Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mukaan kolmen kimppaan (N)

Vierailija
11.10.2012 |

...tai miksei useammankin.

Olen 25-vuotias hoikka nainen, pienet rinnat, kiva peppu (joskaan ei mikään maailman kiinteimmäksi treenattu) ja kuulemma olen oikein nättikin.

Tällä hetkellä olen parisuhteessa, jossa toinen osapuoli ei ole innostunut ryhmäseksistä, mutta minulla on kuitenkin lupa kokeilla.

Ensisijaisesti olen kiinnostunut löytämään kivan pariskunnan (tai ylipäänsä miehen ja naisen), mutta yhtä lailla 2 miestä tai vaikka 2 naistakin käy.

Löytyisikö tätä kautta täyspäisiä ihmisiä mukaan tähän kokeiluun? Tai olisiko kenties antaa vinkkiä, mistä lähteä etsimään?

Kaveripiiri koostuu sellaisista ihmisistä, jotka eivät todellakaan edes harkitsisi muuta kuin miehen ja naisen välistä avioseksiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mutta nyt kun sillä ei enää ole väliäkään, kun on jo 42 mittarissa ja rinkula kännyyn sepällä sovitettuna - paitsi että ryhmäsessiot senkun paranevat & laajentuvat. Eli setänen ei nyt houkuttele omenapuulle!

Sen nyt tohdin muistella, mistä kaikki alkoi älyopistoaikoina n. 28-v maisterina. Muuttokeikasta joo, tietty: ja kun sitten satunnaisen pariskuntamme toinen osapuoli sai kamansa sisään ja viikkojen varrella järjestykseenkin siinä kommuunissa - ja iltaisin sitten tuli teetäkin Vana Tallinnalla terästetysti - maltillisesti - juotua, niin menin sitten möläyttämään, että tahtoisin kämppistäsi hrmm, tota, tota...

Ja sit tippu alaleuka auki! Turpaan luulin saavani. Keksinmurujen seasta tulikin kommentti: "Jaa sitä 24 lautaa haluat panna... No kysy siltä, mutta tän mä haluan nähdä!" Meni kyllä muroja suuhun vähän mullakin, vaikken ees keksiä pidellyt. Mutta kun hän siinä sitten teetä kävi hakemassa, niin sain sanottua asiani... Ja sitten läks. ei se nyt ensin mitään tulitusta ollut, mutta puolisen vuotta siitä, oli jo ilmapatjoilla täydet aallot ja vasta-aallot muillakin patjoilla... enempi ku silleen "napajään" päälle puskevalla ydinjäämurtajalla:-)

Ihan inansa nuori olet kyllä 3-4kymppisten tapaamisiin, mutta niissä ainakaan kukaan ei pakota mihinkään(!) Ja voi käydä saunassa ihan isesseen, kunhan sietää sit sen, että ympärillä uima-altaalla saattaa olla ihan täysi mellastus.

Harkinnan jälkeen:

Tervetuloa!

Vierailija
2/3 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy, pääset meidän petiin.. =) Kirjoittele meiliä; haidi09 (at) suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy rauhallisena. Mielisairaalan pojat ovat kohta ovellasi ja saat taas lääkkeesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi