Mies ilmoitti näin "en valita epäkohdista, sanon sitte vaan heippa kun mitta on täynnä" !?
Siis suurinpiirtein näin. Itselläni on taas kauhea menettämisenpelko aina takaraivossa muutenkin ja nyt oon ihan sekasin ollut että mitä ihmettä teen!:( Nythän mä pelkään aamusta iltaa ja päivästä toiseen että se vaan lähtee. Menin niin lukkoon etten edes tajunnut kovistella ja puhua asiasta lisää,(tää tuli jutuksi ihan muun keskustelun seassa) enkä ole saanut suutani auki kysyäkseni uudelleen(on tietysti pakko). Kaikki siis tällä hetkellä hyvin mutta mä en enää meinaa päästä tästä millään yli. Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä.
Kommentit (27)
Niitä ei vissiin ihan joka puussa kasvakaan...
Läheisriippuvuus ei tarkoita sitä, miltä se kuulostaa, eli riippuvuutta läheisistä. Läheisriippuvuus tarkoittaa sitä, että kärsii jonkun läheisesnsä riippuvuudesta ja jonkun läheisen riippuvuus alkaa sanella sunkin elämää. Siis ts sun puoliso on alkkis, narkki, pelaaja tms. ja se sit määrittelee sunkin elämää.
Ap ei siis ole läheisriippuvainen. Ap on vain huono itsetuntoinen ja ripustautuva ihminen. MÄ en ylipäätään jatkaisi suhteessa miehen kanssa, jonka pelkäisin jatkuvasti menettäväni. Kyllä se pelko jo sinänsä kertoo siitä, että suhteessa ja luottamuksessa on jotain vikaa.
nyt oot kyllä käsittänyt jotain väärin! :D
Läheisriippuvuus ei tarkoita sitä, miltä se kuulostaa, eli riippuvuutta läheisistä. Läheisriippuvuus tarkoittaa sitä, että kärsii jonkun läheisesnsä riippuvuudesta ja jonkun läheisen riippuvuus alkaa sanella sunkin elämää. Siis ts sun puoliso on alkkis, narkki, pelaaja tms. ja se sit määrittelee sunkin elämää.
Ap ei siis ole läheisriippuvainen. Ap on vain huono itsetuntoinen ja ripustautuva ihminen. MÄ en ylipäätään jatkaisi suhteessa miehen kanssa, jonka pelkäisin jatkuvasti menettäväni. Kyllä se pelko jo sinänsä kertoo siitä, että suhteessa ja luottamuksessa on jotain vikaa.
Läheisriippuvuus ei tarkoita sitä, miltä se kuulostaa, eli riippuvuutta läheisistä. Läheisriippuvuus tarkoittaa sitä, että kärsii jonkun läheisesnsä riippuvuudesta ja jonkun läheisen riippuvuus alkaa sanella sunkin elämää. Siis ts sun puoliso on alkkis, narkki, pelaaja tms. ja se sit määrittelee sunkin elämää. Ap ei siis ole läheisriippuvainen. Ap on vain huono itsetuntoinen ja ripustautuva ihminen. MÄ en ylipäätään jatkaisi suhteessa miehen kanssa, jonka pelkäisin jatkuvasti menettäväni. Kyllä se pelko jo sinänsä kertoo siitä, että suhteessa ja luottamuksessa on jotain vikaa.
Itse olisin todennut että 'ovi on tuolla'.
Ei tuolla tavalla olla suhteessa. Suhteessa puhutaan JA kuunnellaan.Mies sai mitä halusi, eli sut varpailleen ja epävarmaksi, nöyräksi vaimoksi joka sietää entistä enemmän shaissea kun pelkää että mies muuten lähtee. Älä astu tuohon ansaan. JSSAP.
Tuo on mielestäni henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Toisen pitäisi olla varpaillaan koko ajan, pelätä tekevänsä väärin jotain ja varoa sanojaan. Ehkä mies on havainnut, että yrität miellyttää kovasti ja olet jotenkin helposti ohjailtavissa ja käyttää tällä tavalla sinuun valtaa.
Todella epäterve, käytännössä mahdoton lähtökohta mihinkään pitkäaikaiseen.
Kerrankin tästä palstasta oli hyötyä. Mies pyysi anteeksi moneen otteeseen sanomisiaan, toisteli ettei oikeen muista mitä olikaan edes sanonut.( olikin ollut enemmän humalassa mitä luulin)
Kerroin myös että haluan aivan varmasti tietää jos jokin harmittaa että saa luvan opetella kertomaan että asian voi korjata, ystävällisesti sanoin siis.
No toistaiseksi olen helpottunut ja koitan unohtaa koko asian. Hyvä AV! :) Ap