Ei hitto!! Mulle tuli siniset hiukset!! Millä tää sininen väri pois?? APUA!!
Eli värjäsin ekaa kertaa elämässäni jollakin kunnon vaalennusaineella juurikasvua vaaleemmaksi. Aikaisemmin olen käynyt parturissa tai käyttänyt vain sellaisia omaa sävyä pari astetta kirkastavia, hellävaraisia sävytteitä..
No hiuksista tuli nyt sitten ihan siniset... oliko aine liian pitkään päässä vai missä vika?? Mitn saan pois tämän sinisen sävyn?? Kävin jo paniikissa ostamassa kaupasta toisen vaalennusasineen ja laitoin sen päähäni mutta ei auttanut :/
Mitäs nyt??? Ja huomenna vielä tärkeä palaveri eikä varmasti aamusta enää saa mitään parturiaikoja minnekään..:/
Kommentit (7)
kertaa hiukset, myös kahteen kertaan syväpuhdistavalla ja edelleen sinertää..
Osa "tuhkaisuudesta" lähtee yleensä nopeasti pesussa pois.
merkityt vaalennusaineet ovat sen verran keltaisia, että taittavat tuota sinistä pois. Mä sain kerran omat hiukset pelastettua semmosella.
ei enää yhtään vaalennusainetta päänahkaan noitten jälkeen! Kultainen tai kultakuparin sävyinen hoitoaine voi vähän auttaa jos koko pää on sininen, jos ei niin voi tulla sit ketaisiksi tai punertaviksi ne kohdat.
partureista saatavat syväpuhdistavat shampoot??
laittaa vielä värin poiston?? Kuluttaako se kuinka hiuksia?
Minkäväriset hiuksista tulee värin poiston jälkeen? Pitääkö sen jälkeen laittaa joku väri päälle vielä? Lähteekö kiilto pois??