Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tsiisus mitä ton miehen päässä liikkuu!?!?!

Vierailija
01.10.2012 |

Taustaa:

Meillä on siis se pahoin parjattu uusioperhe, jossa pitäisi olla suuria ongelmia, mutta ei me olla ongelmia osattu tähän tehdä :) Eli me ollaan ihan normaalin onnellisia, ollaan oltu jo n. yhdeksän vuotta.

Meillä asuu vakituisesti mun lapset edellisestä liitosta, lapset on jo 18 ja 16, ja yhteiset lapset 8v ja kaksoset 6v. Miehen lapsista vanhin asuu jo omillaan, käy meillä syömässä tarpeen mukaan ja nuorimmat, 16 ja 12 ovat meillä joka toinen viikonloppu ja lomilla.

Mies on aloittanut työt toisella paikkakunnalla, on siellä viikot vielä ainakin puolitoista vuotta. Mä käyn töissä ja opiskelen siinä samalla. Hoidan lapset ja kodin yksinäni, toki isommat lapset auttaa ihan hirveästi.

Ja nyt varsinainen kysymys: Mitä ihmettä ton miehen päässä liikkuu?!?! Vai liikkuuko siellä mitään?!?! Onko sillä joku viidenkympinvillitys, vai sekoaako se, raukkaparka, lopullisesti?!?! Mies ilmoitti eilen ihan yhtäkkiä että haluaisi vielä vauvan?!?! VAUVAN!!! Mä oon 40, mies 50, kaksosetkin lähtee ensi syksynä kouluun ja elämä ehkä jollain tasolla helpottuu, ja nyt tämä haluaa vauvan!!

Mä purskahdin nauruun ja oikeasti luulin että vitsaillaan, mutta miehen ilme meni semmoseks, että tajusin että nyt loukkasin ja mies olikin ihan oikeasti tosissaan. Mut en minä halua enää vauvoja. Mä oon vanha ihminen, en minä jaksa enää.

Pitääkö mun antaa periks, vai tajuaiskohan mies, jos rauhallisesti ja selkeästi selittäs, että ihan hullu idea?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes oo niitä geenejään jättänyt jo ihan tarpeeksi tätä maailmaa kuormittamaan.

Vierailija
2/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen haikeus, kun lapset kasvavat ja haluaisi vielä pikkuisen. Olette jo sen ikäisiä ja onhan teillä jo tuota pesuetta, että ei ehkä enää kannata alkaa siihen rumbaan. Älä kuitenkaan lyttää miehesi haaveita ihan kättelyssä, vaan jutelkaa asiasta ihan rauhassa. Kerro ajatuksesi ihan suoraan.

Tiedän kokemuksesta, että nelikymppisenä äidiksi tulo on kaikella lailla raskaampaa kuin nuorempana. Ajatelkaa asiaa siltä kantilta, että nyt teillä voi ehkä olla paremmin aikaa toisillenne, kun lapset noinkin isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä haluan vielä vauvan, ja ikää on 40v. Mies laskee rahoja, ja kertoo kuinka helppoja aamut on kun lapset lähtee kouluun. Mä HALUAN vauvan!