Anne Hedman on ihana!
Todella kaunis nainen. Puku ei tosin ihan omaa makuani vastaava ollut. Koko Hedmanin pariskunta on ihana.
Toinen kestosuosikkini on Eija-Riitta Korhola. Miksihän hänestä ei löydy mistään kuvia linnanjuhlilta. Oli tosi näyttävän (elegantin ja yksinkertaisen tyylikkään) näköinen.
Kommentit (13)
katsellessaan miehensä " varastanutta" Linnan juhlilla?
Vaikka onkin kaunis nainen, itse en henkilökohtaisesti arvosta miehensä siivellä tärkeileviä tyrkkyjä. Sellaisen kuvan olen hänestä saanut naistenlehdistä, joita olen joskus erehtynyt lukemaan. Kati Kaivantohan ei tykännyt yhtään, kun pari esitteli kotiaan ja lapsilaumaansa kysymättä lupaa Jarin ja Katin yhteisten tyttärien esittelyyn lehdessä.
Toiseksi se että äijä pelaa tennistä elämänsä ja toinen hoitaa kotia ja montaa lasta vuodet toisensa läpi käytänössä yh:na EI ole miehensä siivellä elämistä!
T. toinen kotiäiti miehensä työn takia/ansiosta riippuu päivästä miten suhtaudun ; )
Sitä ennen hän oli vaan tavallinen Maija Meikäläinen kahden lapsensa kanssa.
ex-puolison eli lasten äidin haukkuminen. Yökötti kun pienet lapset poseerasivat samalla aukeamalla kun heidän äitinsä loattiin maanrakoon.
Meni maku koko naiseen.
Vierailija:
Vaikka onkin kaunis nainen, itse en henkilökohtaisesti arvosta miehensä siivellä tärkeileviä tyrkkyjä. Sellaisen kuvan olen hänestä saanut naistenlehdistä, joita olen joskus erehtynyt lukemaan. Kati Kaivantohan ei tykännyt yhtään, kun pari esitteli kotiaan ja lapsilaumaansa kysymättä lupaa Jarin ja Katin yhteisten tyttärien esittelyyn lehdessä.
Ja minua ärsytti myös kun yhteen aikaan olivat joka lehdesä esittelemässä milloin uusperhettään, milloin kotiaaan ja milloin itkemässä syöpään sairastumista. Mikä niissä on niin ihmeellistä- mies selostaa tennistä Eurosportilla ja valmentaa ja nainen on kaunis kotirouva/malli?
Toisaalta korostaa sen kotkamaisia piirteitä hyvin.
Eiks se itekkin ole urheillut menestyksellisesti..muistelen..
" Korholasta koko kuvaa iltasanomissa ja siinä monta mainintaa siitä kuinka Korholalla ei alusvaatteita kun puku niin vaativa :)"
Puolikas ja suttuinen kuva.
t: lehden ostanut ap
Eihän se VOI hoitaa lapsiaan itse koska on niin kaunis.
ihan kamala!