Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisän kaksoiselämä: 7-vuotisen salasuhteen aikana kaksi avioliittoa

Vierailija
08.10.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288505722625.html

Eteläsuomalainen Niko, 40, on kolmen kouluikäisen lapsen isä. Aamiaisella hän suunnittelee lemmenlomaa vaimonsa kanssa, mutta matkalla työpaikalle hän puhuu puhelimessa tyttöystävänsä kanssa.

Illalla on vuorossa romanttinen piknik tyttöystävän kanssa, ja seuraavana aamuna Niko lähtee vaimonsa kanssa Milanoon.

Salarakas eli tyttöystävä on ollut kuvioissa jo seitsemän vuotta, ja Nikolla on meneillään toinen avioliitto sinä aikana. Miten kaksoiselämän viettäminen on ollut mahdollista?

Niko on hauskannäköinen it-alalla työskentelevä mies.

Kun Niko eli ensimmäisessä avioliitossaan, hän tapasi tyttöystävänsä vaimonsa kautta. Niko ja Minna alkoivat olla tekemisissä viikoittain.

- Pian huomasin Minnan olevan rakastunut minuun. Oma avioliittoni oli muuttunut pelkäksi lastenhoitosuhteeksi, ja sain Minnalta liitosta puuttunutta seksiä.

Seksin ja ruoan merkeissä

Kaksikko ryhtyi näkemään toisiaan pari kertaa viikossa seksin ja ruoan merkeissä. Vaimolle Niko selitti poissaoloja ylitöillä.

- Vaimoa eivät menemiseni kiinnostaneet. Itse olin vain iloinen ja onnellinen, että minulla oli oikea suhde kulissiavioliiton lisäksi.

Avioliitto kriisiytyi, ja pari erosi 13 vuoden suhteen jälkeen kolme vuotta sitten.

- Olin haaveillut oikeasta parisuhteesta Minnan kanssa, mutta sitten löysinkin elämäni rakkauden.

Seksiä kolmen naisen kanssa

Hän oli tuleva vaimo numero kaksi. Avioeroprosessin aikana oli tilanne, jolloin Niko harrasti yhden vuorokauden aikana seksiä kaikkien kolmen naisen kanssa.

- Tunsin oloni aika miehekkääksi. Viime aikoina olen huomannut, että jos olen harrastanut seksiä Minnan kanssa, ei nykyinen vaimoni halua samana iltana.

Niko avioitui toisen vaimonsa kanssa kaksi vuotta sitten, vajaan vuoden seurustelun jälkeen.

- Tyttöystäväni Minna on mukava, lämmin ja hänellä on hyvä luonne. Vaimoni on kuitenkin kaunis ja älykäs, joten Minna jää kokonaispisteissä kakkoseksi.

Mitä salarakkaasi ajattelee siitä, että hän on ikuinen kakkonen?

- Se oli hänelle hirveä sokki, kun olin menossa uudelleen naimisiin. Olen hänen elämänsä rakkaus, joten hän kestää tilanteen.

Viime aikoina kaksoiselämän viettäminen on käynyt haastavammaksi.

Kiinni tekstiviestiketjusta

Nikon vaimo näki taannoin tekstiviestiketjun, jossa mies vannoi Minnalle rakkauttaan.

- Onnistuin vakuuttamaan vaimon siitä, että se oli vain vitsailua. Lopulta hän uskoi.

Vaimo on kuitenkin epävarma, joten Niko saa häneltä nykyään enemmän seksiä kuin ennen.

- Hän haluaa pitää minut uskollisena.

Miltä valehteleminen tuntuu?

- Pahalta. Olen kuitenkin saanut siitä harjoitusta seitsemän vuoden ajan, joten se onnistuu.

"Liian vaarallista jatkaa"

Nyt Niko on päättänyt jättää tyttöystävänsä.

- Lopettelen suhdetta. On liian vaarallista jatkaa, ja tavoitteeni on olla nykyisen vaimoni kanssa koko loppuelämäni.

- Tyttöystävän jättäminen ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista. Suhde on yksi pisimmistä suhteista elämässäni, ja olen kiintynyt häneen.

Minna tietää jo asiasta. Niko pelkää, ettei osaa päästää irti Minnasta, ja suhde paljastuu lopulta vaimolle. Hän pelkää satuttavansa puolisoaan.

Muuten Niko ei näe elämäntavassaan mitään väärää. Mitä vaimo ei tiedä, se ei satuta häntä.

Miten olet pystynyt elämään näin seitsemän vuotta?

- Onhan se sydämen jakamista. Minulle on kuitenkin tärkeää, että elämässäni on rakkautta. Kun joskus nuorempana kohdistin kaiken huomion ja rakkauden vain yhteen ihmiseen, tunsin tukahduttavani hänet. Minulla on niin paljon rakkautta.

Entä miten olet kestänyt tilanteen henkiseseti?

- En ole saanut kristillistä kasvatusta, joten minulla ei ole helvetinpelkoa. Olen rakastanut kahta ihmistä samaan aikaan kolmen lapseni lisäksi. En koe, että siinä olisi mitään väärää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panokaveriksi, muttei ole salonkikelpoinen jonka kanssa haluaisi avioitua.

Salasuhteelta saa hyvää seksiä sehän on tässä selvää.

Mies haluaa kuitenkin elää jonkun muun kanssa, sellaisen joka on älykkäämpi.

Toivon todella että tämä salasuhde paljastaa aviovaimolle että salasuhteensa on kestänyt koko liiton ajan ja mies jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
2/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos vaimo tai salarakas tekisi niin, niin tämä olisi v*tun huora. Sitä kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

On hämmästyttävää, minkälainen todellinen luuseri salarakkaan täytyy olla, jos ei arvosta itseään edes siinä vaiheessa, kun mies avioituu toisen kanssa ja osoittaa suoraan, että sinusssa ei ole vaimomateriaalia eikä päivänvalossa esittelyä. Todellista luuseriutta osoittaa myös se, että valehtelija ja huijari on elämän rakkaus. Kestää mitä vain, kunhan mies heittää hänelle luun silloin tällöin. Toisilla naisilla ei tuota itsetuntoa todellakaan ole, varmaan tälläkin palstalla Minna vakuuttelee, että ihan omasta tahdostani olen tässä suhteessa, saan seksiä aina kuin haluan enkä muuta edes halua...

Kun Minna huomaa, että luita ei ole enää tarjolla, hän pamahtaa paksuksi ja yrittää koukuttaa miehen tällä tavalla. Mies yrittää junailla, ettei vaimo saa tietää, ja sitten lasta pompotellaan salaisissa tapaamisissa, ja Minna kutsuu itseään loistoäidiksi tällä palstalla. Lopulta Minna saa itseään niskasta kiinni ja päättää ratkaista yh-ongelman paljastamalla vaimolle tilanteen. Ero tulee, mutta Minna pettyy taas, kun mies ei häntä valitsekaan. Ei vaan tajua, miksi ei. Avautuu tälläkin palstalla siitä, miten mies petti häntä eikä mitään viitteitä siitä ollut ilmassa...

Onneksi Nikot saavat rangaistuksensa. En tiedä yhtäkään Nikoa, jota kaikki panokaverit kävisivät vanhainkodissa katsomassa. Nikon lapsillakin voi olla vähän eri käsitys, kun iskän panot tulevat julkisuuteen. Mutta sitä ennen Niko tietysti nauttii miehekkyydestään ja siitä, että vain "rakastaa" useampaa naista. Mitä pahaa siinä muka on? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta kukaan ei tyytyisi olemaan se kakkonen. Ainoa menettäjänä on tuossa tyttöystävä, joka on korviaan myöten rakastunut ja jota mies käyttää hyväkseen.

Vierailija
4/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt just ja just ymmärtää, että on rinnakkaissuhde, mutta että eron jälkeen hommaa uuden akan ja kaiken aikaa pitää sitä rinnakkaissuhdetta...

Ei voi kuin ihmetellä salarakasta, joka tuohon suostuu.

Hyväksikäyttöä.

Vierailija
5/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe elää vähän samalla lailla, ainoa ero on, että molempien puolisot tietää sivusuhteesta. Miehellä on siis vaimo ja tyttöystävä, ja vaimon kanssa pienet lapset. Tyttöystävä on tullut kuvioihin viimeisen raskauden aikana. Tyttöystävällä on aviomies ja lapsia myös.

Minusta tilanne on aivan kamala, mies vaan selittää että rakastaa molempia eikä halua luopua kummastakaan, vaimo yrittää kaikkensa, kuntoilee, meikkaa, antaa seksiä, tekee ällöjä kulissipäivityksiä facebookiin pikkulapsielämän keskellä miellyttääkseen ettei mies jätä...

Kukin elää tavallaan, mutta mietin vain, miten kauan kenekään osapuolen pää kestää tuota menoa.

Vierailija
6/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen harrastanut vuorokauden aikana seksiä kolmen miehen kanssa ja ihan erillisinä tapahtumina. Eka oli yhden yön juttu, seuraavan päivän ja yön miehet olivat ns. vakipanoja (jotka myös tiesivät toisistaan).

Tapahtui aikana "villi opiskelijaelämä" teininä aloitetun avoliiton ja 30v alkaneen avioliiton välissä.

Vierailija
7/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288505722625.html" alt="http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288505722625.html">http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288505722625.html</a&gt; Eteläsuomalainen Niko, 40, on kolmen kouluikäisen lapsen isä. Aamiaisella hän suunnittelee lemmenlomaa vaimonsa kanssa, mutta matkalla työpaikalle hän puhuu puhelimessa tyttöystävänsä kanssa. Illalla on vuorossa romanttinen piknik tyttöystävän kanssa, ja seuraavana aamuna Niko lähtee vaimonsa kanssa Milanoon. Salarakas eli tyttöystävä on ollut kuvioissa jo seitsemän vuotta, ja Nikolla on meneillään toinen avioliitto sinä aikana. Miten kaksoiselämän viettäminen on ollut mahdollista? Niko on hauskannäköinen it-alalla työskentelevä mies. Kun Niko eli ensimmäisessä avioliitossaan, hän tapasi tyttöystävänsä vaimonsa kautta. Niko ja Minna alkoivat olla tekemisissä viikoittain. - Pian huomasin Minnan olevan rakastunut minuun. Oma avioliittoni oli muuttunut pelkäksi lastenhoitosuhteeksi, ja sain Minnalta liitosta puuttunutta seksiä. Seksin ja ruoan merkeissä Kaksikko ryhtyi näkemään toisiaan pari kertaa viikossa seksin ja ruoan merkeissä. Vaimolle Niko selitti poissaoloja ylitöillä. - Vaimoa eivät menemiseni kiinnostaneet. Itse olin vain iloinen ja onnellinen, että minulla oli oikea suhde kulissiavioliiton lisäksi. Avioliitto kriisiytyi, ja pari erosi 13 vuoden suhteen jälkeen kolme vuotta sitten. - Olin haaveillut oikeasta parisuhteesta Minnan kanssa, mutta sitten löysinkin elämäni rakkauden. Seksiä kolmen naisen kanssa Hän oli tuleva vaimo numero kaksi. Avioeroprosessin aikana oli tilanne, jolloin Niko harrasti yhden vuorokauden aikana seksiä kaikkien kolmen naisen kanssa. - Tunsin oloni aika miehekkääksi. Viime aikoina olen huomannut, että jos olen harrastanut seksiä Minnan kanssa, ei nykyinen vaimoni halua samana iltana. Niko avioitui toisen vaimonsa kanssa kaksi vuotta sitten, vajaan vuoden seurustelun jälkeen. - Tyttöystäväni Minna on mukava, lämmin ja hänellä on hyvä luonne. Vaimoni on kuitenkin kaunis ja älykäs, joten Minna jää kokonaispisteissä kakkoseksi. Mitä salarakkaasi ajattelee siitä, että hän on ikuinen kakkonen? - Se oli hänelle hirveä sokki, kun olin menossa uudelleen naimisiin. Olen hänen elämänsä rakkaus, joten hän kestää tilanteen. Viime aikoina kaksoiselämän viettäminen on käynyt haastavammaksi. Kiinni tekstiviestiketjusta Nikon vaimo näki taannoin tekstiviestiketjun, jossa mies vannoi Minnalle rakkauttaan. - Onnistuin vakuuttamaan vaimon siitä, että se oli vain vitsailua. Lopulta hän uskoi. Vaimo on kuitenkin epävarma, joten Niko saa häneltä nykyään enemmän seksiä kuin ennen. - Hän haluaa pitää minut uskollisena. Miltä valehteleminen tuntuu? - Pahalta. Olen kuitenkin saanut siitä harjoitusta seitsemän vuoden ajan, joten se onnistuu. "Liian vaarallista jatkaa" Nyt Niko on päättänyt jättää tyttöystävänsä. - Lopettelen suhdetta. On liian vaarallista jatkaa, ja tavoitteeni on olla nykyisen vaimoni kanssa koko loppuelämäni. - Tyttöystävän jättäminen ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista. Suhde on yksi pisimmistä suhteista elämässäni, ja olen kiintynyt häneen. Minna tietää jo asiasta. Niko pelkää, ettei osaa päästää irti Minnasta, ja suhde paljastuu lopulta vaimolle. Hän pelkää satuttavansa puolisoaan. Muuten Niko ei näe elämäntavassaan mitään väärää. Mitä vaimo ei tiedä, se ei satuta häntä. Miten olet pystynyt elämään näin seitsemän vuotta? - Onhan se sydämen jakamista. Minulle on kuitenkin tärkeää, että elämässäni on rakkautta. Kun joskus nuorempana kohdistin kaiken huomion ja rakkauden vain yhteen ihmiseen, tunsin tukahduttavani hänet. Minulla on niin paljon rakkautta. Entä miten olet kestänyt tilanteen henkiseseti? - En ole saanut kristillistä kasvatusta, joten minulla ei ole helvetinpelkoa. Olen rakastanut kahta ihmistä samaan aikaan kolmen lapseni lisäksi. En koe, että siinä olisi mitään väärää.

Luuletko tosissasi olevasi ainoa joka tietää copy-paste toiminnon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän