Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka ja akateeminen. Meneekö mun maine jos syön Raxissa?

Vierailija
12.10.2012 |

Työkaverit haluaisivat mennä Raxiin syömään, voinko mennä mukaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös linjat. Kieltäydy kohteliaasti painoosi vedoten. Tehosta vaikutelmaa silmäilemällä paheksuvasti työkavereisen muhkuroita.

Vierailija
2/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muista käytöstävat. Pizzapaloista saa syödä vain sen keskiosan, kaikki reunat pitää kasata tyhjään lautaseen. Elei tee näin, niin tarjoilija heittää ulos.

Hoikkuus on hyvä, mahtuu enemmän pizzataikinaa nassuun.

Ehkä maine menee, muttei huolta, saat siellä uuden maineen piankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maine vaan kasvaa

Vierailija
4/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nälkä lähtee!

Ainakin hetkeksi kun mätät Raxin halpaa hiilarimättöö.

Akateemisena saatat myös yllättyä siitä, että ruoka ja juoma pitää noutaa itse, hovimestaria ei näy mailla eikä halmeilla!

Ainakin minulle juuri tämä oli suuri yllätys, kuten myös se, että muissa pöydissä oudoksuttiin pitämiäni maljapuheita! Fyfan, vilket atmosfär!

Vierailija
5/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nälkä lähtee! Ainakin hetkeksi kun mätät Raxin halpaa hiilarimättöö. Akateemisena saatat myös yllättyä siitä, että ruoka ja juoma pitää noutaa itse, hovimestaria ei näy mailla eikä halmeilla! Ainakin minulle juuri tämä oli suuri yllätys, kuten myös se, että muissa pöydissä oudoksuttiin pitämiäni maljapuheita! Fyfan, vilket atmosfär!

Kummaksuttiinko? Kyllä meidän Raxissa kajahtaa vähän väliä snapsiveisu jos toinenkin. Tai siis olutveisu.

Vierailija
6/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et MISSÄÄN NIMESSÄ. Joudut hetI Iltiksen etusivulle.

Oletko oikesati noin "tyhmä" vai onko tämä povo??

Vierailija
7/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sun maine nyt on, ennen raxsyömistä?

Nyt se on sellainen PizzaHut -tyyppinen. Eli en syö niin paljon kuin jaksan, vaan maksan kaikesta mitä syön.

Vierailija
8/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa mene, yksikin hairahdus ja maine on lopullisesti mennyt. Sinua ei enää päästetä Pizza Hutiin.

Vierailija
9/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nälkä lähtee! Ainakin hetkeksi kun mätät Raxin halpaa hiilarimättöö. Akateemisena saatat myös yllättyä siitä, että ruoka ja juoma pitää noutaa itse, hovimestaria ei näy mailla eikä halmeilla! Ainakin minulle juuri tämä oli suuri yllätys, kuten myös se, että muissa pöydissä oudoksuttiin pitämiäni maljapuheita! Fyfan, vilket atmosfär!

Kummaksuttiinko? Kyllä meidän Raxissa kajahtaa vähän väliä snapsiveisu jos toinenkin. Tai siis olutveisu.

syynä saattanut sittenkin olla se, että olin moukkamaisesti pukeutunut sakettiin, vaikka kello oli jo 18.15? I allafall, olen jo toipunut henkisesti tästä järkutyksestä!

Vierailija
10/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoikka akateeminen perhe aivan jatkotutkintoja myöten ja Raxissa syöty on hyvällä ruokahalulla. Elämää ei kannata ottaa liian vakavasti ja muiden mielipiteitä pohdiskellen. Kannattaa elää omaa elämää itselleen.

Vierailija
11/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksissa on hinnat noussut viime aikoina niin että ei siellä köyhät syö. Maine menee lähinnä siitä että kysyt täällä moista asiaa ventovierailta, etkö tosiaan akateemisena osaa moista itse ratkaista?

Vierailija
12/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaat edes ajatella tuollaista? Maine mennyt jo nyt.

Vierailija
13/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovin vaikeaa olla kaunis, aikuinen, älykäs, tyylikäs, viehättävä ja akateeminen naaras, sillä joudun analysoimaan kaikkea etukäteen. En halua vaikuttaa olevani samalla tasolla kuin muut. Olen parempi kuin muut - ja sen pitää näkyä.

Olenhan akateeminen nainen.

Vierailija
14/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovin vaikeaa olla kaunis, aikuinen, älykäs, tyylikäs, viehättävä ja akateeminen naaras, sillä joudun analysoimaan kaikkea etukäteen. En halua vaikuttaa olevani samalla tasolla kuin muut. Olen parempi kuin muut - ja sen pitää näkyä.

Olenhan akateeminen nainen.

tyylikkään viileä ja harkitsevan analyyttinen linjasi myös iltaisin kymmenen jälkeen pimeässä makuuhuoneessasi peittosi alla, kun hieman vallattomasti kohotat marimekkoyöpaitasi helmaa?

Vierailija
15/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyykö tyylikkään viileä ja harkitsevan analyyttinen linjasi myös iltaisin kymmenen jälkeen pimeässä makuuhuoneessasi peittosi alla, kun hieman vallattomasti kohotat marimekkoyöpaitasi helmaa?

Luonnollisesti harrastan vain akateemista seksiä akateemisen miehen kanssa. Kaikki on hyvin harkittua. Mikään köyhä uros ei kelpaa, vaan tyhmässä rahvaassa kateutta herättävän korkeaa palkkaa nostava miehekkään miehinen urosmies. Miehellä tulee olla kallis ja hieno auto. Bussikuski ei käy, koska bussikuskit ovat noloja.

Aamulla sitten akateemiselle autoajelulle ja tyylikäs piipahdus tyylitietoisten kahvilaan, jonne rahvaalla ei ole asiaa.

Vierailija
16/16 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit ajatellakaan moista?

Oletko ailahtelevainen nainen?

Sinun tulee muistaa sääty-ylpeytesi!

Kuinka voisitkaan mennä tuollaiseen arveluttavaan ravintolaan, jossa suurin osa asiakaskunnasta on mitä todennäköisimmin lihavia, tyhmiä, rumia ja (hui kauhistus) miltei kokonaan kouluttamattomia! Pyyhi tuollainen ajatus mielestäsi! Fy fan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme