Siis saako nyt nauraa kakille vihreiden vammasten ja mamujen ulkönäölle?
Myös ihonväristä saa sanoa mitä haluaa. Olen ymmärtänyt että tähän asti jotkut kirjoittamattomat käytöstavat on ollut voimassa mutta ei siis enää?
Kommentit (44)
..nääskun kukaan ei sanonu tossa julkaisussa ketään rumaksi, vammaisuudelle ei mitään voi (ja on hienoa jos pystyy toimimaan), ja jos on muuttanu maahan, niin mitä sitten kun ei rötöstele.
Eli saa nauraa?No mun puolesta, mutta jos nauraa ihmisille ulkonäön tai vammaisuuden perusteella ja siksi pitää vähempiarvoisina, niin se kertoo kyllä naurajan luonteesta enemmän...mulkkuna pitäsin semmosta, vaikka jokunen tapaus tuossa kuvakollaasissa kieltämättä nauratti...Onhan se ny vähän huvittavaa ku herrat näyttää siltä että on just tultu kanarian koneesta :D - eipä silti - varmaan ihan ok tyyppejä muuten.
Keräis rumia mamuja levittelis kuvia ympäri nettiä?
mulkkuus on valinta ;)
Kun vihreiden politiikkaa katsoo maltilla, niin heidän lopullisena tavoitteenaan tuntuu olevan kaikenlaisen talouden alasajaminen Suomesta. Se millä heidän kaikki ruusuiset kuvitelmansa perusturvasta sitten rahoitetaan, jää vastaamatta. Velkaakaan ei meille loputtomasti anneta.
Kunhan vaan elellään niin ettei maailma tuhoudu. Otetaan sähköä pistorasiasta, sillain se on luontoystävällisintä.
http://www.facebook.com/roskis
Raukka paska peittänyt kasvonsa. Jos olisi minulla töissä niin antaisin kenkää heti.
press@rightware.com
Tuolla on töissä ja sinne voi lähettää kaverista palautetta.