Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PUOLUKOIDEN PULINAT KESKIVIIKKONA***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu hommista...

Te kaikki ootta niin innolla laittaneet jo joulua. Minä tavallisesti oon tähän aikaan laittanut jo kaikki verhot ja koristeet ja ehtinyt leipoakin, mutta tänä vuonna on ollut into hieman laimeampaa.

Verhot sain silitettyä ja pitäs alkaa laittaan ikkunaan, kynttilöitä oon kuitenkin polttanut jo lokakuusta, mutta muut koristeet on vielä kaapissa,

Joululahjoja on saanut hankittua jo peräti kaks, joka on mulle harvinaista sillä tavallisesti ne tulee ostettua viime tipassa...

Muuten onneksi alkaa olla jo joulun tunnelmaa, kun tuli tuota luntakin maahan ja toivottavasti myös pysyy...

Taidanpa laittaa nuo verhot tässä ootellessa, jos joku muukin ilmaantuis linjoille.

Vierailija
22/25 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä synkistelty. eihän se raskaudessa ja synnytyksessä voi ikinä olla varma että kaikki menee hyvin, mutta eipä sitä voi olla muutenkaan tässä elämässä. suomessa kuitenkin on hyvin alhainen vauva- ja äitikuolleisuus, joten tuskin sitä kannattaa pahintakaan pelätä kun kaikki näyttää mallillaan olevan.

Golda, juu, tavallaan on ollut hakusessa pitkäänkin. mutta aika passiivisesti. 3 avointa hakemusta oon laittanu ja yhteen niistä firmoista yrittänyt nyt sitten soitella perään kun se ois firma joka tällä hetkellä kuullostas mielenkiintoisimmalta. ei vastanu taaskaan. vuoden vaihteessa loppuu hommat yliopistolla joten pitäs varmaan kohta alkaa tosissaan tehdä asialle jotain :)

toisaalt nyt tuntuu et voishan sitä hetken olla työtönkin, tosin työttömyyskorvausta en kai sais ennen kun oon valmistunut.

Pikkujouluista: meillä yliopistolla ois ollu aineyhdistyksen pikkujoulut. työntekijöille ei taida muuta olla ku jouluglögit. jotenkin oon niin kypsynyt nyt koko yliopistomaailmaan että mielellään jätän kyllä nekin väliin. onneks miehen firma pistää pöydän koreaksi ylihuomenna. sen pomo tykkää pröystäillä ja onhan siitä kiva päästä osalliseksi.

nyt lähden tonne sohvan nurkkaan marttakerhoilemaan. josko ne hymynaama housut joskus valmistuisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olinkin pitkässä päivässä ja töitä oli niin paljon etten ole ehtinyt käymään EDES vauva-sivuilla.. Nyt herkuttelen ;O)

Huomenna mennään balettiin, kattomaan Pähkinänsärkijää! Se on mukavaa, onko muita baletin-" faneja" tällä palstalla?

Vauva-asiasta: olen nyt päättänyt etten puhu enään töissä vauvoista, jos nyt tuliskin raskaaksi niin ei tartte heti ilmoittaa kellekään. Kaikki vaa nauroi, ettethän sää osaa siitä olla hiljaa.. Mutta kyllä minä vielä näytän

HANNELE: ymmärrän sua täysin, siinä mielessä että se ei auta vauva-keemeeseen että mies osaa lohduttaa, tai kyllähän se, mutta pointti on siinä että se ei asiaa kovasti edistä! Mutta nythän hän taitaa olla ihan tosissaan kesä-aikataulun kanssa, vai? Kai sanoit sille että jos haluaa vatsan pömpöttävän kesällä, niin vauva on pantava alulle jo keväällä (vitsi, vitsi) ;O) Ja siitä tutun vauvasta, ymmärrän sen pahan mielen ja sen että pahemmalta tuntuu kun joutuu näin iloista asiaa " surra" :(

Ja siitä mun työkaverista, hän ei siis miehestään haluu erota, mutta TARVE on suurempi! Ja jos ero tulee niin se on sitten kova paikka! Mutta hän on niin positiivinen ihminen, hän lohduttaa mua aina kun musta tuntuu pahalta ja on iloinen pienistäkin edistyksistä ja päinvastoin. Ja nyt hän sanoi että vaistoaa että ens vuos on meijän vuos ja yhessä työnnellään rattaita loppuvuodesta viimesitään ;O)

MIITSU: voi pahus.. Varmaan tuli P***A fiilis.. Mutta lohdutukseksi voin vaan sanoa että YLEENSÄ nekin miehet (lapsettomat) jotka ei raskaudesta jaksanut kauheesti välittää, ovat sitten ihan hulluna pienokaisiin. *lohditushaleja*. Ja itse en varmaan HANNELEN tapaan soittais tai mitään, sais itte tulla pyytään anteeksi! Ja kerroin tosta munkin miehelle ja se oli HÄNENKIN mielestä tyly, kohtuuton ja loukkaava viesti! Toivottavasti kaikki järjestyy.

LUNA: minäkin paketoin yleensä lahjoiksi suomalaisille jotka asuu ulkomailla kaikkea salmiakkia, lakritsia ja fazerin sinistä.. Niin ja karkkeja, riippuen missä asuu.. Niitä ainakin osataan arvostaa, vai mitä? Ja onnea sen työpaikan suhteen.. Maili ainakin tuntuu nykyaikana toimivan :) Toivottavasti miehesi pikkujoulusita tulee hauskat ;)

GOLDA: nythän meitä taitaa olla jo neljä, jotka sais ens syksynä vauvan! ;O) Kohta alkaa varmaan plussia säteileen..

Ja niistä synnytyksistä vielä: työkaverini vauva kuoli kohtuun (tuntemattomista syistä) 5 kuulla (en muista rv), kova paikka oli ja moneen vuoteen ei puhunut asiasta itkemättä. Nyt alkaa elämä olla enempi mallillaan ja vauvaprojekti suunnitteilla ;) Hannelekö ku sanoi että kun ikää tulee niin suhde etenee nopsammin?? Niin se tais tään ihmisen kohalla käydä :)

Vierailija
24/25 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyn kohta nukkumaan, öitä kaikille..

Vierailija
25/25 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin [b]Thunderi[/b] ((halaus)] En tiennyt tuosta sinun veljesi kuolemasta. :( Kovasti voimia, muistot ovat varmasti tuskallisia ja vielä tuo joulun läheisyys voimistaa tuntemuksia-joulu kun on perheen ja ilon juhla.

[b]Jaanica[/b]Oletteko saaneet selvyyttä tilanteeseenne? Oletteko päässeet keskustelemaan asiasta uudelleen rauhassa? Toivottavasti asiat selviävät!

[b]Tervetuloa Niki ja Pumpsu![/b] Toivottavasti viihdytte täällä!

NIKI: Minä se olen tässä jo hyvän aikaa kärsinyt tuosta kolmekympin kriisistä. Maagiset vuodet tuli täyteen toukokuussa. Minä olin _aina_

tai siitä asti kun 15veenä yläasteella kirjotettiin kirjoitelma päivä 15v kuluttua. Ajatellut että 30 veenä mulla on kaksi lasta ja suuunnittelen sitä perheen iltatähteä parin vuoden kuluttua...

Todellisuus sitten iski aika rajusti vasten kasvoja kun se 30veen raja aina vaan läheni mutta vauvasta ei tietoakaan.

Ja kaikista eniten kirpaisi se, että kesällä 2004 mulla petti kuparikierukka ja jos se vauva olis syntynyt olisin ehtinyt äidiksi juuri pari kuukautta ennen tuota 30veetä.

Mulla eniten on auttanut itse tekemäni päätös, että mikäli 35 synttäriin mennessä ei ole saatu päätöstä vauvasta, laitatan itselleni hormonikierukan ja unohdan vauvat ja etsin itselleni jotain muuta sisältöä elämään. Tämä on se asia joka mua on eniten auttanut.

PUMPSULLE onnea tuplausaikataulusta!

JJ: Kiva, että kaikki oli neuvolassa ok.

LUMIINA: Onnittelua opiskelupaikan johdosta! Onnea! :)

MIITSU: Olipa tylysti sanottu mieheltä! :(

Mies ei kovinkaan helposti ymmärrä miten kokonaisvaltainen kokomeus raskaus on naiselle. Ja miehellä asian konkreettisuus tulee vasta siinä vaiheessa kun on nähnyt vauvan ultrassa/sinun ison mahan/kun se vauva on vihdoin todella sitten sylissä.

Ja saattaa tuosss teidän tilanteessa vaikuttaa sekin että se raskaus tuli heti.

Oma napa: mulla on kohta oma askartelukauppa kotona, mä olen jo tällä viikolla käynyt kahtena päivänä peräkkäin Sinooperissa.

Hääkkutsuja tässä yritän kehitellä, mulla ei siis ole vamista mallia.

Kartongit on jo valittu ja ostettu,

Nyt tuskailen kun mistään ei löydy kivoja hääaiheisia leimasimia. Vissiin toi leimailu on sitten jo mennyt pois muodista tmv.

Nyt sitten pitäisi keksiä jokin muu koristus tuohon korttiin. Ja mä en sitten millään keksi. :(

Onneksi ei ole kiirettä.

Kokoelma galluppeja

[color=deepblue][b] G: mitä leluja aiot lapsellesi hankkia?[/b]

Lukutoukkaäiti ostaa paljon kirjoja- vaikkei ne oikein leluja olekaan :)

Mutta varmaan LEGO/duploplikoita, nukkeja, autoja, brionjunaratakin voisi olla kiva jne.

Hmm nyt joku Galluppi taas liikkeelle: Ei ainakaan muistaakseni ole ollut tämmöstä, että[b] mihin vuoden aikaan haluaisit vauvan syntyvän?[/b]

Minä toivoisin kevätvauvaa.

LILLIS: on kysellyt mitä ostan miehelle joululahjaksi: Golfsukkia mies on toivonut viime vuonna ostin B. Virtanen kalenteri työpaikan seinälle.

Tänä vuonna ei vielä oikein tiedä mitä ostaisin.

Ainkin noita sukkia mikäli löytyy. Muutaman kerran olen ostanut kalliimmat merkkialushousut.

[b] G: miten itse vietät joulun? Entäs uuden vuoden?[/b]

Jouluna ollaan toivottavasti aattona kotona ennen ja jälkeen sitten ajellaan ympäriinsä. Anopin luona käydään yhtenä päivänä ja mun vanhempien luona toisena päivänä Mun vanhempien luo on 350 km ja anopille noin200 km joten samana päivää noita reissija ei hoideta kun ovat vielä ihan eri suunnissa. Ja kummilastenkin luona pitäisi käydä

Uutena vuotena ollaan kotona syödään kaikkea hyvää ja juodaan kuohuviinä, katsellaan ikkunasta kun naapurit ampuvat raketteja ja katsotaan telkkaria tai dvd:tä.

Mulla on ainoastaan Suuren Suomalaisen kirjakerhon kalenteri ja kotona meillä on Aamulehden mukana tullut joulukalenteri.

Muutamana vuonna olen ostanut noita Veikkauksen raaputuskalentereita. Valitettavasti niistä vaan ei koskaan ole tullut voittoja. :(

hmm pitäsiköhän tänä vuonna ostaa joulukalenteri?!?

[b] G: miten perusteellisesti koristelette jouluna ja vaihdatteko esim. jouluverhot??[/b]

Ikkunoissa on kartonkitontut ja joulukuusi on koristeltu ja parvekkeellä on jouluvalot. En vaihda verhoja tosin mulla olis jossain jemmassa joulukappaa josta vois tehdä keitiöön jouluverhot.[/color]