Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitäs me AV-mammat harrastetaan?

Vierailija
12.10.2012 |

Mä harrastan liikuntaa (jumppa ja pyöräily sekä käveleskeleminen koiran kanssa), moottoripyöräilyä, ratsastusta sekä lukemista. Ja palstailua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätköilyä

Tai olen kyllä kuullut, että jotkut harrastaa kompassillakin. Mua kiinnostais kokeilla!

Ap

Vierailija
2/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aloittaa jonkun tanssin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätköjä

Vierailija
4/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätkömamma.

+1000 löytöä Samsung galaxy 2 -puhelimella ja C:Geolla!

Vierailija
5/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liikuntaa ja pihahommia ja lisäksi kuorolaulua. Tässä kuorossa on matala kynnys:)

Vierailija
6/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun liikuntaan menee n 15 tuntia viikossa. Jos olisi perheen ja työn ja liikunnan lisäksi aikaa enemmän, haluaisin opetella kutomaan villasukat.

Vierailija
7/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaan kuluu sen verran aikaa, etten muuta harrasta. Neljä kertaa viikossa treenaan.

Kyllä mä sitten iltaisin lasten mentyä nukkumaan lueskelen ja sellaista, mutta varsinaisia harrastuksia ei ole kuin liikunta.

Vierailija
8/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamista ja larppausta.

Vierailija
9/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu on vaan perheen pyörittämistä...

Vierailija
10/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistusta, hiihtoa, kirjallisuutta, teatteria, matkustelua ja sienestystä.

En todellakaan nykyään pysty täysillä tietty lasten kanssa kaikkia harrastaa, mutta sopivassa määrin. Kirjallisuus on helpoin:). Ja palstalla sillon tällön.

Vierailija
11/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääasiassa kätköilen yhdistelmällä Samsung Galaxy S3 ja Neongeo.

Iso osa löydöistä on haettu Nokia N97/N8 + Live-yhdistelmällä, mutta kun Live ei enää toimi, niin vaihdoin.

Löytöjä on tällä hetkellä n. 2200.

T. 2

Vierailija
12/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttiaskartelua, kierrätysaskartelua ja risutöitä. Myyjäisiä ja markkinoita.

Blogin kirjoittamista haluaisin kokeilla. Lähinnä juuri käsityö aiheista idea blogia, mutta en tiedä, olen huono kirjoittamaan.

Vierailija
13/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailua, ampumista ja lukemista.

Vierailija
14/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. minkä työssäkäynniltä ja perheeltä aikaa likkenee ja milloin mies kerkee omilta harrastuksiltaan katsoman lasten 8v, 6v ja 4v. perään mm. sauvakävelyä, tsumbaa uintia ja kesällä puutarhanhoitoa. Talvisin myös hiihdän ja luen paljon.

Vierailija
15/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pahalla. Mutta on vain ollut paska päivä ja masentanut ja vituttanut.

Tuo tsumpa toi hymyn huulille. Se oli niin inhimillinen kirjoitusvirhe.

Hyvää syksynjatkoa sinulle. On se hauskaa toisaalta, kuinka joku satunnainen juttu voi antaa toiselle ihmiselle hyvän mielen. Tämä sinun tsumpa toi sen minulle.

Nyt minä lähden tsumpaamaan tiskikoneen tyhjäksi:)

.. minkä työssäkäynniltä ja perheeltä aikaa likkenee ja milloin mies kerkee omilta harrastuksiltaan katsoman lasten 8v, 6v ja 4v. perään mm. sauvakävelyä, tsumbaa uintia ja kesällä puutarhanhoitoa. Talvisin myös hiihdän ja luen paljon.

Vierailija
16/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelua ja muuten erilaista jumppailua ja urheilua. Neulon silloin tällöin, ja piirrän joskus, nykyään harvemmin. Aijoo ja valokuvausta kanssa :)

Vierailija
17/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen 20-25km viikossa ja käyn salilla 1-2 kertaa.

Vierailija
18/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän perhekahvilaa ja siinä on kaikkea pientä puuhastelua mistä pidän.

Vierailija
19/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelua avoimessa yliopistossa.

Tykkään myös leipoa ja istua kahviloissa (jälkimmäistä ei nykyelämäntilanteen vuoksi voi tehdä kovin usein mutta välillä kuitenkin onneksi).

Se mikä harmittaa on, että vapaaehtoistyö ja järjestöjutut on jääneet niitä harrastin erityisesti ennen työelämään siirtymistä opiskeluaikoinani ja vielä vähäsen töissä ollessa. Lapseni synnyttyä jäivät oikeastaan kokonaan. Myös se harmittaa, että liikuntaa ei ole oikein koskaan elämässä tullut harrastettua vaikka esim. uimisesta ja kävelemisestä pidänkin.

Palstalla tulee hengailtua aika paljon vapaa-ajalla vaikka yritänkin välillä vieroittua, jotta jäisi tärkeämmille asioille aikaa.

Vierailija
20/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt harrastan paljon lastenteatterissa ym. lasten lastenkulttuuritapahtumissa käymistä. Meillä olen itse siitä vähintään yhtä innostunut kuin lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä