Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kostaa

Vierailija
11.10.2012 |

tällaiselle ihmiselle:

Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Puin asiaa ystävättärelleni mm. s-postitse, joka oli todella empaattinen ja avulias.

Mies ei hyväksynyt eroamme, ja alkoi häiriköidä minua kaiken aikaa. Puin tätäkin tälle ystävättärelle.

Eron jälkeen tapasin baarissa kivan tyypin, oli yhden yön juttu jne. Ei mitään vakavaa. Kerroin tästä ystävättärelleni.

Paljastui, että tämä "ystävätär" on kertonut kaikki juttumme (mm. lähettäen meilaamiani viestejä exälleni) exälleni. Hän väitti aluksi tehneensä sen vaan hyvää hyvyyttään (??!! kuulemma halusi että palaamme yhteen), mutta minä laitoin välit poikki - tällainen luottamuksen pettäminen on pahinta mitä tiedän.

Kostoksi tästä tämä ystävätär kertoi exälleni tästä yhden yön jutusta. Muutellen asiaa ja liioitellen sitä. Seurauksena että yltiömustasukkainen exäni sekosi, ja kiusaa minua päivittäin huoritellen jne. Lähestymiskielto äijälle on haussa (kiusaaminen siis aivan sairasta jo, miehellä mielenterveysongelmia)

Mielestäni entisen ystävättäreni käytös on anteeksiantamatonta. Haluaisin kostaa sille nyt jotenkin, sillä hän sai aikaan käytöksellään tämän hirveän tilanteen josta kärsii lapset yms.

Ystävätär vihjaili että tämä yhden yön juttu olisi ollut jo silloin kun olimme onnellisesti naimisissa, tämä on suuri vale, enkä tajua mitä tuo petollinen nainen tällaisesta hyötyy.

Tämä entinen ystävätär on siis jotenkin myös mielenterveysongelmainen. Hänellä ei ole yhtään ystävää, ja myös hänen perheensä on hänelle kääntänyt takkinsa sillä käytös heitäkin kohtaan on törkeää.

Tiedän että on lapsellista kostaa, mutta haluaisin saada tämän naisen vastuuseen petoksestaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä olisi hyötyä? Koita unohtaa ja anna olla koko asian. Nauti elämästäsi, hanki uusia ystäviä. Elämäänsä ei kannata pilata kostoajatuksilla, vihalla eikä anteeksiantamattomuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän