Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin alistumisesta ja siitä, että minua satutetaan

Vierailija
13.10.2012 |

Olen löytänyt seksuaalisuuteni vasta lähivuosina, pikkuhiljaa ja tunnustellen. Sen myötä olen oppinut nauttimaan petipuuhista ihan eri tasolla ja onnekseni mieheni on suhtautunut hyvin näihin tarpeisiini. Mutta...siinä missä minä olen alistuva ja seksuaalinen masokisti, hän ei oikein ole dominoiva eikä toisaalta sadistikaan.

Periaatteessa tämä olisi kai ok, mutta nykyisellään tuntuu että jään aina jotain vaille. Kun kiihotun ja mieheni esim. piiskaa minua, päässäni vaeltaa kaikkia levottomia ajatuksia (tahtoisin miehen esim. pakottavan minut tekemään kaikenlaista nöyryyttävää), mutta koska mieheni ei tosiaan ei näistä asioista perillä tai kovinkaan kiinnostunut luontaisesti, kokemus jää vajaaksi. Aina sanotaan että pitäisi kertoa, mistä pitää ja olen näin tehnytkin, ihan suoraan vieläpä. Silti ei tunnu mukavalta sanoa ääneen näitä arempia toiveita, jotenkin koen että miehen pitäisi nyt jo tuntea minut sen verran hyvin että uskaltaisi tuollaisia käskeä...mutta kun sitä mielenkiintoa ei taida olla.

Kysyn siis nyt teiltä muilta, että miten oppisin elämään asian kanssa? Miestäni rakastan kovasti, mutta tämä asia harmittaa minua päivittäin ja usein myös tuskastuttaa, kun mies ei ymmärrä vihjailuistani ja eleistäni, missä mennään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ongelmana se, että toinen ei osaa/halua asennoitua leikkiin, joten 100%:sti tilanteesta ei saa nautintoa irti. Itse kuitenkin nautin ja olen varma että nauttisin vielä paljon enemmin, jos "sessio vietäisiin läpi asenteella".

Olen myös harkinnut vierasta, joka olisi kiinnostunut hieman rankemmasta seksistä, jolloin asenneongelma ei latistaisi tunnelmaa.

Kyllä tuo tuntuu omalta kohdaltani melkeimpä elämäntavalta eli ei sitä pysty unohtamaan. Fantasia elää mielessä päivittäin :)

Vierailija
2/15 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat hankalia juttuja jos ei toinen ole samalla aaltopituudella. Kokemus jää auttamatta vajaaksi jos toinen osapuoli ei ole täysillä mukana. Mutta toisaalta ei sitä voi vaatiakaan jos se ei tunnu miellyttävältä..

Löysin itseni "suhteesta" emännän työkaveriin joka nautti suunnattomasti rajuista otteista, henkisestä ja fyysisestä nöyryyttämisestä yms. Luottamus oli molemminpuolista mikä on erittäin tärkeää näissä jutuissa kuten myös toisen kunnioitus. Ja kumpikin sai mitä halusi.

Ikävä kyllä en kotona ole saanut kokea mitään vastaavaa.. Moraalikrapula oli pitkään kamala mutta ei sitä luonnolleen mitään voi! Jos tuollaisista jutuista tykkää ei tyydytystä saa muuta kuin niitä harrastamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juuri ilmestyneestä kirjasta Kipukynnys. Tämä kirja kertoo suomalaisesta sadomasokistisesta suhteesta nykypäivänä. Siitä saa vinkkiä, ajattelemisen aihetta ja jotakin mille runkata.

Vierailija
4/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos kumppani ei ymmärrä tarpeita. Kuulen tästä usein.

Olen ns. ammattimaster ja SM on minulle elämäntapa.

Teidän on toimittava salassa tai pyydettävä lupa käydä sessiossa. Jos todella rakastaa, niin ymmärtää. Elämä on riski.

Master lpr.

Vierailija
5/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos kumppani ei ymmärrä tarpeita. Kuulen tästä usein. Olen ns. ammattimaster ja SM on minulle elämäntapa. Teidän on toimittava salassa tai pyydettävä lupa käydä sessiossa. Jos todella rakastaa, niin ymmärtää. Elämä on riski. Master lpr.

Onko ammattimasterilla pitkäs kesälomat, saatko sairausajan palkkaa

Vierailija
6/15 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun toisten satuttaminen alkaa olla tosi kiihottavaa, on aika mennä tutkituttamaan oma pääparkansa.

Normaali SM sitten erikseen.

Vierailija
7/15 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos kumppani ei ymmärrä tarpeita. Kuulen tästä usein. Olen ns. ammattimaster ja SM on minulle elämäntapa. Teidän on toimittava salassa tai pyydettävä lupa käydä sessiossa. Jos todella rakastaa, niin ymmärtää. Elämä on riski. Master lpr.

Onko ammattimasterilla pitkäs kesälomat, saatko sairausajan palkkaa

Tahtiin. Kukaan ei valvo.

Vierailija
8/15 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pidä ajatuksesta, että hän satuttaisi minua vaikka pyydän sitä.Suhteen alussa hän suostui hieman kovempiin otteisiin, mutta nykyään sanoo ettei pidä siitä aina kun pyydän sitä :( Itselläni taas kaipuu tälläiseen vain kasvaa ja mietin asiaa hyvin usein ja asia vaivaa. Kaipaiskovasti, että in voisin todella tuntea olevani hänen käsissään.Mitenhän saisin miehen ymmärtämään, että kun hän haluaa minua miellyttää hän tekisi sen juuri siten että tuottaisi hieman kipuakin. Tämä asia taitaa olla hieman kinkkinen selvittää sellaisille, jotka näkevät alistamisen vain negatiivisena asiana.

Vierailija
9/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ongelmasi. Miehelle voi olla hyvin suuri kulttuurinen ongelma naisen satuttaminen. Sellainen yhdistyy usein, ja aivan syystä, onnettomiin luusereihin, joista ei ole muuhun kuin vaimonsa hakkaamiseen. Tässä ei ole kysymys kuitenkaan mistään sellaisesta, vaan naisensa tarpeiden tyydyttämisestä.

Elän pitkässä ja hyvin onnellisessa parisuhteessa naiseni kanssa, joka kaipaa ja saa säännöllisesti kunnon piiskausta minulta. Suhteemme alussa, vaikka sain nautintoa hänen piiskaamisestaan, tunsin jälkeenpäin syyllisyyttä siitä, että olenko joku surkea vaimon hakkaaja? Hänen kurkkiessaann peilistä haltioissaan minun kauhistelemia remmini jälkiä selässään ja pakaroillaan, aloin tajuta, ettei minun tarvitse omia halujani itseltäni peitellä. Ne ovat yhteisiä halujamme.

Saattaa olla, että miehesi ei tunne mitään vetoa piiskaamiseesi tai satuttamiseesi, mutta voi olla, että hän vain kieltää nuo tunteet itseltään pelätessään olevansa silloin surkea vaimonhakkaaja. On tärkeää, että osoitat hänelle selvästi, miten arvostat ja miten nautit jokaisesta rajummasta hänen teostaan, ja nimenomaan osoitat sen, että haluat tätä juuri häneltä. Osoita se sanoin selvästi. Me miehet olemme hyvin huonoja käsittämään muunlaista ilamaisua ajatustenluvusta puhumattkaan. Tue hänen jokaista rajumpaa otetttaan. Näin saatat saada hänet hyväksymään itsessään myös halun naisen kunnolliseen alistamiseen. Muista aina, että kaltaisesi nainen on oikea löytö kelle tahansa todelliselle miehelle, joka on valmis ottamaan naisen hallintaansa ja pitämään sen. Siä tarjoat tätä kaikkea nyt miehellesi. Toivon hänen olevan mies, joka sen osaa ottaa vastaan. Usko näin olevan, koska olette olleet jo pidempään yhdessä. Nyt hän ehkä tarvitsee vain hieman tukea sinulta. Ei vaatimuksia, vaan nauttimista hänestä.

Vierailija
10/15 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie se oun löytännä seksin vasta eläkeiäsä. Ukkoni on 78 ja mehän naijaan menemään ainaki kerran viikosa saunan jäläkeen. Vuan hyvin jaksaa ukkoki vaikka kaheksankymmentä on jo täännä. Mie sitä kepillä paliaalle persielle läytkäyttelen aina väliin mattopiiskalla muihen seksileikkiin lomasa. Vuan kylä kulli tekkee nii hyvvää jotta oikeen.

Vierailija
11/15 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ihan kahdestaan (ilman että koko Suomi voi lukea); laita postia, jos kiinnostaa jutella: azmika82(at)yahoo.com"

Kirjoittaa Pentti joka asuu mamin kanssa ja on keksinyt koko tarinan saadakseen runkata fantasioissaan, hyi tana.

Vierailija
12/15 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ihan kahdestaan (ilman että koko Suomi voi lukea); laita postia, jos kiinnostaa jutella: azmika82(at)yahoo.com"

Minulla on sama ongelma kun vaimo ei suostu juuri mihinkaan. Sopiiko etta kirjoittelen?

Terv. Erkki

Vierailija
13/15 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ap:n kuvaama ongelma mieheni suhteen. Mies on liian kunnioittava ja varovainen, eikä uskalla käyttää ihan tavallisiakaan vahvoja otteita. Siis kuvitella, että hän esim. ei uskalla ihan normaalisti painaa sormella g-pistettä niin että ylipäänsä tuntisin yhtään mitään, ja minä kun haluaisin tulla vähän satutetuksi ja alistetuksi! Epätoivoinen haave, jos toinen on luonteeltaan varovainen ja ylikiltti sängyssä. Minusta lisäksi rajummassa seksissä olisi olennaista sen henkinen puoli, eli en saisi mitään nautintoa, jos joutuisin _pyytämään_ toista piiskaamaan tms, siinähän puuttuisi se kaikkein olennaisin.  

Vierailija
14/15 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi on todella tuttu tilanne; tosin olen mies tuossa tilanteessa.

Eli minäkin fantasioin hieman erilaisesta ja kiivaammasta seksitä eli olen kiinnostunut sekä alistamaan että olemaan alistettu. Olen myös kertonut haaveista puolisolleni ja tiedän miten kiusallista se on, mutta tuntuu että pakko se on kertoa, jos jotain haluaa joskus saadakin. Puolisoni otti asian hieman kummaksuen, mutta muuten hyvin. Muutaman kerran olemme jotain kokeilleetkin, mutta meillä homma tyssää myös juurikin samaan asiaan eli kun toisella ei ole mielenkiintoa tai tahtoa eläytyä tilanteeseen kunnolla niin homma ei toimi. Itsestä tuntuu myös jopa hieman syylliseltä, kun pyytää toiselta, mutta kun toinen ei tunen asiaa omakseen niin ei osaa ottaa sitä nautinnon kannalta. Olen yrittänyt ehdottaa eri variaatioita ja monesti on sovittu, että huomena tai lähitulevaisuudessa kokeillaan, mutta jo seuraavana päivänä huomaa, että toinen on unohtanut asian.

Minä myös rakastan vaimoa kovasti, mutta tuntuu aika turhauttavalta jopa tukahduttavalta, kun ei pääse kokeilemaan sellaista josta haaveilee. Olen elänyt tämän asian kanssa jo vuosia ja tosiaan yrittänyt ehdotella puolisolle kaikenlaisia variaatioita, jotka olisivat hänelle helpompia, mutta kun toinen ei edes halua yrittää (vaikka välillä niin väittääkin). Viimeemmäksi kun asiasta on juteltu niin leikilläni otin esiin asian että mitä jos kokeilisin sitä jonkun muun kanssa, niin vaimokin sanoi ajatelleensa samaa, mutta ei ole uskaltanut ehdottaa asiaa. En kylläkään ole vielä juurikaan edennyt asian suhteen, eli etsinyt muualta seuraa "rankempaan seksiin", kun tuntuu että ainut vaihtoehto on maksulliset ja niissä saa vain joko "rankempaa" tai seksiä eikä muutenkaan ajatus maksullisesti tunnu omalta.

Kokemuksesta voin sanoa, että jos sinusta todella tuntuu että se on juttusi ja haluat sitä todella niin et pääse ajatuksista/fantasioista ikinä eroon (ainakaan jos et ole päässyt kokeilemaan sitä, kunnolla). Elämä on siltä osin tuskallista, kun rakkaankanssa ei voi kokeilla sitä mitä haluaisi ja välillä itsekin yrittää tukahduttaa haaveensa, mutta ei niistä vain pääse eroon (minnekäs koira kirpuistaan pääsisi).

Itse olen nyt vakavasti ajatellut, että jos vain löytäisin naisen joka haluaisi alkaa "villimpään seksisuhteeseen" varatun kanssa, niin voisin sitä vaikka kokeillakin. Seksisuhde siitä pitäisi kuitenkin syntyä, koska se vaatii jokusen kerran ennenkuin toiseen tutustuu ja homma alkaa sujua (harjoituksen ja kokeilun myötä) kuten on ajateltu.

Eihän sitä tiedä vaikka niin saisi elämän tajunnanräjäyttävimmän seksikokemuksen ,joten olisihan se ehkä kokeilun arvoista, kun kerran täällä kuitenkin vain eletään.

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ihan kahdestaan (ilman että koko Suomi voi lukea); laita postia, jos kiinnostaa jutella: azmika82(at)yahoo.com

Vierailija
15/15 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa noi jutut aikas oudoilta. Tulee vaan väistämättä mieleen, mistä moiset fantasiat ovat syntyneet. Joku tunnusti sentään kokeneensa moraalista krapulaa, kun puolisonsa sijaan eksyi tämän ronskiin ystäväänsä. Just. Mieletöntä sotkua ja peliä. Pitäs lukea vähän psykologiaa, ett tajuis olevansa vähän outo lintu satuttamisfantasioineen. En oikein jaksa uskoa, että on ihan terve ilmiö. Ottakaa selvää ennen kuin sotkette koko elämänne maailman mahtavimman asian kuin seksin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi