Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen tuo super-Marjo on?

Vierailija
09.10.2012 |

En oo kattonut sen ohjelmaa, mutta kauheat rypyt sillä naamassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt näkyi

Vierailija
2/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinak huonot valot, niin itse olen 44-vuotias, eikä mulla ole ollenkaan ryppyjä!

Akka on laihduttanut itsensä täysin rasvattomaksi, ja noin kaunista se sitten on. plääh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinak huonot valot, niin itse olen 44-vuotias, eikä mulla ole ollenkaan ryppyjä!

Akka on laihduttanut itsensä täysin rasvattomaksi, ja noin kaunista se sitten on. plääh!

Mä olen 38 ja mulla on kyllä ryppyjä, vähemmän kuin Super-Marjolla mutta kyllä silmän alla on pari, otsalla jokunen myös. Ja mitä ikäisiäni olen katsellut niin enpä ole ketään nähnyt jolla ei yhtään ryppyjä olisi. Voi niitä sellaisiakin ihmisiä toki olla, mutta harvinaisuus olet jos olet 44 eikä ryppyjä.

Sitten oma lukunsa kyllä ovat ne jotka laskevat rypyiksi vasta jotkut valtavat kanjonit ja kutsuvat omia ilmiselviä ryppyjään ilmejuonteiksi, jotka on kuulemma ihan eri asia.

Vierailija
4/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 ja mulla on kyllä ryppyjä, vähemmän kuin Super-Marjolla mutta kyllä silmän alla on pari, otsalla jokunen myös. Ja mitä ikäisiäni olen katsellut niin enpä ole ketään nähnyt jolla ei yhtään ryppyjä olisi. Voi niitä sellaisiakin ihmisiä toki olla, mutta harvinaisuus olet jos olet 44 eikä ryppyjä.

Sitten oma lukunsa kyllä ovat ne jotka laskevat rypyiksi vasta jotkut valtavat kanjonit ja kutsuvat omia ilmiselviä ryppyjään ilmejuonteiksi, jotka on kuulemma ihan eri asia.

On mulla otsassa poikittaisviivoja, kun rutistan otsaa, mutta silmien ympärillä ryppyjä ei ole, paitsi jos aurinko paistaa suoraan silmiin.

Eikös oikeat rypyt ole näkyvissä koko ajan, ilmerypyt vain ilmeissä tai kirkkaassa valossa.

Vierailija
5/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorekas ja rypytön. Mutta joo, onhan Marjolla vähän tuo laihdutus mennyt yli vaikka itsekin tykkäänkin sporttisista naisrungoista. 5 kiloa lisää, niin sais punaa poskille.

Vierailija
6/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla otsassa poikittaisviivoja, kun rutistan otsaa, mutta silmien ympärillä ryppyjä ei ole, paitsi jos aurinko paistaa suoraan silmiin.

Eikös oikeat rypyt ole näkyvissä koko ajan, ilmerypyt vain ilmeissä tai kirkkaassa valossa.

Ne tosiaan ei ole mitkä siliävät kun ihmisellä on perusilme.

Toisaalta tässäkin on sellainen juttu että osalla on esim. silmän alla ryppy tai pari jo ihan lapsena, joten ei niitä sellaisia oikein voi ikääntymismuutoksiksi laskea.

Vierailija
7/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte vaan kateellisia kun olette lihavia ;)

Vierailija
8/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen tarkemmin ole hänen ohjelmaansa seurannut mitä nyt muutaman kerran törmännyt lehtien palstoilla ja nyt tuolla subilla.

Vierailija
9/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman näköinen se on kuin aira samulin.

Vierailija
10/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla onkin ollut lapsena tosi pyöreät kasvot, jotka on vaan parantuneet vanhemmiten:)

ap.

Vierailija
11/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Marjollakaan ryppyjä ollut jos ei hymyillyt. Hymyilee niin paljon että korostuu

Vierailija
12/12 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tää on, kerroin super-Marjo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän