Onko tietoa yksityisestä sairaalasta Espoossa?
Onko olemassakaan? Saimme lähetteen jorviin ja siellä osastot täynnä ja vain yksi lääkäri. Näyttää siltä, ettei lastamme ehditä tutkia siellä. Tietääkö joku mihin voisi viedä tutkimuksiin..
Kommentit (6)
Aamulla klo 8.00 aukeaa Pikkujätti (Lasten ja nuortenlääkäriasema)
Ambulanssissa alkoi oksentamaan. Ei ole lyönyt päätään tms.
Mehiläinen 24 H
Pääkaupunkiseutu
010 414 0444
Mehiläisen 24 h -palvelu on apunasi pääkaupunkiseudulla ympäri vuorokauden jokaisena viikonpäivänä.
Vastaanotolla Sinua palvelevat yleislääkärimme ja sairaanhoitajamme. Tarvittaessa käytössäsi ovat Lääkärikeskus Mehiläinen Töölön röntgen- ja laboratoriopalvelut sekä Sairaala Mehiläisen vuodeosasto ja leikkausyksikkö.
Vastaanottomme sijaitsee Töölössä osoitteessa Runeberginkatu 47 A, kiireisissä tapauksissa voit tulla suoraan vastaanotollemme. Vastaanotolle pääset joustavasti ja nopeasti. Käyntisi voit maksaa kaikilla yleisimmillä maksuvälineillä.
Kotilääkäripalvelusta voit jopa tilata lääkärin kotiin http://www.kotilaakaripalvelu.fi/
Kyllä mun mielestä pitäisi tutkia!!!
ja on aina auki. On Munkkivuoressa. Vastaavassa tilanteessa kannattaa aina soittaa esmes 10023 ja kysyä, tietävät yksityisistä, tai soittaa numerotiedusteluun---sieltäkin saa tietää tai sitten KYSYÄ jorvin henkilkökunnalta, nekin tietävät varmasti.
On nyt isänsä kanssa siellä ja apua ei tunnu saavan...itse jouduin jäämään kotiin vauvan kanssa. Oon aika kauhuissani ja odotin, että lapsemme tutkitaan, kun kerran sinne sai lähetteen...