Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka utelette onko joku raskaana, mitä mielessänne liikkuu?

Vierailija
09.10.2012 |

Mikä helvata siinä on että te työpaikan juoruakat olette niin uteliaita, että pitää koko ajan kytätä ja kysellä onko joku raskaana? Mitä se sinun elämääsi liikuttaa meinaako joku hankkia lapsia vai ei?

Kyllä taas ottaa niin päähän että hampaat putoo suusta prkl!

Kommentit (8)

1/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän jos joku tulee kysymään et onko raskaana vaan sen takia et on vähä pömpöllä maha. yksi kysyi kerran(ei multa vaan toiselta jonka seurassa olin) että ootko raskaana? no se toinen sanoi et en,niin sit kysyjä vielä kysyi että "etkö todella oo?" voiko olla loukkaavampaa,ja nolompaa kun pitää vielä inttää :D oli hieman tuskastunut olo siinä vieressä

Vierailija
2/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano aina että empä kerro =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vihjailut tekevät surulliseksi, kun itse on raskaissa hoidoissa.

Vierailija
4/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sitä itse kertoisi siitä raskaudesta jos haluaa että ihmiset tietää!

VArsinkin jos alussa vasta on...

Ei ole kivaa valehdellakaan, mutta ei halua vastatakaan etää joo, kiva ku huomasit....

VIelä parempaa ku se yks on saanut kyllä-vastauksensa ja lähtee heti juoruumaan eteenpäin, ja seuraavana päivänä koko talo tietää että jaahans jaahans, olet raskaana!

Vierailija
5/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät juoruakat osaa ajatella, että jollain voi olla taustalla lapsettomuutta, keskenmenoja, abortti sikiön pahan kehityshäiriön takia jne...

Vierailija
6/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on yksi kyylä, jonka mielestä ihan mikä vaan voi olla raskausoire ja oikeuttaa kyselemään.

Esim, mulle ei kerran maistunut kahvi -> ootko raskaana? Valitin väsymystä -> ootko raskaana? Söin lounasta, ja yhtäkkiä rupes se eväs jotenkin tökkimään enkä syönyt annosta loppuun -> ootko raskaana? Ja en ole ainoa tämän uhri, on se nyt kumma kun ei koskaan kukaan ole raskaana vaikka ihan on selkeät merkit.

Vierailija
7/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne varmaan sitä pahalla tarkota ja ehkäpä kyselijällä on oma elämä jotenkin tylsää jne.

No oli miten oli, sinä vastaat mitä haluat eli vaikka olisitkin raskaana ei sitäkään tarvitse kertoa ennenkuin itse haluaa ym.

Vierailija
8/8 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kerran kysytty just tuollaisessa "en halua nyt kahvia"- tilanteessa. Vastasin, että "en, ootkos itse, vai onko vasta yritys päällä vai joko sulla on vaihdevuodet, kun noin raskausjutut mielessä pyörii". Kyselijä eli vähän päälle viiskymppinen työkaveri ei ole sen jälkeen raskausspekulaatioitaan työpaikalla esitellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän