Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun minusta tulee mummo

Vierailija
07.10.2012 |

aion alkaa juuri sellaiseksi haukutuksi mummoksi, joka muttaa Espanjaan ja makaa uimarannalla drinksulasi kourassa ja nauttii elämästä miehensä kanssa.

Minusta ei tule ilmaista lapsenvahtia kenellekäään. Aion olla juuri se itsekäs anoppi, mitä miniät haukkuu.

Kolmen pojan äiti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä saat tehdä ihan juuri niin kuin sua huvittaa. Ja sun poikasi ja miniät ja tulevat lapsensa saavat myös suhtautua tekemisiisi ihan miten heitä huvittaa.

Jos teidän välinne muuttuvat esim. etäisiksi, se saattaa joskus tulla jotakuta harmittamaan, mutta voi myös olla, ettei.

Vierailija
2/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhainkodilla näkee, että ei ne lapset ja lapsenlapset käy niitä mummoja katsomassa (miniät varsinkaan), vaikka mummo olisi uhrannut kaikki vapaansa ja rahansa lastenlasten hoitoon.

Eläkää mummot omaa elämää ja antakaa lapsillen vastuu omista lapsistaan. Irrottakaa napanuora ja uskokaa, että kyllä ne lapsenne osaavat omat lapsensa hoitaa ja elättää heidät. Ei teidän tarvitse enää niistä vastuuta kantaa ja aikusia lapsianne elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalitilanne on, että vanhempanne eroavat ja äidillänne ei ole vanhana elämässä muuta sisältöä kuin hoitaa lapsenlapsia.

Sellaiset isovanhemmat, joilla on suhde säilynyt hyvänä ja kiihkeänä, ei jouda lapsenlapsiaan hoitamaan. Pitäisi heidän ymmärtää, että seksi ja rakkaus ja juhliminen ei kuulu vanhoille ihmisille.

Ennen sentään naiset ymmärsi uhrautua lastensa puolesta ja jättivät oman elämän elämättä. Mutta nykyajan mummot on itsekkäitä ja matkustelevat ja harrastavat seksiä ja elävät itsekästä elämää

Vierailija
4/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Se ei estä mua matkuatelemasta ja nauttimasta elämästä, se lapsenlasten kanssa yhdessä touhuilu on osa sitä elämästä nauttimista. Jotkut urpot on vaan niin idiootteja ja kapeakatseisia ettei sitä tajua.

Vierailija
5/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri ei ainakaan jouda matkustamaan kun joka viikonloppu on joku lapsenlapsi hoidossa ja kesälomat jaetaan. On aikas väsynyt nainen välillä, mutta ei uskalla olla hoitamatta kun pelkää, että ei näe lapsenlapsia sen jälkeen ollenkaan.

Katos kun kaikkea ei voi saada. Olla töissä ja hoitaa lapsenlapsia ja matkustaa. Kaikkeen ei vain aika riitä.

kanssa. Se ei estä mua matkuatelemasta ja nauttimasta elämästä, se lapsenlasten kanssa yhdessä touhuilu on osa sitä elämästä nauttimista. Jotkut urpot on vaan niin idiootteja ja kapeakatseisia ettei sitä tajua.

Vierailija
6/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet Espanjassa ja kesät Suomessa ja silloinkin lähes koko ajan mökillä. Että lastenhoitoapua ei heistä todellakaan saa ikinä, enkä kyllä edes sitä odota. Surullista kyllä, lapsille isovanhemmat jää tosi etäisiksi tuolla tyylillä, mutta itsehän ovat tiensä valinneet. Mulle aivan sama, tehkööt mitä lystää, mutta turha sitten itkeä kun ovat raihnaisina Suomen vanhainkodissa yksin. Olen nimittäin itsekin etääntynyt heistä jo nyt siinä määrin, että ei kiinnosta!

Vierailija
7/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin.

Tunnen tilanteen, jossa kahden aikuisen pojan äiti on toiminut juuri noin. Ikävä kyllä se pojista, joilla on jo lapsia, kokee tilanteen todella surulliseksi ja on tällä hetkellä masentunut (muistakin syistä, mutta tämäkin on yksi tekijä). Tilanne on vaikuttanut hänen parisuhteeseensakin, kun vaimonsa vanhemmat hoitavat lapsia todella paljon ja poika kokee kiitollisuutta heitä kohtaan ja samalla tuntee omien vanhempiensa epätasapuolisuuden.

aion alkaa juuri sellaiseksi haukutuksi mummoksi, joka muttaa Espanjaan ja makaa uimarannalla drinksulasi kourassa ja nauttii elämästä miehensä kanssa.

Minusta ei tule ilmaista lapsenvahtia kenellekäään. Aion olla juuri se itsekäs anoppi, mitä miniät haukkuu.

Kolmen pojan äiti

Vierailija
8/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä lapsia on tehdä niin paljon, että lapsenlapsia tulee niin monta, ettei jaksa hoitaa niitä.

Minä olen tehnyt vain yhden lapsen ja tytölle sanonut, että enempää ei tarvi hänenkään tehdä jos meinaa, että lapsenlasta hoidan.

Käyttäkää ehkäisyä niin jaksatte paremmin hoitaa lapsenlastanne. Älkää tehkö montaa lasta ja sitten vinkuko kun joudatte joka viikonloppu olemaan lapsenvahtina.

Ehkäisy on keksitty, että ehtii antaa aikaa lapsenlapselle.

Vierailija
9/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempanne eivät määrättyä määrää hoida lapsianne, olette etääntyneet ja kyllä kostatte saatana vanhemmillenne tämän ja muistatte loppuikänne ja neljänteen sukupolveen ainakin.

Minulla oli myös vanhemmat (ovat nyt kuolleet), jotka olivat talvet ulkomailla ja kesällä paljon kulkivat myös omilla menoillaan. Ihania vanhempia ja rakastin heitä. Lapseni myös rakastivat heitä. Soin heille kyllä oman elämän, koska ovat olleet nuorena tosi tiukilla.

Autoin heitä paljon kun loppu oli heillä lähellä.

Ihmeen kostonhimoisia te kyllä olette. Kannattaisiko katsoa peiliin, miksi ne vanhempanne ei ehkä halua viettää aikaa kanssanne. Omia lapsiaan toki rakastaa aina, mutta jos he ovat pikkusieluisia ja kostonhimoisia nillittäjiä ja valittajia, heidän seurassaan tulee niin paha olo, että ehkä vanhempanne eivät jaksa pitää teihin yhteyttä.

Vierailija
10/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on jo mummo ja luen fb päivityksiään, lapsenlapset on luonaan aivan jatkuvasti, viikolla ja joka ikinen viikonloppu! Ei auta vaikka vihjaa olevansa sairas, sinne viedään.

Lapsia on pojallaan 3 ja tytöllään 2 joista toinen on vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä