Oletteko te muut +35, uuden kumppanin löytäneet, esitelleet ne vanhemmillenne?
Itse olen 41v ja tapasin miesystäväni 36 vuotiaana, ja ei ole tullut mieleenkään, et miksi pitäis vanhemmille esitellä. Kaduttaa ne nuoruusajankin esittelyt, koska alettiin sitten tosi uteliaiksi ja on saanut kuulla niistä koko iän, vaikkei mitään tullutkaan. Nyt en näe enää mitään syytä moiseen.
Kommentit (13)
En ole ajatellut kauheesti niin pitkälle, et miten sitten, jos asuisimme yhdessä. Mut tällähetkellä en ajattele sitä siinäkään tapauksessa oleellisena. Olen kyl jo mielestäni aikuinen, jolla saa olla oma elämä, ja vanhemmat yli 70 vuotiaita, et ajatuskin tuntuu jotenkin turhalta ja lapselliselta.
mieheni 35-vuotiaana ja menimme naimisiin kun olin 37 ja kyllä vanhempani olisivat häissä. Ei tullut mieleenkään, että yli 35-vuotiasta miestä ei enää voisi esitellä sukulaisille.
Miten muuten oletat että yli 35-vuotiaana parisuhdetta aloittavat olisivat jo toisella kierroksella?! Meille molemmille ensimmäinen avioliitto, ensimmäiset lapset molemmile jne.
Mutta on se hyvä, että olet kypsä ihminen joka ei halua revitellä puolisoaan vanhemmilleen. Et kai vain ole kavereille kertonut? Ei se niillekään kuulu!
Mä esittelin aviomieheni äidilleni viikko häiden jälkeen.
tutustua tuleviin appivanhempiin. Voi olla, että kumppaniakin ymmärtäisi paremmin, jos on tavannut tämän vanhemmat.
Olemme naimisissa ja yhteinen lapsikin on. Olen läheinen vanhempieni kanssa, eikä tulisi mieleenkään olla esittelemätyä. Reissaamme ja mökkeilemme yhdessä. Minäkin olen tavannut miehen vanhemmat ja muuta sukua. Meille tämä oli luonnollista. Kukin tietenkin tavallaan. Jos et näe tarvetta esittelylle, niin sitten ei.
Äitini suku on pitkäikäistä, kaikki elävät yli 100-vuotiaiksi. 40 vuotta olisi aika pitkä aika salailla avioliittoa.
mieheni 35-vuotiaana ja menimme naimisiin kun olin 37 ja kyllä vanhempani olisivat häissä. Ei tullut mieleenkään, että yli 35-vuotiasta miestä ei enää voisi esitellä sukulaisille. Miten muuten oletat että yli 35-vuotiaana parisuhdetta aloittavat olisivat jo toisella kierroksella?! Meille molemmille ensimmäinen avioliitto, ensimmäiset lapset molemmile jne. Mutta on se hyvä, että olet kypsä ihminen joka ei halua revitellä puolisoaan vanhemmilleen. Et kai vain ole kavereille kertonut? Ei se niillekään kuulu!
tutustua tuleviin appivanhempiin. Voi olla, että kumppaniakin ymmärtäisi paremmin, jos on tavannut tämän vanhemmat.
ja nyt äiti itku kurkussa ruikuttaa lastenlapsia :( Ja minä en niitä kyllä enää nelikymppisenä ala tekemään, se on varma. Tekisi mieli valehdella että meillä tuli bänät, ettei enää tarvisi kuunnella sitä samaa laulua.
ja ekan vuoden sisään tavattiin kummankin vanhemmat ja sisarukset perheineen. Nyt oltu 2,5v yhdessä ja kesällä mies tapasi joitain mun muitakin lähisukulaisia yksissä perhejuhlissa. Tilanteiden mukaan mennään.
ja nyt äiti itku kurkussa ruikuttaa lastenlapsia :( Ja minä en niitä kyllä enää nelikymppisenä ala tekemään, se on varma. Tekisi mieli valehdella että meillä tuli bänät, ettei enää tarvisi kuunnella sitä samaa laulua.
Tämä on yks munkin syy. koska alkais vollotus ja vouhotus kaikesta. Nyt saan elää ilman heidän turhia toiveita, neuvoja ja painostusta missään parisuhdeasiois.
Vaikka asuisitte yhdessä? Menisitte naimisiin?