Omaatko posliinin, siistityn vai luonnollisen karvoituksen? Ikäsi?
Kommentit (25)
39-v.
Tää on kyllä av:n ikisuosikki keskustelun aihe :-D
Ja olen 25 vuotias.
Haluaisin edes siistityn, mutta en ole vielä keksinyt, miten saan ne pirun näpyt pysymään poissa.
Hei oikeasti. Te jotka ette siisti pillukarvojanne, petlkäätekö jotenkin näitä muita naisia, vai mikä perkule siinä on että kerran kaksi päivässä pitää provoilla karvoista? Siis ihan oikeasti miksi? Voisiko joku rämemajava kertoa syyn, kiitos...
Hei oikeasti. Te jotka ette siisti pillukarvojanne, petlkäätekö jotenkin näitä muita naisia, vai mikä perkule siinä on että kerran kaksi päivässä pitää provoilla karvoista? Siis ihan oikeasti miksi? Voisiko joku rämemajava kertoa syyn, kiitos...
Nyt on naturel, yleensä siistitty (eli lyhyempi karva ja sivut ajeltu) ja joskus harvoin täysi posliini.
Ap
ja siistitty on sen verran, että jäljellä on kiitorata.
26v.
Mun työkaverillahan meni ihan yli se karvojen kasvattelu. Lopulta olivat niin pitkät että roikkuivat housunlahkeesta. Eikä siinä mitään, jokainenhan saa olla ihan omanlaisensa.
Mutta sitten ruvettiin porukalla seuraamaan siivoojaa. Ihmettelemään että mitä se niitä samoja kohtia käytävälla koko ajan moppaa, niin selvisi että tää yksi karvankasvattaja, kun käveli ulkona niin sai karvoihinsa kuraa ja rapaa. Ja sitä rapaa oli sitten työpaikan käytävät täynnä. Ja siivooja siivosi kuin puolipöhkö, mutta ei meinannut puhdasta tulla, kun tää yks siellä liikkui.....
Mistä tietää, onko tämän ketjun aloittanut rämemajava vai kalju?
Voidaan olettaa karvakeskustelujen aloittajaksi kunnon karvapöheröt, koska kaikissa avauksissa ja todennäköisesti aloittajan tekemässä parissa ekassa vastauksessa kaikki karvojaan siistivät esitetään negatiivisessa valossa.
Voidaan olettaa karvakeskustelujen aloittajaksi kunnon karvapöheröt, koska kaikissa avauksissa ja todennäköisesti aloittajan tekemässä parissa ekassa vastauksessa kaikki karvojaan siistivät esitetään negatiivisessa valossa.
ja eihän tuo päde edes tähän ketjuun :) Ei ainakaan minun mielestäni tässä vielä negatiivista ole ollut :)
Ikää 36v mutta tämä ei ole oma valinta.
mutta kun se ajelu sieltä on niin turhaa ja haitallistakin. Eiköhän ihmistä joka vuodesta toiseen juoksee tahallaan päin seinää, pidetä vähän hölmönä.
Eli häpärit paljaat, mutta siistitty karvoitus edessä, ettei viiva loista. Ihä 40v.
kaikki päivät menee tätä miettiessä, en pysty keskittymään työntekoon ollenkaan.
Rotaltahan tuo rämemajava näyttää...
no mulla on ollut puoliposlari kauan, mutta nyt kasvattelen jonkinlaista karvotusta mieheni mieliksi, saappaat nähdä millainen siitä tulee.
Enkä ole MITÄÄN mieltä muiden karvotuksista.
ikä45+
Eli olen ajellut vain bikinirajan.
Ikää 27v.