Joulupuupakettien saajat, kai apu menee perille?
Vai käykö siinäkin niin, ettei kaikki kehtaa ottaa apua vastaan, vaikka se menisi lapsille?
Kommentit (5)
niitä paketteja tarjota kenellekään siinä vaiheessa, kun on jo kerätty. Nehän on etukäteen määritelty iän ja sukupuolen mukaan, silloin on jo tiedossa minkä ikäisille lapsille lahjoja tarvitaan -vastaanottajat siis etukäteen jo tiedossa.
niitä paketteja tarjota kenellekään siinä vaiheessa, kun on jo kerätty. Nehän on etukäteen määritelty iän ja sukupuolen mukaan, silloin on jo tiedossa minkä ikäisille lapsille lahjoja tarvitaan -vastaanottajat siis etukäteen jo tiedossa.
vai miten vastaanottajat valitaan?
ja mun 5v ihmetteli, että onko ne lapset sitten olleet tuhmia, kun joulupukki ei tuo niille lahjoja.
vai miten vastaanottajat valitaan?
voi itse hakea MLL:ltä (ks.netistä) tai joskus srk tai sos.työntekijä tai neuvola (?) voi laittaa hakemuksen. Me haimme (itse) kun jäin 3 lapsen kanssa yksin ja tosi hyviä lahjoja saimme, ei mitään krääsää. Mm. nahkainen Björn Borg -toilettilaukku sisältöineen perheen teinipojalle, laadukkaita värejä ja leluja pienimmille, hyviä kirjoja ym. Taisi tulla ainakin kaksi pakettia per lapsi kun oli niin paljon lahjoituksia. Kiitos kaikille lahjoittajille!
toisilla on vielä ylpeys tallella.
Muttei ne nyt kuitenkaan Nokian pomojen lapsillekaan mene.