Täältä on kyllä hävinnyt lähes kaikki hyvät jutut.
Joskus sentään oli jotain mielenkiintoista, viihdyttävää tai hauskaa.
Kommentit (24)
täällä on myös huomattavasti vähemmän kirjoittelijoita nykyään. Kato on käynyt.
Suostuiskohan ylläpito bannaamaan sen vaikka vuodeksi. Toisaalta tulee heti huono omatunto sen palstan suhteen minne se tunkisi pilaamaan ilmapiiriä seuraavaksi.
Sä olit kyllä oikeasti hyvä. Palsta menetti paljon.
Sitten ylläpitotaisi suutahtaa minulle, kun suurin osa viesteistä oli minun, ja alkoivat poistaa kaikki ketjuni.
ylläpito rupes poistamaan sun ketjuja koska sun oli ihan pakko aina tunkea ketjuihisi viattomien, netistä randomilla napsittujen ulkopuolisten ihmisten kuvia ja vielä niin että ne tuli jostain syystä suoraan näkyviiin viestiin, ei linkitettyinä. Se oli oikeasti törkeetä etkä uskonut vaikka sulle siitä moneen kertaan sanottiin.
minusta palstan kiinnostavuus on laskenut selvästi ehkä viime keväästä lähtien.
Tuo palstapersu karkottaa ainakin minut usein jutuillaan.
Vihervamppi se taas esittää siellä vaan muita parempaa, vaikka itse pilaa palstan lisäksi koko yhteiskunnan.
Tyhmä, tyhmempi, mamupatja-vihervamppi.
Mistä aiheesta kaipailette ketjuja?
Ennen muinoin täällä sai monet hyvät naurut ja oli viihdyttäviä juttuja. Nyt jutut pyörii vain seksissä ja alapäässä jne.
Mä olen käynyt täällä enemmän tai vähemmän vuodesta 2002.
Nykyään täynnä vaan maahanmuuttojuttuja tai muita ilkeilyjä
Olen sentään palstaillut täällä 2000-luvun alusta ja palsta on muuttunut viimeisen vuoden, puolentoista aikana ihan hirveästi. Jotenkin koko yhteiskunnassa on pandoran lipas avattu ja ryönää tunkee kaikista viemäreistä. Yksi tai pari häiriintynyttä ihmistä voi pilata ilon yllättävän isolta joukolta ihmisiä.
Vihervamppi se taas esittää siellä vaan muita parempaa, vaikka itse pilaa palstan lisäksi koko yhteiskunnan. Tyhmä, tyhmempi, mamupatja-vihervamppi.
kaikki viha kohdistuu mamuihin ja naisiin.
Mun mielestä tuonkin jonkun/jotkut yksisoluisen viher-mamu-mitä-ikinä-hän-tänään-vihaakaan -vihaajan saisi ampua avaruuten ja jättää sinne. Hyi hitto mikä **tun idiootti. Pilaa idiotismeillaan palstaa, joka on joskus ollut aika mukavakin. Painu kuule **ttuun täältä, kiitos!
ap
bannaamaan sen vaikka vuodeksi. Toisaalta tulee heti huono omatunto sen palstan suhteen minne se tunkisi pilaamaan ilmapiiriä seuraavaksi.
palstaloisen kynsissä. Se oli ihminen joka tunki yhdelle erikoisalan palstalle. Sillä ei ollut aluksi juuri mitään tietoa asiasta josta keuhkosi, mutta tietty se kehittyi ajan mittaan jonkinlaiseksi, ei omakohtaiseksi asiantuntijaksi. Vähän niinkuin joku terve rupeaisi päsmäröimään diabeetikkojen palstalla.
Se tunki joka ketjuun niitä samoja juttuja, ihan sama mistä asiasta ihmiset halusivat puhua. Ekaksi lähti fiksut ihmiset. Jäljelle jäi riidanhaluiset, jotka jakaantuivat kahteen leiriin, häirikön hoviin ja häirikköä inhoaviin. Alkoi hirveä riitely. Asiallinen keskustelu rupes olemaan täysin mahdotonta. Vähitellen riidanhaluisimmatkin alkoi tippua.
Palstasta tuli käytännössä yhden asian palsta, jossa sama jengi riiteli samoista asoista päivästä toiseen. Hävettää tunnustaa että olin itsekin vielä siellä. Silloin kun kuningatarmehiläinen ei ollut paikalla, oli tosi hiljaista. Tämä käännettiin hovissa niin, että juuri kuningatarmehiläinen oli se palstalle tärkein. Häivyin. Jossain vaiheissa kävin parin kuukauden päästä katsomassa mikä oli meininki, lähes kuollut. Kuningatarmehiläinenkin oli epäilemättä etsinyt uuden pesän.
palstaloisen kynsissä. Se oli ihminen joka tunki yhdelle erikoisalan palstalle. Sillä ei ollut aluksi juuri mitään tietoa asiasta josta keuhkosi, mutta tietty se kehittyi ajan mittaan jonkinlaiseksi, ei omakohtaiseksi asiantuntijaksi. Vähän niinkuin joku terve rupeaisi päsmäröimään diabeetikkojen palstalla.
Se tunki joka ketjuun niitä samoja juttuja, ihan sama mistä asiasta ihmiset halusivat puhua. Ekaksi lähti fiksut ihmiset. Jäljelle jäi riidanhaluiset, jotka jakaantuivat kahteen leiriin, häirikön hoviin ja häirikköä inhoaviin. Alkoi hirveä riitely. Asiallinen keskustelu rupes olemaan täysin mahdotonta. Vähitellen riidanhaluisimmatkin alkoi tippua.
Palstasta tuli käytännössä yhden asian palsta, jossa sama jengi riiteli samoista asoista päivästä toiseen. Hävettää tunnustaa että olin itsekin vielä siellä. Silloin kun kuningatarmehiläinen ei ollut paikalla, oli tosi hiljaista. Tämä käännettiin hovissa niin, että juuri kuningatarmehiläinen oli se palstalle tärkein. Häivyin. Jossain vaiheissa kävin parin kuukauden päästä katsomassa mikä oli meininki, lähes kuollut. Kuningatarmehiläinenkin oli epäilemättä etsinyt uuden pesän.
Se lensi tänne av:lla ja esiintyy nykyään nimimerkillä posliini ulkosuomalainen.
maahanmuuttokriittinen posliini ulkosuomalainen.
palstaloisen kynsissä. Se oli ihminen joka tunki yhdelle erikoisalan palstalle. Sillä ei ollut aluksi juuri mitään tietoa asiasta josta keuhkosi, mutta tietty se kehittyi ajan mittaan jonkinlaiseksi, ei omakohtaiseksi asiantuntijaksi. Vähän niinkuin joku terve rupeaisi päsmäröimään diabeetikkojen palstalla. Se tunki joka ketjuun niitä samoja juttuja, ihan sama mistä asiasta ihmiset halusivat puhua. Ekaksi lähti fiksut ihmiset. Jäljelle jäi riidanhaluiset, jotka jakaantuivat kahteen leiriin, häirikön hoviin ja häirikköä inhoaviin. Alkoi hirveä riitely. Asiallinen keskustelu rupes olemaan täysin mahdotonta. Vähitellen riidanhaluisimmatkin alkoi tippua. Palstasta tuli käytännössä yhden asian palsta, jossa sama jengi riiteli samoista asoista päivästä toiseen. Hävettää tunnustaa että olin itsekin vielä siellä. Silloin kun kuningatarmehiläinen ei ollut paikalla, oli tosi hiljaista. Tämä käännettiin hovissa niin, että juuri kuningatarmehiläinen oli se palstalle tärkein. Häivyin. Jossain vaiheissa kävin parin kuukauden päästä katsomassa mikä oli meininki, lähes kuollut. Kuningatarmehiläinenkin oli epäilemättä etsinyt uuden pesän.
Se lensi tänne av:lla ja esiintyy nykyään nimimerkillä posliini ulkosuomalainen.
oliko narsissimies ja lidlin pissikset tekosiasi;-)?
Joo mä tiedän ja olen tosi pahoillani, mä pyörin täällä vuosikaudet ja kirjoitin hauskoja ja mielenkiintoisia aloituksia. Ketjut venyivät yleensä tosi pitkiksi. Sitten ylläpitotaisi suutahtaa minulle, kun suurin osa viesteistä oli minun, ja alkoivat poistaa kaikki ketjuni. Jonkin aikaa jaksoin vielä yrittää, kun viihdyin niin täällä 16h/vrk ja ilman minun viestejäni av olisi puolityhjä. Sitten minulle alkoi sadella bannia, ja jouduin vaihtamaan ip-osoitteeni moneen otteeseen. Jonkin aikaa jaksoin vielä mutta sitten napsahti. En jaksa enää kirjoitella tänne. Olen löytänyt harrastuksen mistä pidän, ja kun käyn netissä, surffaan sen aihepiirin sivuilla. Käyn av:lla enää kerran viikossa. Pidentänyt kyllä joskus siitä huonoa omaatuntoa, mutta en tunne olevani enää tervetullut tänne. Ehkä joskus voisin upitella vanhoja ketjujani, mutten jaksa kirjoittaa uusia.
vähän väljähtänyt meininki nykyään. Oon palstaillut 2010 vuodesta saakka ja minusta palstan kiinnostavuus on laskenut selvästi ehkä viime keväästä lähtien.
Sit voi lukea vanhoja. Tai keksiä uusia.
Pari vuotta sitten vierailin täällä ahkerasti ja täältä löytyi aina hauskoja ja fiksuja ketjuja, nasevia vastauksia, päätöntä huumoria.
Nykyisin vilkaisen tänne enää harvoin, koska joka toinen aloitus koskee sitä miten mamut sitätätätuota. Ja siihen päälle vielä kaikki wt-haukkumiset, paskamutsileimaamiset ja muut sydäntä "lämmittävät" teemat.