Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulupuupakettien saajat, kai apu menee perille?

Vierailija
11.10.2012 |

Vai käykö siinäkin niin, ettei kaikki kehtaa ottaa apua vastaan, vaikka se menisi lapsille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on vielä ylpeys tallella.

Muttei ne nyt kuitenkaan Nokian pomojen lapsillekaan mene.

Vierailija
2/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä paketteja tarjota kenellekään siinä vaiheessa, kun on jo kerätty. Nehän on etukäteen määritelty iän ja sukupuolen mukaan, silloin on jo tiedossa minkä ikäisille lapsille lahjoja tarvitaan -vastaanottajat siis etukäteen jo tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä paketteja tarjota kenellekään siinä vaiheessa, kun on jo kerätty. Nehän on etukäteen määritelty iän ja sukupuolen mukaan, silloin on jo tiedossa minkä ikäisille lapsille lahjoja tarvitaan -vastaanottajat siis etukäteen jo tiedossa.

vai miten vastaanottajat valitaan?

Vierailija
4/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun 5v ihmetteli, että onko ne lapset sitten olleet tuhmia, kun joulupukki ei tuo niille lahjoja.

Vierailija
5/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten vastaanottajat valitaan?

voi itse hakea MLL:ltä (ks.netistä) tai joskus srk tai sos.työntekijä tai neuvola (?) voi laittaa hakemuksen. Me haimme (itse) kun jäin 3 lapsen kanssa yksin ja tosi hyviä lahjoja saimme, ei mitään krääsää. Mm. nahkainen Björn Borg -toilettilaukku sisältöineen perheen teinipojalle, laadukkaita värejä ja leluja pienimmille, hyviä kirjoja ym. Taisi tulla ainakin kaksi pakettia per lapsi kun oli niin paljon lahjoituksia. Kiitos kaikille lahjoittajille!