Ihanaa kaipausta, nyt tiedän että hänkin rakasti!
Vuosia, vuosia sitten deittailin nuortamiestä salaa. Vaikka kyllähän se suhde harrastusporukalle ja lähimmille ystäville paljastui, tietenkin. Emme alkaneet seurustella julkisesti, olisin tahtonut kyllä mutta rohkeutta julkisuuteen puuttui myös minulta. enemmän se oli kuitenkin miehen tahto.
Olin hänen siskonsa häissä, tanssin hänen isänsä kanssa. Perhe tiesi ja koetti osoittaa hyväksyntänsä, vaikka eihän se siitä ollut kiinni. Erottiin ja kumpikin alkoi seurustella tahoillaan. Seurustelusuhteista tuli pysyvät, olemme kumpikin naimisissa. Emme enää näe toisiamme, paikkakunnatkin ovat niin kaukana. Emme soittele, viimeisiin vuosiin emme ole edes viestitelleet.
Mutta nyt hänestä on tullut isä. Ja hän ilmotti siitä minulle. Aivan kuten hänkin on saanut tietää meidän lastemme syntymät aikanaan. Mutta ihanaa, hän kertoi sen minulle, kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Ja minä muistan yhä, miltä hänen suudelmansa maistuivat. Miltä iho tuntui ja kuinka silmien hehku poltteli vatsanpohjassa. Kyllä, aivan varmasti hänkin rakasti silloin.
Kommentit (2)
kaikille lähettänyt ihan NIIN henkilökohtaista viestiä kuin mulle. Ois ollu vähän överiä :) Vaik toisaalta, ei se viesti ollut mitenkään sopimatonkaan. Siinä vain kerrottiin että poika tuli näillä ja näillä mitoilla, lähtettiin terveisiä perheelle, puhkuttiin omaa onnea ja riemua sekä pahoiteltiin sitä että ei ole tullut pitkään aikaan kerrottua mitään.
Mut jos mä olisin ollut vain joku säälittävä hoito, niin eihän se mulla ois enää mitään kertonut.
Se silloin joskus, sen jälkeen kun oltiin jo erottu omille teillemme, kertoi että nostin sen jaloilleen. Vaikka en mä mitään ihemitä tehnyt, se oli vaan kypsä huomaamaan asoita ja mä niitä sille koetin valaista.
Sen perheenkin suhtautuminen muhun oli niin hellyttävää, ne tiesi meistä mutta koska minua ei kotiin esitelty niin emme koskaan keskustelleet. Siskon häissä olin harrastusporukan hännimmäisten joukossa. Ja se isä tosiaan haki mut tanssimaan. Ne oli huomanneet muutoksen pojassaan ja tajusivat että olin ainakin osasyy siihen. Itse en voinut sitä suolloin tietää, vasta vuosien päästä palat ovat loksahtaneet.
No joo, ehkä te ette tajuu mua. Onhan tää aika paatoksellista ja itserakastakin :D
ap.
Miten sä tosta voit päätellä muuta kuin että sun numerosi oli listalla ja kunhan nyt ilmoittaa kaikille.