Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI ÄIDIT! Onko kukaan tullut parista työnnöstä paljaalteen raskaaksi?

Vierailija
11.10.2012 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan hedelmällisimmät päivät alkais aikasintaan sunnuntaina (riippuen kierron pituudesta), mutta ihmisen kehohan on ihmeellinen. ;) ap

Vierailija
2/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko tulla raskaaksi vai et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onha siinä hyvät mahdollisuudet. Siittiöthän saattavat elellä viikonkin naisen elimistössä.

Vierailija
4/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tässä haetaan miesten herkkyyden haukkumista. Harvalla se yhdyntä kestää yli 10 työntöä ilman siemensyöksyä.

Vierailija
5/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten raskaaksi voisin tullakin, ei siinä mitään. Se ei kuitenkaan ollut sen eilisen seksin tarkoitus, mutta minkäs sille enää voisi. Mietin vain, kun joka paikassa annetaan ihan eri tietoa niistä touhutipoista. Joku sanoo, että on tieteellisesti todistettu, ettei niissä ole spermaa ja joku taas sanoo toisin päin. Että mitähän tässä sitten uskoa. Mietin vain kuinka yleisesti tuollaisesta tulee raskaaksi. Kertoohan täällä e-pilleri/kierukka-mammatkin tulleensa vähän väliä raskaaksi. ap

Vierailija
6/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua raskautta niin hae jälkiehkäisypillerit apteekista.

Kukaan ei voi sanoa tulitko raskaaksi. Todennäköisyys on pieni mutta jollekkin se kuitenkin osuu kohdalle kuten lottovoitto ja salamaniskukin.

Mitä tulee touhutippoihin niin jostakin olen lukenut että toisilla miehillä niissä on siittiöitä ja toisilla ei. Ja tietty jos mies on vaikka tumputellut vähän ennen teidän touhuilua on edellisestä laukeamisesta saattanut jäädä siittiöitä tarjolle...

Vierailija
7/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu niin perkuleen monesta eri asiasta. Toiset ei tule raskaaksi vaikka mitä tekisi ja toisille riittää suunnillee se, että ollaan alasti samassa huoneessa.

Toisillahan toimii keskeytetty yhdyntä, mutta aina kun harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä, on todennäköistä tulla raskaaksi. Eikä ne pillerit ja kierukatkaan ihan satavarmoja ole.

Vierailija
8/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA käyttäneet kortsua ja joskus aikojen alussa myös pillereitä. En todellakaan tiedä, mikä meihin eilen meni tai toisin sanoen mikä mieheeni meni, kun hän vain yhtäkkiä päätti tunkasta kalunsa sisään ilman mitään kortsua. Ja en tajua, miksi en sanonut mitään siitä, vaan annoin vain tehdä. Ja mieheni oli eilen muutenkin kummallinen ja hoki "rakastan sua" ainakin pari kertaa seksin aikana, mitä ei yleensä tee. Yleensä kun ei puhu sen homman aikana yhtään mitään.

Mitä jos miehelläni oli suunnitelmissa saada minut raskaaksi? :O ap

Vierailija
9/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA käyttäneet kortsua ja joskus aikojen alussa myös pillereitä. En todellakaan tiedä, mikä meihin eilen meni tai toisin sanoen mikä mieheeni meni, kun hän vain yhtäkkiä päätti tunkasta kalunsa sisään ilman mitään kortsua. Ja en tajua, miksi en sanonut mitään siitä, vaan annoin vain tehdä. Ja mieheni oli eilen muutenkin kummallinen ja hoki "rakastan sua" ainakin pari kertaa seksin aikana, mitä ei yleensä tee. Yleensä kun ei puhu sen homman aikana yhtään mitään.

Mitä jos miehelläni oli suunnitelmissa saada minut raskaaksi? :O ap

ja sitä kaduttaa vietävästi.

Raskaaksi tuleminen on mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
10/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä tule raskaaksi mikäli mies ei saanut siemensyösyä. Eikä ollut toinen yhdyntäkerta peräjälkeen niin että siittimessä olisi ollut spermaa.

Olen käyttänyt koko aikuisikäni keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona eikä se ole koskaan pettänyt. Raskaaksi olen tullut aina nopeasti, viimeistään kolmannesta kierrosta silloin kun raskautta toivottu.

Tämä ei tietenkään toimi sellaisen miehen kanssa joka ei osaa lopettaa ajoissa.

N35

Vierailija
11/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole pettänyt. :( Sehän tästä vielä puuttuisikin. Puhuin kylläkin edellisenä päivänä erosta, koska en jaksa enää ainaista riitelyä. Ehkäpä sen takia päätti vähän kokeilla, jos vaikka tulisinkin vahingossa raskaaksi, etten jättäisi häntä. Kauhea ajatus, mutta kaikkea tulee mieleen, kun mies yhtäkkiä käyttäytyy ihan oudosti.ap

Vierailija
12/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut yhdestä työnnöstä ilman kortsua raskaaksi.

Vierailija
13/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli tosta miehen käytöksestä pettäminen ensin mieleen - mutta jos teillä on ollut riitoja ja sä olet puhunut erostakin, niin sitten voi olla jokin miehen paniikkireaktio.

Vierailija
14/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeni. Eropaniikki ehkä sit ennemmin.

T. Se ekana pettämistä ehdottanut

Vierailija
15/15 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeni. Eropaniikki ehkä sit ennemmin.

T. Se ekana pettämistä ehdottanut

Kyllähän tuosta voisi ajatella sitä pettämismahdollisuuttakin, mutta tosiaan erosta puhuttiin edellisenä iltana riidan jälkeen ja eilen sitten mies oli koko päivän jotenkin ihan kummallinen ja halaili ja totesi mm. "en halua tulla jätetyksi". Itse seksin ajankohtakin oli niin outo, että mietin, että helvetti nyt on joku pielessä. Hän siis alkoi klo 23 jälkeen vielä hipelöimään minua ja halusi panna, vaikka NORMAALISTI olisi siihen aikaan jo untenmailla, eikä seksi kiinnostaisi pätkääkään. Ja eilenkin naamasta näki, että ei oikeen jaksais, mutta halusi kuitenkin miellyttää minua.

Itse olen aina ollut tällainen raskauspelkoinen. Silloin kun käytimme vain pillereitä tein raskaustestejä monesti vuodessa, kun en uskonut, että pillerit on niin luotettavia. Nyt olemme onneksi jo hieman vanhempia kuin silloin, joten ei olisi se vauvakaan mikään maailman kamalin ylläri. Niinhän ne sanoo, ettei vauvalle ole mitään yhtä sopivaa ajankohtaa, vaan lapsia saadaan, eikä tehdä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän