Tunteeko joku muu muu suurta vahingoniloa Vihreiden romahduksesta?
Kuka muistaa enää miten Pekka Haaviston presidenttikampanja sai kaiken maaliman vihreät mörrimöykyt ja tiedostavat hörhöt kaivautumaan esiin koloistaan.
Nyt tuo kaikki on hukattu muutamassa kuukaudessa ja pääkaupunkiseudunkin city-vihreät muistuttavat auton valokiilaan joutunutta säikkyä peuranvasaa. Karmea tappio on tulossa joka puolella. Persut tuloo!
Kommentit (31)
tunnen suurta vahingoniloa ja järjestän juhlat sen kunniaksi.
Vaalikoneen mukaan vihreät edustavat ajatuksiani parhaiten, niinpä äänestän heitä. Muodit sikseen.
Pekka Haaviston menestys presidentinvaaleissa oli pelkkä median luoma kupla. Sillä hypetyksellä ja tekaistuilla gallupeilla saatiin raivattua Paavo Väyrynen pois Niinistön tieltä, sillä Paavo olisi päihittänyt loppuviivalla asiaosaamisellaan Niinistön mennentullen. Sellainen on suomalainen "rehti ja luotettava" media. Pelkkä paskamedia se on.
Ihmettelin asiaa silloin, kun tilanne oli ns. "päällä", että kuinka voi olla mahdollista.
Väyrynen oli oikeasti asiatasolla todella osaava ehdokas, mutta NIIN median mustamaalaama - siinä missä Haavisto sai myönteisessä mielessä hurjan määrän palstatilaa kannattajineen.
sellainen, joka keskittyisi niihin ympäristöasioihin eikä yleiseen liberalismiin. Olen entinen vihreiden äänestäjä. Entinen siksi, koska olen tiukkapipoisempi sekä ympäristöasioissa että yhteiskunnallisissa kysymyksissä.
Ei vaan ole oikein mitään puoluetta, jota äänestäisin.
Ja totuus nyt sori vain on se että persut on sivistymättömiä, lyhytnäköisiä ja niiden moraalikehitys rajoittunutta ja tyrehtynyt jo heti alkuunsa.
sellainen, joka keskittyisi niihin ympäristöasioihin eikä yleiseen liberalismiin. Olen entinen vihreiden äänestäjä. Entinen siksi, koska olen tiukkapipoisempi sekä ympäristöasioissa että yhteiskunnallisissa kysymyksissä.
Ei vaan ole oikein mitään puoluetta, jota äänestäisin.
Luonnonarvot on ok, mutta harmittaa, kun ei ole sellaista arvoliberaalia puoluetta joka olisi yleispuolue eikä tuollainen yhden asian (luonto) puolue.
Todella arroganttia ja vastenmielistä porukkaa. Suurin osa täysiä idiootteja, mutta luonnehäiriö saa uskomaan, että ovat jotain taivaallista ja loistavaa ja aina oikeassa jne. On viimeinen puolue mitä tulen koskaan äänestämään ja kyllä olen äänestänyt aikaisemmin eduskuntavaaleissa vihreitä. Enää koskaan en sitä virhettä tule tekemään, hävettää vieläkin :(
on muka aikaan saaneet tähän mennessä 7-9% kannatuksellaan? Ei mitään, niin hyvässä kuin pahassakaan...
Mielelläni annan heille ääneni. Toivon muutosta tähän nykyiseen menoon.
Kun Pekka Haavisto sai presidentinvaaleissa parhaan tuloksen mitä vihreät ovat ikinä saaneet, kiirehti Timo Soini lausumaan "rökäletappio".
Itse kyllä vertaa nykyistä n. 16% kannatustaan niihin edellisiin kuntavaaleihin 5 ja jotain, ei millään siihen 19% jonka saivat eduskuntavaaleissa viime vuonna.
Miten vaan saa tuloksen näyttämään itselle hyvältä, faktoista viis...
on muka aikaan saaneet tähän mennessä 7-9% kannatuksellaan? Ei mitään, niin hyvässä kuin pahassakaan...
Mielelläni annan heille ääneni. Toivon muutosta tähän nykyiseen menoon.
suurempaa kuin tuo 7-9 % Helsingissä Vihreät on toiseksi suurin puolue.
kannattavat verotuksen muuttamista tasaveron suuntaan ja jos katsoo, että mihin puolueeseen vihreistä loikataan, niin se on aina kokoomus.