^*^Elolintuset, keskiviikkoa! ^*^
Kommentit (24)
ja onnea plussaneille! ++++++
Sekä osanottoni tädin yllättämille... =(
Tein tänään uteliaisuuttani ensimmäisen ovistestini. (mammaksi.fi tilattuja) Siihen tuli haalea testi viiva ja vahvempi kontrolliviiva. Eli ei ole ovis seur. 36h aikana. Mut voiko se tarkoittaa, että se nyt tuosta vahvistuis ja ovis lähenis? =)
Laskurin mukaan sattuis ovis ens viikon ma-ti, eli voiko nyt tosiaan näyttää jo haaleata viivaa? Ekakertalainen kun olen, niin siks kysyn.
En aikonu alkaa näillä hommilla säätelemään elämääni saati petitouhuja, mut kuluva aika saa ihmeitä aikaan... Tammikuussa tulee vuosi täyteen ilman ehkäisyä. =/ Löytyykö meistä elolintusista kohtalotovereita= pitkään yrittäneitä? Keskenmeno mulla oli elokuussa, eli silloin on ollu ainoa positiivinen tulos raskaustestissä. Ja esikoinen tärppäs aikoinaan kolmannesta kierrosta. Onkohan tässä liikaa yrittämisen meinikiä... En tiedä.
Mut lumisadetta ja plussatuulia toivottelee kaikille tasapuolisesti
KJ25 (kp 9/28)
Heti alkuun taas paljon onnea uusille plussanneille :)
Ja osanotto myös mun puolesta kaikille tädin yllättämille :(
Ite oon pari päivää taas pysytellyt poissa täältä ja yrittänyt ajatella muita asioita... aika huonolla menestyksellä, väkisinkin ajatukset tuntuu karkaavan näihin vauva-asioihin... Mulla nyt kp 24/28-38 ja välillä tulee vahva tunne, että nyt on tärpännyt -varmaan sen takia, että tikutin oviksen kp 19-20 ja pari pv sitä ennen sekä jälkeen touhuiltiin miehen kanssa tosi ahkerasti. Toisaalta sitä vaan hokee itelleen että tää on vasta toinen yrityskierto ja esikoistakin " tehtiin" yli vuosi, joten ei nytkään voi näin nopeasti onnistaa...
KJ25 kyselit noista ovistesteistä... Mulla oli kans tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestit käytössä. Mun kierto on yleensä yli 30, joten aloin testailemaan kp 14. Ekat 5 pv tuli haalea tulosviiva kunnes sit kp 19 viivat oli samanväriset ja silloinhan olis jo voinut lopettaa testailun, mut " varmuuden vuoksi" testasin vielä kp 20 ja silloin oli tulosviiva selvästi tummempi kuin kontrolliviiva! Samana päivänä tunsin pitkin päivää pientä kipuilua alavatsalla, joten nyt vaan toivotaan että jotain olis todella tapahtunut!!! Toisaalta se vähän lannistaa mun " ovisintoilua" , että en missään vaiheessa bongannut niitä kuuluisia limoja :( No parin viikon päästä sen sitten näkee, että onko vai eikö? Eli minäkin voisin ilmoittautua testailijaksi siellä joulukuun puolenvälin kieppeillä. Kun vaan jotenkin taas jaksais sinne asti................
Pikasesti laitan kuulumisia, kun on mukamas kaikenlaista kiirettä vielä...
MAHTAVAT ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE =D Meitä taitaa olla jo aika liuta, jotka tahtoo kanssa mukaan tähän kelkkaan.
Voimia kaikille teille, jonka luo täti on eksynyt ;(
Kuumeilijoille malttia testailuun, tiedän et on vaikeaa, mutta kivempi se kunnon plussa on, kuin haamu, joka tulee tädin myötä kumminkin ulos... Itse sen kokeneena vain varoittelen.
Mä kävin tänään lääkärin pakeilla ja maksoi muuten 54¿, josta saa vielä hakea kelalta osan takaisin. Lääkäri kyseli kaikkea ja tarkasti kaiken olevan kunnossa =) Sanoi, että tod.näköisesti mulla pitkä imetys 14kk on hidastanut palautumista taas normaali tilaan. Painoa kehoitti pudottamaan 3-4kg, niin auttaa jo kuulemma kummasti. todellakin mulla on ihannepainon ylärajaan matkaa 15-17kg!! Epäili etten ovuloi lainkaan nyt, mutta tikkupa ainakin antoi eilen mulle hailunviivan ja tänään olivat minusta miltei jo tasavahvat. Mulla siis nyt menossa Kp8/26. Niin no, hän ei mielestäni sillä tutkimuksella, minkä mulle teki, voinut ees tietää sitä ovuloinko?! Kannusti kumminkin kovasti mua, sanoessaan ettei nyt puhuta mistään hoidon aloittamisista, vaan ajasta =)) Malttia kun vaan ois tän asian suhteen 8) Painon pudotusta jatkan kumminkin nyt sitten, kun kerran kannustettiin ja yritystä tietty!!
Sanna, kiiruisena vapaapäivänäkin
Hirmusti onnea plussanneille ja vielä enemmän +++++säteitä lähiaikoina testaaville!!
Meillä ei onneksi valvottu koko yötä vaikka vauva nostikin metelin
justiin kun ajattelin että sammutan valot ja miehen kans varmistaan
vauvajyvät. Raukka huusi tunnin yhtä kyytiä hiki päässä jotain vatsa
kipua. No, mies oli täydessä unessa kun viimein sain pojan nukkumaan eikä tuota itelläkään tarvinnut miettiä kumpi voittaa, uni vai halut.
Jospa tänä iltana paremmalla onnella.
Nyt täällä olen tyytyväinen kun olen jopa hiihtänyt tälle talvelle. Parasta
se on heti aloittaa että ehtii, tiedä milloin taas lumet lähtee. Lapsille
tein pihalle latua ja ehkä siinä sellanen täys 1 kilometri tuli suihkittua.
Ja vauvakuumetta tulee minun touhuista kun olen ommellut tyttöjen
nukkeille vaatteita, niin ihanan pieniä. Kyllä ne vauvallekin passais.
Niitä nyt täytyy aivan hipelöidä. Odottakaas kun viimein saan siivottua
vauvan vaatelaatikosta pieneksi tulleet vaatteet pois ja laitan ne tuonne
vauvanvaatesäilöön. Saa taas nuuhkia sieltä vauvantuoksua ja niitä
ihania pieniä potkareita...
PLUSSATUULET PUHALTAKOON!!!!!