Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin Plan järjestää illan suomalaisille puliukoille?

Vierailija
11.10.2012 |

Kummassa itse asuisitte roskalaatikossa vai tropiikissa missä voi poimia hedelmiä puista

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä alat konkreettisesti tekemään jotain suomalaisten puliukkojen eteen?

Vierailija
2/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko typerämpää ajatusta ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko typerämpää ajatusta ollakaan.

Esim tuo Plan-kummeilu mikä on pelkkää teatteria.

Vierailija
4/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys on edelleen voimassa!

Vierailija
5/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys on edelleen voimassa!

Kysymys voimassa. Montako puliokkoa Raakeli Lignellillä on?

Vierailija
6/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua, ettei UNICEFinkaan toimenkuvaan kuulu suomalaisten puliukkojen olojen parantaminen?

Vierailija
7/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en tunne Planin asioita. Sen sijaan itse olen töissä aikuisten psykososiaalisissa palveluissa, ja olen huomannut, että juuri kukaan ei haluaisi tehdä oikeastaan mitään puliukkojen eteen. Ap voi nyt todistaa, että hän on ihminen, jolla on sydän paikallaan.

2

Vierailija
8/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en tunne Planin asioita. Sen sijaan itse olen töissä aikuisten psykososiaalisissa palveluissa, ja olen huomannut, että juuri kukaan ei haluaisi tehdä oikeastaan mitään puliukkojen eteen. Ap voi nyt todistaa, että hän on ihminen, jolla on sydän paikallaan.

2

Raakkel mielummin tuhosi ilmakehää ja lensi johonkin hevon vittuun lomailemaan vaikka olisi voinut ottaa kummi-lapseksi jonkun puliukon veneen alta

Vierailija
9/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Eli Raakkeli Lignellillä ei ole sydän paikallaan Raakkel mielummin tuhosi ilmakehää ja lensi johonkin hevon vittuun lomailemaan vaikka olisi voinut ottaa kummi-lapseksi jonkun puliukon veneen alta

miten Raakkel [sic!] Lignell liittyy tähän asiaan mitenkään, mutta et ole tosiaankaan vieläkään kertonut, miten sinä olet ajanut suomalaisten puliukkojen asiaa tai tehnyt jotain heidän hyväkseen. Sinähän tässä avauksessasi peräänkuulutit suomalaisten puliukkojen asiaa, joten varmaan sulla on edes joku idea mielessä!

2

Vierailija
10/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei oikeasti olekaan kiinnostunut suomalaisista puliukoista, vaan käyttää heitä vain keppihevosenaan jonkun persuagendan ajamisessa :(

Vierailija
11/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakkelin valinta oli kuitenkin se että ei auteta puliukkoja.

Vierailija
12/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lesbo kansanedustaja vai läski Nicke-juontajan vaimo, joka sitten loppujen lopuksi laihdutti itseään sairaalloisesti?

Vierailija
13/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakkelin valinta oli kuitenkin se että ei auteta puliukkoja.

Mistä sä tiedät mitä kaikkia hyväntekeväisyysjärjestöjä Raakkel tukee?!

Vierailija
14/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään, että antaisin yhtään ropoa laiskoille afrikkalaisille. Vastikkeettoman rahan anto vain laiskottaa, kuten suomalaisia kotiäitejä esimerkiksi.

Ei ilmaista rahaa kenellekään. Jokaisen täytyy poärjätä itse paitsi sairaiden, työttömien, vammaisten ja vanhojen.

Vierailija
15/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli merkkivaatteissa ja onnellisia. Ei sitten yhtään tyhmempää kohdetta Rakkel löytänyt projektilleen. Tosin kaikissa kohteissa ei pääse löhöileen auringossa.

Vierailija
16/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli merkkivaatteissa ja onnellisia. Ei sitten yhtään tyhmempää kohdetta Rakkel löytänyt projektilleen. Tosin kaikissa kohteissa ei pääse löhöileen auringossa.

ne merkkivaatteet. Eiköhän ne ole sinne länsimaista rahdattu, kun täällä eivät kelpaa kellekään.

Vierailija
17/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassa itse asuisitte roskalaatikossa vai tropiikissa missä voi poimia hedelmiä puista

paljon on tappavia tauteja (ei rokotteita), monissa maissa pellot on täynnä miinoja, että viljely on mahdotonta. Vettä ei ole tai jos on niin se ei ole puhdasta.

Että tervemenoa vain ap:kin sinne poimimaan niitä hedelmiä puista. Oletko aasi vain pöllö vai muuten vain pullossa kasvanut?

Vierailija
18/21 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää illan suomalaisille työssäkäyville jotka joutuu palkan lisäksi hakemaan toimeentulotukea pärjätäkseen?Mikään ulkomailla tapahtuva ei ole surullisempaa kuin suomalainen isä ja äiti jotka ei pysty vuokraa maksamaa ilman tukea ruokakaupassa käynnin jälkeen vaikka töissä on oltu yhteensä sen 80h viikossa+matkat.

Ihan liikaa kerjätään rahaa ulkomaille kun suomessa on paljon

tärkeämpiä kohteita.

Vierailija
19/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on tappavia tauteja (ei rokotteita), monissa maissa pellot on täynnä miinoja, että viljely on mahdotonta. Vettä ei ole tai jos on niin se ei ole puhdasta.

Että tervemenoa vain ap:kin sinne poimimaan niitä hedelmiä puista. Oletko aasi vain pöllö vai muuten vain pullossa kasvanut?

Miten siellä väestö kasvaa räjähdysmäisesti jos on paljon tappavia tauteja? Ja miten ne oli niin hyvässsä kunnossa jos pellolla ei ole ruokaa? Vettä on aina maaperässä jos vaan jaksaa hieman kaivaa.

Vierailija
20/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa siellä missä he asuvat. Useissa maissa ulkomaiset yhtiöt riistävät maiden luonnonrikkaudet länsimaiden hyväksi ilmaiseksi ja jättävät kaiken paskan tilalle.