Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko geneettisesti itä- vai länsisuomalainen?

Vierailija
10.10.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän suku alunperin idästä, äidin länsirannikolta. Olen ulkonäöltänikin heidän puolivälistään: äiti on pitkä ja vaalea, isä tumma ja mieheksi lyhyehkö ja vanttera, ja itse olen ristiverinen, keskimittainen enkä kovin siro enkä toisaalta kovin tukevakaan.

Vierailija
2/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienintäkään haisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivanhemmista monet ovat tulleet Ruotsista, niin kuin täällä Turun suunnalla tavallista on.

Olen pitkä (175 cm) ja vaalea.

Vierailija
4/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on karjalasta ja äiti on syntynyt Torniossa ja minä olen syntynyt ja elänyt koko ikäni länsi-suomessa joten identiteetti on kyllä länsisuomalainen...pohjalainen kaupunkilainen ;)

Vierailija
5/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenirajahan kulkee suunnilleen Pähkinäsaaren rauhan mukaan.

Isä on karjalasta ja äiti on syntynyt Torniossa ja minä olen syntynyt ja elänyt koko ikäni länsi-suomessa joten identiteetti on kyllä länsisuomalainen...pohjalainen kaupunkilainen ;)

Vierailija
6/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkonäkö on sitten enemmänkin irlantilainen ym tai viikinki ;) olen punapää :)

Vierailija
7/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini isä on Venäjältä, äitini äiti suku ainakin oli ruotsinkielistä eli kaiketi he alunperin Ruotsista päin olivat. Äitini on syntynyt Espoossa, mutta koko äidin puolen suku asuu nykyään (ja on asunut jo kauan) Itä-Suomessa.

Isäni äiti oli ruotsalaista alkuperää, isän isästä en tiedä. Asuivat Vaasassa, missä isänikin on syntynyt.

Vierailija
8/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani ovat sekä Varsinais suomesta että vanhasta Sallasta, isäni lapista ja äitini Turusta, itse olen aina asunut Helsingissä...

Olen pitkä ja hoikka, mutta värini on enemmän lappilaista eli olen tumma ja paksuihoinen :)

Vierailija
9/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuria on Etelä- ja Pohjois-Karjalasta sekä rajan takaa ja pieni ripaus savolaista. Tiedot 1800-luvun alkuun asti.

Olen pieni ja tumma.

Vierailija
10/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku pohjoisesta Keski-Suomesta ja rajan takaa Karjalasta.

Olen pieni ja tumma :-)

Vierailija
11/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota venäläisvaikutusta lukuunottamatta.

Äitini isä on Venäjältä, äitini äiti suku ainakin oli ruotsinkielistä eli kaiketi he alunperin Ruotsista päin olivat. Äitini on syntynyt Espoossa, mutta koko äidin puolen suku asuu nykyään (ja on asunut jo kauan) Itä-Suomessa.

Isäni äiti oli ruotsalaista alkuperää, isän isästä en tiedä. Asuivat Vaasassa, missä isänikin on syntynyt.

Vierailija
12/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän isä tullut jostai Kurkijoelta ja äidinkin suku liki venäjän rajaa.

Vierailija
13/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolelta suku tulee entiseltä Suojärveltä ja Venäjältä ja isän puolelta hämeestä ja pohjanmaalta.

Joku sanoi joskus että olenkin aika hieno sekoitus, noin ulkonäöllisesti, pohjanmaalaista ja karjalalaista.

Vierailija
14/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ja äidin suku Savosta, vanhoja maanviljelijä sukuja. Ja se sukuun tullut ruotsalainen esi-isäkin oli Tornionjoenlaaksosta, eli suomalaissukua, itäsuomalaista.

Vierailija
15/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sanoa, että onneksi.

Vierailija
16/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän suku täysin pohjalaista, rannikkoseudulta.

Äidin suku savolaista, karjalaista ja ties mitä venakkoakin joukosta löytyy..

Vierailija
17/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia suomalaispulliaisia olivat ja vain kieli vaihtui.

Vierailija
18/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

savo, karjala, pohjanmaa ja keski-suomi. Asun stadissa.

Pohojaalaaset tuntuu oudoilta, keski-suomalaiset tylsiltä, mutta savo ja karjalaiset tutuilta.

Vierailija
19/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän suku venäjältä, äidin ruotsista ja mua luullaan lappalaiseksi :D

Siis pieni ja musta, kuten vanhempani

Vierailija
20/38 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhempien suku on Pohjanmaan raja-alueilta eli savolais-pohjalais -sekoitus.

Lyhyt, pönäkkä kuten muutkin perheen jäsenet... savolaista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi