Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allekirjoitatko: naisen elämässä on kolme tärkeätä miestä:

Vierailija
07.10.2012 |

-ensirakkaus

-se, kenen kanssa tehdään lapset

-se, joka tekee sinut onnelliseksi

Minun kohdallani osuu aivan nappiin. Olen tuossa "mies, joka tekee minut onnelliseksi" -vaiheessa. Olen jo viisikymppinen. :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oltiinhan me vuosikausia yhdessä, mutta kasvettiin myös erilleen ja ystävinä erottiin. Mutta ei se enempää.

Olen vaiheessa kaksi, joten kolmanteen en ota kantaa. En tosin tunne itseäni onnettomaksi nytkään ja ajattelen muutenkin, että olen oman onneni seppä.

Vierailija
2/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinnyt kohtaan kolme vähemmällä määrillä miehiä.

t: 43 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 v ja kaikki 3 osuvat omalle miehelleni... ensirakkauteni, lapsi tehty, toinen tulossa ja hän tekee minut onneliseksi...

Vierailija
4/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ensirakkaus

En ole koskaan edes rakastanut ketään (jos lapsia ei lasketa) joten pieleen menee omalta kohdaltani. Ainakin toistaiseksi.

Mies on tärkeä ja tulee aina olemaan, omalla tavallaan.

Eipä kukaan ole vielä tehnyt minua onnelliseksi (paitsi jälleen kerran lapset, mutta heitä tuskin lasketaan).

Köyhää on tämän viestin anti =D

Vierailija
5/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain yhden miehen, kuka on se suuri ensirakkaus, kenen kanssa teki lapset ja kenen kanssa vanhetaan onnellisesti.

Joillakin on hyvä säkä ja ei tarvitse erota montaa kertaa vaan elää saman miehen kanssa nuo kaikki vaiheet.

-ensirakkaus

Minun kohdallani osuu aivan nappiin. Olen tuossa "mies, joka tekee minut onnelliseksi" -vaiheessa. Olen jo viisikymppinen. :)

Vierailija
6/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni , poikani ja autonkorjaajani :P

Vierailija
7/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ensirakkaus -se, kenen kanssa tehdään lapset -se, joka tekee sinut onnelliseksi Minun kohdallani osuu aivan nappiin. Olen tuossa "mies, joka tekee minut onnelliseksi" -vaiheessa. Olen jo viisikymppinen. :)

Ensirakkaus -aikoja sitten unohdettu

Kenen kanssa tehdään lapset -sama mies, joka tekee minut onnelliseksi

Itselläni kaksi tärkeää miestä, aviomies ja poika.

Vierailija
8/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni , poikani ja autonkorjaajani :P

Meillä taitaa olla sama autonkorjaaja!

Vierailija
9/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka täyttää noi kaikki kohdat. Tai no en tiedä ensirakkaudesta, kyllähän niitä ihastuksia oli ja meni.

Vierailija
10/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ei välttämättä, eikä edes luultavasti ole nuo ap:n mainitsemat.

Aika monelle varmaan oma isä kuuluu tohon top3:n?

Omaa top3 en edes osaa sanoa.

Vierailija
11/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein ekan kanssa lapset, todellinen rakkaus tuli sen jälkeen (rikkoi mm. avioliittoni, mutta lopulta teki minut onnettomaksi) ja nyt olen sen onnelliseksi tekevän miehen kanssa naimisissa.

Vierailija
12/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensirakkauden kanssa en enää ole tekemisissä ollut kohta 10 vuoteen, mutta hän on tähän astisen elämäni suurin rakkaus. Sitten tuli lasten isä, jota en rakastanut lainkaan samalla tavalla kuin ensirakkauttani, eikä siitä sitten mitään tullutkaan, vaikka kuinka halusin. Nyt odottelen miestä joka tekisi minut vielä onnelliseksi :). Ikää on 35 mutta jotenkin uskon vielä löytäväni sen oiekan rakkauden..

Vierailija
13/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ei välttämättä, eikä edes luultavasti ole nuo ap:n mainitsemat. Aika monelle varmaan oma isä kuuluu tohon top3:n? Omaa top3 en edes osaa sanoa.

Tiedän aika monta, itseni mukaan lukien, jotka eivät laske isäänsä edes sadan tärkeimmän joukkoon.

Älä yleistä, vaikka itse oletkin isin pikku kulta.

Vierailija
14/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aviomies on AP:n listan kolme kohtaa kerralla, niin kahden muun paikalle tulee poika ja veli :)

Vierailija
15/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ei välttämättä, eikä edes luultavasti ole nuo ap:n mainitsemat. Aika monelle varmaan oma isä kuuluu tohon top3:n? Omaa top3 en edes osaa sanoa.

Tiedän aika monta, itseni mukaan lukien, jotka eivät laske isäänsä edes sadan tärkeimmän joukkoon. Älä yleistä, vaikka itse oletkin isin pikku kulta.

..jossain itsestäni ja isästäni jotain? "aika monelle oma isä kuuluu..." Ei ollut kysymys musta, enkä yleistä, en itsekään pidä omaa edesmennyttä isääni tärkeimpien joukossa. Rauhoitu.

Vierailija
16/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita olen rakastanut ja nyt rakastan.

Isä sekä omat pojat.

Vierailija
17/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus oli valtavan tärkeä kokemus ja tulee edelleen ajoittain mieleen, vaikka siitä on jo yli 20 vuotta.

Lapset olen tehnyt nykyisen mieheni kanssa, mutta en ole onnellinen. Toivottavasti jonain päivänä.

Vierailija
18/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ensirakkaus, se on ja pysyy. Rakastan vieläkin

- Kenen kanssa tehty lapset. Fiksumpi olisi eronnut jo ennen, kun lapset olivat syntyneet (ainut vaan, ettei minulla olisi noita kahta rakasta

Vierailija
19/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ensirakkaus, se on ja pysyy. Rakastan vieläkin

- Kenen kanssa tehty lapset. Fiksumpi olisi eronnut jo ennen, kun lapset olivat syntyneet (ainut vaan, ettei minulla olisi noita kahta rakasta

Ja en voisi kuvitella elämää ilman kakkosmiehen olemassa oloa. Vaikka erota halusinkin, onneksi olemme ystävät

tämän kolmannen kohdalla olen oikeasi onnellinen

Vierailija
20/30 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kaikkien muiden ohi vielä miehinäkin. Ja epäilen minäkin että myös isä hyvin monelle on niitä tärkeimpiä. Mutta jos miesystävistä puhutaan, niin mullakin on kahden miehen kanssa lapsia, että että.. Eikä kumpikaan ole se ensirakkaus, enkä siitä onnestakaan tiedä..