Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksatte vuodessa vakuutusmaksua?

Vierailija
07.10.2012 |

Meillä menee vakuutuksiin vuodessa liki 3000€.

Kotivakuutus, kahden lapsen lapsivakuutukset sekä lasten tapaturmavakuutukset, kaden aikuisen tapaturmavakuutukset, pariturva (asuntolainaa varten), kahden auton vakuutukset. Ei oikein voi mitään jättää poiskaan. Niin itselläni on yksi vakuutus joka voisi olla ylimääräinen, mutta ei ole kallis kuitenkaan eli vakuutus vakavan sairauden varalle.

Tuntuu vaan, että vakuutuksiin menee ihan sikana. Ja kaksi autoa on pakollinen..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikuttaa korvaussummatkin. Eli jos ei ole kovin suuret korvaussummat niin ei ne varmaan kalliitakaan ole.

Vierailija
22/31 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sairaskuluvakuutukseni 410e

Lasten vakuutukset yht. n. 600e

Koti- ja matkavakuutus yht. n. 200e

Miehen ja minun henkivakuutukset n. 80e

eli yhteensä noin 1300e.

Olen yllättynyt, että noin vähän. Olin kuvitellut että olisi enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on henkivakuutukset jne itelle sekä kotivakuutus jolla on vakuutettu myös kaksi koiraani.

Muistaakseni tossa on kyl joku nuorisoalennus tms - olen 21v.

Sulla ei taida koirat olla vakuutettuja mitenkään muuten kuin että koirien aiheuttamat tuhot korjataan. Ei sairasvakuutuksia tms.

Meillä on vakuutuksina vain vuokrakämpän laaja kotivakuutus (sis. koirien aiheuttamat tuhot) sekä miehen sairasvakuutus, joka on 0-omavastuulla niin kannattaa pitää. Liitolta meillä on matkavakuutus. Mulla ei ole vielä mitään, eikä uudella vauvalla. Pitäisi käydä hommaamassa meillekin jotain suojaa (tosin liiton kautta mulla on tapaturma), toisaalta julkinen terveydenhuolto pelaa hyvin. Ollaan siis nuoria opiskelijoita, vakuutuksiin ei mene kuin 300e/vuosi. Mutta sitten kun töissä ollaan niin pitää olla autot ja oma asunto sekä henkivakuutukset, silloin tosiaan menee varmaan ihan järjettömästi.

Vierailija
24/31 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää paljon kaikenlaista - kodin irtaimiston, huvila irtaimistoineen, 3 autoa, 2 moottoripyörää, peräkärryn, ihmiset, matkavakuutukset, koiran.

Voisin kehua tätä kaksikirjaimista vakuutusyhtiötä vaikka miten - hoitaa asiat tosi hyvin ja sukkelasti.

Vierailija
25/31 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus,lapsivakuutus x2,auto, skootteri

Vierailija
26/31 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne vuonna 2022.?

Vierailija
27/31 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1200 e kotivakuutus, koirat, mökki ja lapset ja mitä siihen sisältyykin. Tais olla henkivakuutus kans siinä.

Lisäksi vielä erikseen autovakuutukset.

Vierailija
28/31 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen nosto vuodelta 2012

Vierailija
29/31 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

270€/vuosi

Vierailija
30/31 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee vakuutuksiin 195 euroa/ kk. Tehtiin Ifin kaa tän vuoden alussa tuollainen kuukausisoppari , eli lähtee tuo 195 kk automatic tililtä , kerran kuussa. Ja 12 195 tekee 2340 vuodessa. Mutta siinä on sitten kaikki, omakotitalon kotivakuutus, henkivakuutukset jne, ja meillä on 3 autoa, kun 19 v tytär asuu vielä kotona, ja hällä on halpa ensiauto, mutta vakuutus siinäkin pitää olla. :) Tuota kuukausiveloitusdiiliä suosittelen, ollaan ainakin me siitä tykätty.

Vierailija
31/31 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 140e/v kotivakuutus. Kerrostalokaksio, kakkosluokan vakuutustaso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan