Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joka luokassa joku "kingi"?Lapseni luokassa on

Vierailija
11.10.2012 |

3 luokkalaisen lapseni luokassa on poika joka on koko luokan "kingi" ja tosi suosittu. Kulkee talosta taloon ,kyläpaikkoja riittää, mutta itse ei koskaan pyydä kaveria kotiinsa. On tosi röyhkeä, ja voi vaihtaa kyläilypaikkaakin tuosta vaan. Lupaa vaikka edellisenä päivänä mennä jollekin kylään seuraavana päivänä mutta vaihtaakin sitten jos saa paremman kyläpaikan.

Kaikki haluaa olla hänen kanssaan. oma lapseni on sanonut että ei halua tehdä aina niinkuin tämä "johtaja" määrää ja haluaa mennä ennemmin jonku muun kanssa joka ei ole siinä porukassa. Ongelmana on se että lähesä kaikki pojat vaan ovat siinä johtajan porukassa mukana. Lpaseni ihmetteli eilenkin miten jotku suostuvat aivan kaikkeen. Peleissä tämä kingi tekee aina epäreilut jaot, ottaa kaikki parhaat omalle puolelleen ja huonot toiselle puolelle, voittavat sitten leikiten. Toiset sitten suostuvat vaan aina tähän.

Tarinoita olisi vaikka kuinka. Tämä kingi vielä saa kutsun joka ikisille synttäreille ja koko ajan kaikki pyytää kotiinsa. Tai sitten hän itse pyytää ja valikoi parhaan paikan minne menee. Mieluiten vielä ottaa parhaan kaverinsa mukaan kylään. Esim erääseen paikkaan menee tämän parhaan kaverinsa kanssa siksi koska siellä on niin hyvä peli ja menevät sitten siksi kylään. Koulussa silti voivat kiusata tätä poikaa ja haukkua.

Onkohan se muille lapsille sitten ihan ok, että joku on tälläinen kingi ja sen mukaan mennään. Oma lapseni ei tykkää ainakaan yhtään ja mielummin sitten vaikka jää porukasta pois. Mutta vähän pelkään että jää sitten kokonaan ilman kavereita jos ei mene siihen porukkaan.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joka luokassa on jonkinlainen johtaja/kingi, kaikintavoin suosittu oppilas. Niin on aina ollut ja niin tulee myös aina olemaan.

Vierailija
2/3 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hovin pyörittämistä.

En ole ainakaan kuullut että lapseni luokalla olisi tämmöistä.

Itse jouduin lapsena muuttamaan ja vaihtamaan koulua monta kertaa. Vain kerran satuin sellaiselle luokalle, jossa oli tuommoinen meininki.

Jouduin siellä todella nopeasti kiusatuksi kun en ymmärtänyt että siellä kuuluu tehdä niinkuin se kingi sanoo, ja että hänen kutsustaan ei koskaan voi kieltäytyä.

Se oli muistaakseni joku kokkikerho, johon tuli pyytämään minua mukaan. Olisi pitänyt lähteä 'nyt heti', mutta minulla oli silloin muita juttuja eikä se kokkikerho edes kiinnostanut.

Seuraavana päivänä kukaan ei enää puhunut minulle ö.ö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka luokalla on oma kingi, kaikki ei toki ole ihan noin "tasokkaita", mutta johtaja pitää aina löytyä ja löytyyhän se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän