lastentapahtumissa, kirppiksillä tms. toisen samassa elämänvaiheessa olevan äidin ja lapsen/lasten kanssa.

Teemme mieheni kanssa molemmat vuorotyötä jonka ohella hoidamme poikaa kotona. En siis ole kotiäiti, joka pääsee tuon tuosta jonnekin lähtemään, mutta kyllä tuota vapaa-aikaakin on ihan riittämiin :)

Viestiä voit osoitteeseen mirtzunet@hotmail.com :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme