Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko ostaa kaupasta vain kurkun ja paketin kondomeita?

Vierailija
09.10.2012 |

Kehtaisitko ostaa kaupasta vain kurkun ja paketin kondomeita?

Kotoa olisi loppu salaatin kurkku ja illaksi panovälineet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupat on sitä varten että sieltä voi ostaa sen mitä kulloinkin tarvitsee.

Vierailija
2/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mua alko omassa päässäni naurattamaan yhden miehen ostokset, kun kassalla olin: raskaustesti, ruusuja ja suklaata sekä koppa kaljaa ja kortsuja. Teki mieli kysyä mieheltä, että kai tajaa, ettei kumit sitte enää auta, jos kaksi viivaa tulee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä varmaan ostaisin jotakin muutakin :D

Vierailija
4/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Mies

Vierailija
5/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös voin ostaa apteekista vaginan kuivuuteen tarkoitetuja lääkkeitä, raskaustestin ja vaikka Antabusta.

Vierailija
6/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös voin ostaa apteekista vaginan kuivuuteen tarkoitetuja lääkkeitä, raskaustestin ja vaikka Antabusta.

t:se mies :)

Vierailija
7/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten kaupat ovat että sieltä ostetaan kaikenlaista. Kehtaan käydä erotiikkaliikkeissäkin ostamassa ihan mitä tahansa.

Vierailija
8/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:se mies :)

Vierailija
9/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ostanutkin useamman kerran. No antabusta en ole tarvinnut, mutta noiden lisäksi esim. jälkiehkäisytabletteja, lääkkeitä peräpukamiin ja kihomatoihin, ja mitähän sitä muuta mitä ihmiset mahtaa kokea kiusalliseksi..

Vierailija
10/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kihomatolääkkeet ja pukamavoiteet. Voin myös ostaa laihdustusvalmisteita, joiden teho on lumelääkken tasoa sekä Seiskan. Voin käydä seksitarvikeliikkeessä keskellä kirkasta päivää ja mennä mielenterveystoimistoon. Mikäs muu olisi oikein kiusallista, jos on kovin estoinen?

Vierailija
11/11 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kihomatolääkkeet ja pukamavoiteet. Voin myös ostaa laihdustusvalmisteita, joiden teho on lumelääkken tasoa sekä Seiskan. Voin käydä seksitarvikeliikkeessä keskellä kirkasta päivää ja mennä mielenterveystoimistoon. Mikäs muu olisi oikein kiusallista, jos on kovin estoinen?

että mäkin kehtaisin kaikkea tuota tehdä toki, mutta tuo kurkku + kondomit -yhdistelmä olis jotenkin liikaa... :D