Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kotona ja lapsi on päiväkodissa,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
10.10.2012 |

Kysymyksiä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaaehtoisesti olen lapseni päiväkotiin laittanut ei edes neuvola tms ole suositellut,voisin hoitaa kotona jos haluaisin.

Vierailija
2/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaaehtoisesti olen lapseni päiväkotiin laittanut ei edes neuvola tms ole suositellut,voisin hoitaa kotona jos haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja atelin että tuolla saa helposti kavereita ja virikkeitä.En pidä seurakunnan kerhosta ja se olisi ainoa vaihtoehto päiväkodille.

Vierailija
4/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap työskentelee kotona ja siksi on laittanut ens syksynä eskariin/kouluun menevän lapsen hoitoon. TAI sit sillä on kotona kolmoset ja ei jaksa sitä 5 vuotiasta esikoista.

Vierailija
5/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne päiväkodit mitään rangaistuslaitoksia ole, ihan normaaleja iloisia lapsia siellä on.

Vierailija
6/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja atelin että tuolla saa helposti kavereita ja virikkeitä.En pidä seurakunnan kerhosta ja se olisi ainoa vaihtoehto päiväkodille.

Vierailija
7/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en työskentele kotona vaan ihan yksin olen päivät kotona.

Vierailija
8/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies katselee tuollaista naista?

Vierailija
9/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kotona & lapsi päivähoidossa (ja toinen vasta ensi vuoden puolella tulollaan...) Oman valinnan syyn toki joku jo arvasikin eli esikoinen täytää ihan kohta viisi ja märisi koko viime kevään kotona, että kun kaikki kaverit on tarhassa niin miksen minäkin :/

Mutta joo, itse voisin ainakin ilmoittautua sekä mieleltäni epäilyttävän ailahtelevaksi että totaalisen epäonnistuneeksi äidiksi kun en pystynyt tarjoamaan lapselleni kotona tarpeeksi virikkeitä vaan piti ihan kunnalliseen hoitoon laittaan ikäistensä kavereiden toivossa :D LOL

Vierailija
10/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on ihan akateemisesti koulutettu ja toimii yrittäjänä ja ollaan oltu kohta 10v yhdessä.

Vierailija
11/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kulta, sopiiko sulle, että lepäilen kotona kaiket päivät kun sinä käyt töissä ja lapsi on tarhassa?" "Joo, sopii kyllä".

Kyllä sinulla anteeksi vaan, on jonkin sortin henkinen vamma jos et halua hakeutua työelämään, etkä edes olla siinä kotiäidin toimessa.

mieheni on ihan akateemisesti koulutettu ja toimii yrittäjänä ja ollaan oltu kohta 10v yhdessä.

Vierailija
12/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan perheelleen :)

Vierailija
13/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tienaa ihan ok ja tykkää elättää perheensä,ikinä ei ole valittanut mitenkään.

Vierailija
14/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kotonakin on paljon hommaa jos haluaa ottaa todella hoitaakseen. Voisi nähdä että kyse työnjaosta jossa mies tuo leivän kotiin ja vaimo hoitaa lapsen ja kodin ja tekee kodista lämpimän ja hyvän paikan josta koko perhe saa voimia. Liian usein koti on nykyään kääntymispaikka jossa puretaan päivän turhautumia ja kiukkua ja sitten uupuneena kaadutaan sänkyyn että seuraavana päivänä taas kerrattaisiin sama rumba.

Vierailija
15/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kotonakin on paljon hommaa jos haluaa ottaa todella hoitaakseen. Voisi nähdä että kyse työnjaosta jossa mies tuo leivän kotiin ja vaimo hoitaa lapsen ja kodin ja tekee kodista lämpimän ja hyvän paikan josta koko perhe saa voimia. Liian usein koti on nykyään kääntymispaikka jossa puretaan päivän turhautumia ja kiukkua ja sitten uupuneena kaadutaan sänkyyn että seuraavana päivänä taas kerrattaisiin sama rumba.

Vierailija
16/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä halunnut olla kotiäiti joten meille sopii että lapsi päiväkodissa päivät,tietenkin hänellä pitkät lomat joina hoidan kotona kun mies töissä.ap

Vierailija
17/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene töihin? Mitä teet lapsesi kanssa iltaisin? Tiedätkö millaisessa/minkä kokoisessa ryhmässä lapsesi päivän viettää, välitätkö edes onko hoitajia tarpeeksi? Voisin jatkaa loputtomiin, mutta en viitsi.

Vierailija
18/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaassani kaikissa normaalituloisissa perheissä toimitaan näin. Aiemmin kaikissa perheissä, mutta nykyään naisen on joskus pakko mennä töihin jos mies ei tienaa tarpeeksi. Jokainen lapsi menee päiväkotiin 3-vuotiaana.

Täällä miehelle on kunnia-asia elättää perheensä, suomalaiset miehet kuulemma käyttävät tienaamansa rahat itseensä ja vaimo elättää itsensä ja lapset kotihoidontuilla sun muilla. No maassa maan tavalla.

Eivät ne naiset kotona vain makoile vaan pitävät siisteyttä yllä (kodit sekä pihat ovat aina kauniita), käyvät ruokakaupassa (ilman väsyneenä rääkyviä uhmaikäisiä) ja shoppailemassa sekä seurustelevat keskenään. osa saattaa tehdä töitä muutaman tunnin viikossa ajankuluksi. En osaa pitää heitä kovin säälittävinä tai halveksittavina.

Vierailija
19/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen norsu?

Vierailija
20/26 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5vuotias todella hyötyy varhaiskasvatuksesta ja ryhmässä olemisesta ilman äitiä. Toivottavasti apn lapsi osa-aikaisesti siellä päiväkodissa.Hyötyä ei ole pitkistä päivistä.Mikä parempaa lapselle kuin tulla kotiin äidille kertomaan päivästään ja lepämään.Varmasti lapselle ja koko perheelle hyvä ratkaisu jos tätä hyvänä pitävät.Kaikki eivät sitä tee ja heidän on sitten löydettävä oma kompromissinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi