Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on syntymämerkki joka kulkee suvussa?

Vierailija
13.10.2012 |

Kaikilla suvun poikalapsilla oli syntymämerkki.

Eronnut mies kertoo Ilta-Sanomien sunnuntailiitteessä, kuinka syntymämerkin puuttuminen paljasti ex-vaimon huijauksen.

Mies kertoo, kuinka hänen vaimonsa tuli raskaaksi, ja pariskunta oli hyvin onnellinen.

- Lapsi syntyi, mutta hänellä ei ollutkaan syntymämerkkiä, kuten sukuni kaikilla poikalapsilla oli ollut. Olin itse poistattanut omani ennen kuin tapasin vaimoni, joten vaimoni ei tiennyt siitä, mies kirjoittaa.

Mies teetti vaimoltaan salaa isyystutkimuksen ulkomailla, ja tuloksen mukaan hän ei ollutkaan lapsen isä. Mies haki avioeroa ja vaati korvauksia vieraan lapsen hoitamisesta.

- Oli vaimoni ilme näkemisen arvoinen, kun kerroin hakevani eroa. Olin kuulemma kuvitellut kaiken, ja lapsi oli varmasti minun.

Miehen mukaan lopputulos oli, että hänen vaimonsa jäi puille paljaille avioehdon ansiosta, ja menetti samalla asuntonsa, jota käytti yrityksensä toimitilana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä periytyviä syntymämerkkejä olemassa vaikka entineen biologianopettajani sen kovin kiistikin (:koska luomet eivät periydy tieteellisten tutkimusten valossa). Itse en voi sille mitään, että minulla on periytyvä syntymämerkki molemmissa käsissäni samassa kohtaa molemmissa. Pikkusormeni sivussa on  2millimetriä halkaisialtaan oleva kohouma.. puolipallon muotoinen ihonvärinen paukama jonka tuntee kynnellä ja näkee valossa (iho on normaalin värinen)

Tämä merkki on Äidilläni molemmissa käsissä ja Äitini isällä minun papallani. Tämä on periytynyt jo kolmessa polvessa. Olen iloinen merkistäni ja tahdon sen lapsiini jos mahdollista.

Merkki on laimentunut joka sukupolvi hieman (pienentynyt koko).

Joskus mietin onko minulla joitain kaukaisia sukulaisia joilla olisi tämä sama merkki. Spekuloin joskus asiaa ja mietin jos löytäisin toisen ihmisen. Miespuolisen merkin kantajan pystyisinkö säilyttämään merkin suvussani, koska pidän sen merkin tuomasta identivikaatiosta kuulua johonkin ,olla jotain merkillistä poikkeavaa mielenkiintoista.

Vierailija
2/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viitsivätkin vielä julkaista moisen stoorin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen puolelta "haikaranpurema" niskassa, joka pysyy läpi elämän. Mutta tulee myös tytöille.

Mutten todellakaan laittaisi päätä vadille siitä etteikö merkki voisi myös olla tulematta! Kiva jos tuo äijä on joku vainoharhainen heebo, joka maksoi puoskarifirmalle virhetuloksesta. Jää lapsi ilman isää...

Vierailija
4/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS:ssakin pääuutisena. :D

Vierailija
5/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka periytyy 100% isiltä pojille, mutta että syntymämerkki..? Kun sairaudetkaan eivät oireile ihmisillä samalla tavalla. No, sinänsä tietysti onni miehelle, _jos_ on huomannut petoksen onnekkaasti, mutta..

Vierailija
6/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...punkkari söi mummon matkalipun.

Vierailija
7/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

urbaanilegendoistahan saa kivasti raflaavia lööppejä.

Vierailija
8/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä jotenkin niin kömpelösti suomennettu, että tuli mieleen joku cosmopolitanin kysy elliltä-palsta.

Mä en ymmärrä, mitä ilta-sanomille on tapahtunut. Aivan kuin siellä toimituksessa ois viime kesäkuusta asti istunut vaan yksi toimittaja, sekin ilmainen harjoittelija, jonka tehtävänä on seuloa netistä kaikki törky minkä vaan löytää, ja julkaista ne "uutisina".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan