Kyllä osaa olla roikkuvat tissit 17-vuotiaaksi!
Kommentit (9)
Pönkittikö itsetuntoanne tietää, että yksi maailman rikkaimmista naisista oli ihan tavis nuorena? Minulla on sellainen ominaisuus että kehoni arpeutuu helposti ja niinpä esim. raskausarvet, joita murrosiässä tuli rintoihin, eivät ole lähteneet mihinkään vaan arvet ovat vaan pahentuneet raskauden myötä. Olen kyllä useamman kerran huomannut kun arpista kroppaani tuijotetaan omahyväisesti uimahallissa, tuijottajat nimenomaan näitä "terhakkatissisiä" nelikymppisiä.
Halusin vaan sanoa, että minä en voi tälle ominaisuudelle mitään, mutta te olette oksettavia.
Ihan puhtaasti ihmetyttää, että miten ne voi olla noin nuupallaan 17-vuotiaana? Kai kaikilla nuorilla tytöillä on aina aluksi kohtuullisen pystyt rinnat, vaikkei olisi esim. pyöreät?
Vai alkaa alkaako joillakin kasvaa suoraan maata kohti?
ap
miettinyt tätä kaksinaismoraalia näissä kroppa-asioissa: on porukkaa jotka tylyttävät jostain esim rinnoista jotakuta, sitten jos asialle ihminen tekee jotain esim käy leikkauksessa niin sitten tylytetään taas. Pitää olla kaunis mutta mitään ei saisi tehdä, jos et tee niin "et huolehdi itsestäsi" olet ruma tms tai feikki.Teki miten hyvänsä niin aina tulee sanomista eikä koskaan oikeasti voi olla oma itsensä.
Ihan puhtaasti ihmetyttää, että miten ne voi olla noin nuupallaan 17-vuotiaana? Kai kaikilla nuorilla tytöillä on aina aluksi kohtuullisen pystyt rinnat, vaikkei olisi esim. pyöreät? Vai alkaa alkaako joillakin kasvaa suoraan maata kohti? ap
ja silti 17-18 veenä ne enemmän osoittivat alaspäin kuin ylöspäin.
on myös raskausarpia paljon, mutta ei ne itsetuntoani latista. Ja miehille olen aina kelvannut.
Pää pystyyn, naiset!
Ihan puhtaasti ihmetyttää, että miten ne voi olla noin nuupallaan 17-vuotiaana? Kai kaikilla nuorilla tytöillä on aina aluksi kohtuullisen pystyt rinnat, vaikkei olisi esim. pyöreät?
Vai alkaa alkaako joillakin kasvaa suoraan maata kohti?
ap
Rintojen tarkoitus kun ei ole "näyttää" erityiselti miltään vaan taata jälkikasvun ravinnonsaanti.
Tubulaariset rinnat, minultakin löytyy tuollaiset. Nännit eivät ole koskaan olleet pystyt ja tissit ovat sellaiset soikeat enemmän kuin pyöreät, jos kumarrun niin roikkuvat kuin kaksi puikulaa alaspäin. Kehityshäiriö tms.
Miehelle ne ovat silti aina kelvanneet.
kivasti, kun nuorien naisten tissejä tuijottelee?
Hanki elämä. Toivottavasti sinulla ei ole omia lapsia tai sukulaistyttöjä, joita arvostella ja kytätä.
päätyi push-uppaamaan implanteilla juuri tällaisten mielipiteiden vuoksi,mikä ei ole olleenkaan hyvä asia.