Suosittele kohdetta sijoitusasunnoksi
Asunto voi olla maantieteellisesti missäpäin tahansa. Hinta max. 150,000e.
Linkkejä kehiin! Kiitos avusta:)
Kommentit (8)
Olisiko tuollaiselle sijoittajilla(oikotie n:o 9463971)kiinnostusta? Jos kiinnostaa, ota yhteyttä välittäjään, hän kertoo lisää.
Just tuolla samalla set upilla mikä sinullakin. Nyt kiikarissa toinen samanmoinen. En vaan jaksaisi enää surffata.. ;)
Mutta kiitos vinkeistä, katsastan seuraavaksi Turkua! Siellä jostain käsittämättömästä syystä asunnot halpoja.
kaksi sijoitusasuntoa.
Itse ostin pari vuotta sitten sijoitusasunnon Tampereelta (ei keskusta), hyvien liikenneyhteyksien päästä.
Hinta oli 67000 ja saan siitä nyt vuokraa 520 eur/kk. Yhtiövastike on 125 euroa, joten ihan mukavasti jää korkoihin ja lainanlyhennyksiinkin.
Näkemättä. Ulkomainen sijoitus kuulostaa muutenkin työläältä? Jos se ei ole sitä, puhu minut ympäri:)
Joko suht läheltä Dublinia tai länsirannikolta, lomaseuduilta.
mistä sai kaikista parhaan tuoton.
mä ostaisin tolla rahalla helsingistä yksiön, missä on alhainen vastike. ei tartte huolehtia kuin yhdestä kämpästä sitten.
Pienistä asunnoista saa helposti pulittaa lähes tuplahinnan muuhun maahan verrattuna, mut vuokraa ei saa tuplasti enemmän, noin kärjistäen.
Siispä katselen nyt pk seudun ulkopuolelta n. 70k€ asuntoja.
Jos olis asunnon arvonnousu kiikarissa, katselisin pk seutua.
mistä sai kaikista parhaan tuoton.
mä ostaisin tolla rahalla helsingistä yksiön, missä on alhainen vastike. ei tartte huolehtia kuin yhdestä kämpästä sitten.
kaksi sijoitusasuntoa.
Itse ostin pari vuotta sitten sijoitusasunnon Tampereelta (ei keskusta), hyvien liikenneyhteyksien päästä.
Hinta oli 67000 ja saan siitä nyt vuokraa 520 eur/kk. Yhtiövastike on 125 euroa, joten ihan mukavasti jää korkoihin ja lainanlyhennyksiinkin.