Nuoria äitejä Riihimäellä?
Löytyisikö Riiihmäen seudulta nuorta pienen lapsen äitiä, jonka kanssa voisi jakaa lapsiperheen arkisia asioita?
En tunne entuudestaan täältä ketään, kun olen vasta muuttanut tänne.
Olisi mukavaa saada jutustella jonkun kanssa!
Kommentit (5)
Kiva kuulla, että joku muukin on samassa tilanteessa, sillä olen myös kaveriporukan ensimmäinen äiti. Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Olisi kiva tosiaan jutustella tarkemmin, kun ei sitä seuraa liikaakaan ole täällä.
Ensimmäinen ja ainut lapsi tällä hetkellä syntyi 5.10.2012 eli ihan pienen kanssa täällä häärään. ja tietysti kun on eka muksu kyseessä mulla olis koko ajan sata kysymystä mielessä :D Mies on vielä tämän viikon isyyslomalla ja sitten mä jään päivisin yksin, joten olis kiva saada jotain seuraa. Toisaalta täällä on kyllä tällä hetkellä rytmit ihan sekasin. Oon ihan pihalla koko ajan, kun nukkuminen on mitä on. Laita mulle vaikka sähköpostia elina010@gmail.com
Okei, eli siis sullakin ihan pikkunen vielä. Täällä tulee pikkusella kaks kuukautta tällä viikolla täyteen. Joo olis tosi kiva treffata. Laitan sulle sähköpostia sitten tarkemmin vielä.
Täälläkin olis yksi 19-v äiti ja 8 kk poika vailla seuraa. Mekään ei täältä ketään tunneta , joten olis kiva tutustua muihin äiteihin.
Mä olen vuosimallia -84 ja pidän kyllä itseäni nuorena :) Olen kyllä asunut pidempäänkin jo Riksussa, mutta olen tällä hetkellä kaveriporukkani ainut äiti. Olisi kiva vaihtaa toisen äidin kanssa ajatuksia.