Kysymys sektioäideille:
Miten jaksatte provosoitua noista mollausketjuista? Eikö se riitä, että itse tiedätte totuuden?
t. sektion läpikäynyt
Kommentit (3)
minä olisin viimeiseen asti halunnut alatiesynnytyksen, pidän sitä edelleenkin parempana esim. seuraavia synnytyksiä silmällä pitäen..
Toiseksi olen kuullut todella kummallisia kommentteja lähipiiristäni koskien synnytystäni ja esim. minun toipumisaikaa ei kunnioitettu lainkaan, vaikka koin molempia synnytystä & sektion.. Tosin nämä ihmiset eivät ole enää läheisiäni, vaikka näen heitä usein ja pidän huolen, etteivät he tule tietämään mitään seuraavasta synnytyksestä. Itse asiassa nämä ihmiset ovat varmaan noita samoja, jotka sektioita arvostelevat, jotka eivät kykene empatiaan tai oppimaan ja ymmärtämään heille uusia, erilaisia ja poikkeavia tapahtumia...
Ehkä sitten haluan lisätä asiasta tietoa ja omaa näkemystäni, että kaikki eivät synnytyssalissa huuda sektion perään (vaikka usea alatiesynnyttäjä lienee niin tehnytkin)
ei se synnytyskään mikään hyvän äidin tae ole.
En jaksa niihin kommentoida kun yleensä siellä mollaavat ne, jotka eivät ole sektiota kokeneet, kunhan vain yrittävät pönkittää omaa itsetuntoa mollaamalla muita.:)