Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette voi pakottaa mua siivoamaan, sunnuntana.

Vierailija
07.10.2012 |

En siivoa tänään. Varppina en. Enenen. Ette voi mua pakottaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten joku voi olla Niin laiska, ettei siivoa, siis ihan outoa ja täysin käsittämätöntä. Voi herranjestas, että täältä sitä kaiken lukee, ei mun tuttavapiirissä kyllä kukaan ole ikinä siivoamatta.

Terveisin 10-tuntisia työpäiviä tekevä 4-lapsen opiskeleva kotiäiti, joka hoitaa lapsensa itse työnsä ohella ja samalla miehensäkin työn ja vielä korjaa autonki ja siivoa kodin viikoittain erittäin märällä luutulla ja tamppaa vielä matotki imuroinnin jälkeen..

Vierailija
2/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvästi paheksua kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat bannia kunnes on kämppä siivottu.

T. Ylläpito

Vierailija
4/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taysin koukussa siihen ja rakastan pesuaineiden ja uuden imurin tuoksua. Tykkaan myos siivouskomeron tuoksusta.

Vierailija
5/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilossa täällä meidän siivouskomerossa. Täältä ne ei mua ikinä löydä. Vastarinta pitää.

ap.

Vierailija
6/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli valvoo, Varppina löytää sinut sieltä komerosta. Ovat jo tulossa!

Vierailija
7/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit näppäimistölle :).

Vierailija
8/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tasapainottelua omien puhtaustoiveiden ja siivousinhon välillä. Tällä hetkellä inho on pahasti voitolla.

Siivoojaa en kehtaa palkata, vaikka kai kuukausittaisen luksusbudjetin (100 e, ei mitään porho-harhakuvia siellä) voisi siihenkin käyttää. (Hassua muuten, että voin kuvitella siivoavani työkseni muiden koteja, mutta oma koti... ei.)

Vierailija
9/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin on pyörinyt mustamaija koko aamun. Arveltiinkin miehen kanssa, että varmasti joku perheenäiti on karannut ja nyt sitä etsitään. Paheksumme sinua syvästi, naisen pitää kantaa vastuunsa kodistaan.

Tulisit nyt sieltä komerosta, jookos.

Vierailija
10/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ne siivoaa. Täyttää tiskikonetta. Muistaakohan ne, että murokupit pitää huuhtoa ensin. Ei ne muuten puhdistu. En kuule murokupin huuhteluääniä. Oivoivoioi.

ap.

Vierailija
11/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seurasta.

ap.

Vierailija
12/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää niin kauheaa ole, kun alkuun pääsee. Mulla on eka koneellinen pyykkiä pyörimässä ja kämppä imuroitu ja lattiat pesty. Nyt kavitauko ja kohta kylppärin ja vessan kimppuun.

Vierailija
13/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen ei on oikeasti kyllä. ;)

Vierailija
14/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyteni. Olin rasittunut kotiäiti joka ei saanut missään hetken rauhaa. Ymmärsin, että siivouskomeroon piiloutuminen on ainoa keino saada omaa aikaa. Ei olisi muuten tullut ikinä mieleenkään, että meillähän on tosiaan siivouskomerossa neliön verran tilaa - ihan vaan minulle. Kiitos ap vinkistä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän