Naisen nautinto anaaliseksissä
Kertoisiko joku anaaliseksiä kokenut nainen, mitä nainen siitä saa ja jos tyydytystä, niin miten se on mahdollista?
Osaan jotenkin kuvitella, että nainen voi nauttia, kun mies nauttii. Meillä on näin, kun annan miehelleni kieli-ja suuseksiä.
Vai saako nainen "omaakin" nautintoa opettelun jälkeen, kun ei kivuista ole pelkoa?
Tiedän, että emättimen ja peräsuolen välillä on ohut seinämä, joka voi mahdollistaa hyvät tuntemukset emättimen puolelle. Itselläni ne parhaat paikat pimpassa on kuitenkin vastakkaisella puolella, ei peräsuolen kohdalla.
Toivon asiallisia vastauksia, vasta kokeiluaste menossa ja sekin hyvin hitaasti edeten, ei penetraatiota. Onneksi mies ei pakota mihinkään, joten kyse ei ole mistään alistamisjutuista.
Kommentit (69)
En ole ajatellutkaan asiaa tuolta kannalta, mutta tottahan tuokin monen kohdalla. Eli moni nainen välttää ulostamista julkisissa vessoissa tai kylässä ja kotonakin tuuletetaan hajut äkkiä pois.
Aiemmin gynen tutkimuksessa tutkittiin paikat myös peräreiän kautta, mistä on monille jäänyt tosi inhottava kokemus.
En tiedä, onko luontaista vältellä peräsuolen koskettelua vai onko sitten kokemuksista tullut vastenmielisyyttä osalle naisista.
Onneksi kuitenkin jokainen päättää omista alueistaan.
Orgasmin saaminen peräsuolesta on kai mahdottomuus, vai onko?
Huono provo mutta vastaan ikäänkuin se olisi jonkun oikea mielipide:
Kun paskantaminen on hyvin häpeällistä ja ällöttävää puuhaa naisesta
Missä vaiheessa sinulla ovat kehon jokapäiväiset normaalit toiminnot muuttuneet hyvin häpeällisiksi ja ällöttäviksi? Puhu vain omasta puolestasi äläkä laita sanoja muiden suihin.
Tuolta pohjalta ymmärrän kyllä hyvin seksuaalikielteisuyyttäsi vaikkakin provoilu tuntuu edelleen ajantuhlaukselta. Muista toki, että omat traumasi eivät ole yhteisiä eli se nimenmainen kokemus tai uskonkappale mikä on saanut sinut häpeämään omaa kehoasi ei vaikuta muiden lukijoiden elämään.
Tuo "häpeä ja ällötys" on kieltämättä uusi lähestymistapa anaaliseksiin liittyvässä palstaprovoilussa. Siitä kolme pistettä.
tähän ikään mennessä on ollut vesiperäruiskeen laittaminen ennen gynen alueen leikkausta. Letkun työntäminen peppuun ja vedellä täyttäminen ja hoitajan kehoitus pidätellä vettä sisällä saa vieläkin ahdistuksen aikaan.
Ennen tuota en ole kokenut anaaliseksiä ja tuon jälkeen koko ajatus siitä tuntuu kauhealta.
Onneksi on mies, joka myös kokematon anaaliseksin suhteen ja on kiinnostunut vain oikeasta reiästä.
Varmaan siitä seurais tulehdus tms.
Oikea reikä on vaginassa oleva reikä eikä peräreikä.
Elämäni kauheimpia kokemuksia tähän ikään mennessä on ollut vesiperäruiskeen laittaminen ennen gynen alueen leikkausta.
Että elämäsi kauheimpia kokemuksia vai? Hohhoijaa. Synnytyksen yhteydessä suolihuuhtelu on yleensä rutiinijuttu, sillä jos suolessa on ulostetta niin ponnisteluiden aikana voi tulla "housuun".
Ihan oikeasti kannattaisi vähän kehitellä ja miettiä näitä provoja ennen kuin nakkaa ne palstalle. Uskottavuus kärsii laadun puutteesta.
SINUN nautintosi tulee tuosta, ei naisen yleisesti. Jos et itse saa emätin-/peppuorkkuja niin älä suolla scheissea koko naissukupuolesta.
joko siitä että saa nautintoa kun mies nauttii tai muista "korvien välin asioista" (tuhmaa, fantasia tms.) Jos orgasmin muuten haluaa niin samalla joko mies tai itse hieroo klitorista niin orgasminkin saa.
KOKONAAN ilman klitoriksen minkäänlaista stimuloimista? Ei tosiaan onnistuis multa.
SINUN nautintosi tulee tuosta, ei naisen yleisesti. Jos et itse saa emätin-/peppuorkkuja niin älä suolla scheissea koko naissukupuolesta.
eli saada orgasmi peräsuolesta ilman klitoriksen räpläystä. Olisi varmaankin huisi kokemus.joko siitä että saa nautintoa kun mies nauttii tai muista "korvien välin asioista" (tuhmaa, fantasia tms.) Jos orgasmin muuten haluaa niin samalla joko mies tai itse hieroo klitorista niin orgasminkin saa.
KOKONAAN ilman klitoriksen minkäänlaista stimuloimista? Ei tosiaan onnistuis multa.
saan orgasmin, kun samalla hieron klitoristani. Ja mun pää ja alapää toimii sillä tavalla, että jos olen jo saanut orgasmin, peppuseksi ei enää tunnu lainkaan hyvältä. Pitää olla siis tosi kiihottunut, että se onnistuu ja sitä haluan. Ja orgasmi on tosi helppo saada tuolla yllämainitulla tavalla.
Minä olen meillä aktiivisempi osapuoli peppuseksissä ja pyydän mieheltä sitä, koska saan siitä ihanaa nautintoa ja orkun helposti tosin klittaa täytyy kiihottaa samalla. Meillä suosikkiasento on semmonen, että minä makaan selälläni jalat miehen kyljen päällä. Tässä asennossa voi laittaa peniksen peppuun tai pimppiin ja kumpikin voi kiihottaa klittaa. Lisäksi voi laittaa pepputapin tai sauvan peppuun, jos penis on pimpissä. Molemmilla on rento asento. Me nautitaan peppuseksistä silloin tällöin. n 29 v
me harrastetaan peppuseksiä juurikin tässä asennossa. Ensin normaali yhdyntä silleen, että kostuu kunnolla. Mun oman "liukasteen" avulla mies kostuttaa anaalin ja sitten varovasti sisään. Minä hyväilen klittaa samalla ja miehen ei tarvii kuin pari sekunttia olla pepussa kun räjähdän!
Kannattaa kokeilla!
N36
Itse saan orgasmin anaaliyhdynnässä ilman klitoriksen stimulointia, koska sopivassa kulmassa penis painaa g-pistettä. Tähän kun yhdistetään peräaukon venyttämisestä syntyvä nautinto on lopputuloksena huomattavasti emätinyhdyntää voimakkaampi orgasmi.
Itse saan orgasmin anaaliyhdynnässä ilman klitoriksen stimulointia, koska sopivassa kulmassa penis painaa g-pistettä. Tähän kun yhdistetään peräaukon venyttämisestä syntyvä nautinto on lopputuloksena huomattavasti emätinyhdyntää voimakkaampi orgasmi.
Tälläiset trollit ovat vaarallisia! Poistakaa nämä! Ei nainen saa orgasmia millään muotoa anaalista, se on miesten keksimä myytti kokeillakseen homoiluseksiä. Anaali on vaarallista yhdyntää.
jollakin on peräsuolessa? Lisäksi peräaukon venyttäminen on täysin luonnotonta väärään suuntaan. Paskaa saa pois tulla, mutta millainen mies tunkee itseään poistoaukon suuntaan.
Peräaukko on erogeeninen alue niin naisella kuin miehelläkin. Jo se riittää selitykseksi sille, miksi peppuseksi tuottaa nautintoa myös naiselle.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/967229/miehet_mika_siina_…
http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014
-ole kiihottunut kunnolla, yksi kerta vähintään saaneena normaalisti etukautta
-hitaasti sisään ja liukuvoidetta, osaa rentoutua
-oikea asento - riippuu naisen anatomiasta; toisille lähetyssaarnajassa anaaliyhdyntä hieroo juuri sopivasti vaginan alaseinämän kautta myös yläpuolta..kokeile eri asentoja
- naisen saama orgasmi anaaliyhdynnässä ei heti unohdu
Peppuseksistä orgasmin saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogiinisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Naisten anaaaliorgasmi on myytti jota miehet käyttävät häikäilemättömästihyväkseen toteuttaessaan homoseksuaalisia taipumuksiaan.
Kyllä vaimon mielestä anaaliorgasmi on ollut kaikista paras juttu sen jälkeen kun hän sen oppi saamaan, häntä vain selvästi hävettää sanoa koko asiaa.
Kun paskantaminen on hyvin häpeällistä ja ällöttävää puuhaa naisesta niin miten toiseen suuntaan menevä liikenne voisi tuoda orgasmeja? Ei niin mitenkään. Perse reikää ei ole tarkoitettu mihinkään muuhun kuin ulosteen poistamiseen.