Tyhmä, tyhmempi, vihervamppi
Tyhmä, tyhmempi, vihervamppi
Liike auki ja asiakkaita palvelemaan, joten koittakaa vihervampit taas jaksaa maat siellä sohvalla ja pyöritellä räkäpalloja samalla kun katsotte Big Brotheria nauhalta. Käykää välillä, Itä-Helsingissä kun asutte, siinä lautaterassilla kaltaisienne kanssa tupakalla ja päiväsiiderillä ja vertailette vaikka tramp stamppeja, kenellä on suurin ja kirjavin.
Kommentit (9)
Paljastan sulle salaisuuden, ärsytän sua usein tahallani että saat lopulta tällaisen itkupotkuraivarin =). Anteeksi. Olen oikeasti veemäinen ihminen mutta kun sinäkin olet niin helvetin ärsyttävä ja tässä on jotain syvästi tyydyttävää.
"vihervamppi" ei kyllä terminä ole mikään kovin onnistunut.
se on surkea, myötähäpeää aiheuttava
Siis vihreäthän ovat perinteisesti olleet niitä äärirumia risupartoja, joten mitä tässä on vihreillä varaa illistellä?
Siitäpä sen tunnistaakin vihreän itse keksimäksi.
Siis vihreäthän ovat perinteisesti olleet niitä äärirumia risupartoja, joten mitä tässä on vihreillä varaa illistellä?
Vihreät ei liity tähän jupakkaan mitenkään. Voiko kokonainen puolue kannattajakuntineen joutua jonkinlaiseen joukkopsykoosiin?
Vihreät ei liity tähän jupakkaan mitenkään. Voiko kokonainen puolue kannattajakuntineen joutua jonkinlaiseen joukkopsykoosiin?
Uutiset väittävät jotain muuta.
Turha yrittää kääntää huomiota persujen kiusaamisesta tällaisella ilmiselvällä trollilla. Vituttaako, kun oma puoli olikin se junttimaisesti ja huonosti käyttäytyvä puoli? Nyt pitää sitten yrittää esittää, että tällaisia ne persut oikeasti on, katsokaa. Onko tullut mieleen, että jos itse joudut esiintymään vihattavana persuna, niin ehkä niissä aidoissa persuissa ei niin paljon pahaa olekaan?