Mitä teen noiden keskimmäisten kaksosten suhteen?
Minulla ja miehelläni on kolmet kaksoset, 12-vuotiaat Jukka ja Emma, 10-vuotiaat Ronja ja Aleksi sekä 8-vuotiaat Matti ja Maija. Muut lapset ovat oikein hyviä ja kilttejä lapsia, mutta eivät nuo keskimmäiset kaksoset eli Ronja ja Aleksi. Esimerkiksi tänään sanoin lapsilleni ilta-aterialla, että "Syökäähän nyt rakkaat lapset kiltisti ruokanne, niin saatte jälkiruoaksi kakkua". Jukka, Emma, Matti ja Maija jatkoivat syömistä kiltisti ja vakuuttivat syövänsä lautaset tyhjiksi, vaikka he eivät saisi mitään jälkiruokaa, mutta Ronja ja Aleksi lopettivat heti syömisen ja alkoivat huutamaan yhteen ääneen, että "Minä haluan kakkua! Anna äiti heti kakkua"! Kun toruin heitä rumasta käytöksestä ja huutamisesta, niin he vain jatkoivat huutamista tähän tyyliin: "Minä haluan heti kakkua! Heti haluan kakkua minä! Anna senkin ämmä sitä kakkua heti tai minä lyön". Sitten sanoin heille, että "Te Ronja ja Aleksi olette nyt hyvin tuhmia, ettekä saa mitään kakkua ettekä myöskään huomenna aamiaista, koska te kehtaatte komennella ja huutaa minulle". Silloin Ronja ja Aleksi villiintyivät, heittivät ruokansa koiran kuppiin, rikkoivat lautasensa, kiljuivat ja ellei mieheni olisi onnistunut estämään heitä, niin he olisivat syöksyneet keittiöön jääkaapille tuhoamaan siellä olevan täytekakun. Nyt kumpikin, sekä Ronja että Aleksi seisovat nurkassa häpeämässä sitä, että he huusivat minulle, komentelivat minua ja kehtasivat ylenkatsoa Jumalan hyviä lahjoja heittämällä ruokansa koiran kuppiin. Mitä tässä pitäisi tehdä näille kahdelle ilkeälle ja paatuneelle ilkimykselle, jotka ovat täysiä hirviöitä noiden neljän täydellisen, kiltin ja kauniin sisaruksensa rinnalla?