Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet miettinyt jouluvalmisteluita?

Vierailija
06.10.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridaa kohti :)

Vierailija
2/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mitkä verhot laitan ikkunaan ja minkä liinan pöytään.

Lahjat on jo kaikki tehtynä/hankittuna, ainakin suurinpiirtein.

Päätin tänä vuonna olla ajoissa valmis, niin ei tarvi stressata yhden kuukauden aikana rahan menosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen se sitten jääkin ja taas se joulu tulee "liian aikaisin"!

Vierailija
4/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalmistelut on aina samat ja ne aloitan jouluviikolla.

Joululahjoista suurin osa mietitty ja hankittukin. Pari neuleprojektia kesken, niitten kanssa menee joulunaluspäiviin ;)

Vierailija
5/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin varaa niin lähtisin etelään lomalle. Joka vuosi pitää yrittää jotenkin sumplia jouluvierailut ja lahjat ja ruoat. Isovanhemmat ovat eronneet eivätkä voi sietää toisiaan. Lapset tosi allergisia ja kaikki ruoat pitää tehdä itse. Rahat on ihan finaalissa kun en ole ollut aikoihin töissä. Onneksi tulee veronpalautuksia niin ei mene ihan ankeaksi.

Vierailija
6/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan flylady.net ohjelmaa ja siina kaydaan nyt 4 viikon aikana kaikki huoneet lapi ja tyhjennetaan niita romusta. Sitten alkaa varsinainen jouluun valmistautuminen, joka loppuu marraskuun viimeiseen viikonloppuun.

Vierailija
7/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen päättänyt että minimoin lahjaostokset tänä vuonna. Viime vuonna lahjoihin meni melkein 400e, tänä vuonna budjetti on 100e eli ostan vain noin kympin lahjoja muutamalle tärkeälle ihmiselle. Miehelle kun ehdotin, että mennään vaikka pienelle hotellilomalle joulun jälkeen eikä osteta muita lahjoja toisillemme, niin mies lupasi maksaa senkin retken. :) Meillä on aika hintavia hankintoja (sänky, auton vaihto) kotiin tehtävänä, joten mä en nyt pysty venymään muuhun.

Safkaa tietysti ostetaan riittävästi ja kokataan aika isolle porukalle, koska kutsun mieluummin ihmiset meille kuin matkustan itse muiden (eli vanhempieni) nurkkiin asustamaan.

Vierailija
8/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pakastimeen päätyi esikiehautetut uudet perunat.

Kaikki joulun laatikot olen jo tehnyt valmiiksi.

Verhoja ja koristeita olen miettinyt.

Kattaus mietinnän alla.

Tällä viikolla leivon kakkuja. Ja luultavasti teen myös joulukortit.

Tänään olen suunnitellut joulumenun.

Lahjoja on jo ostettu ja suurin osa puuttuu. Niistä osa mietinnän alla.

Vierailija
9/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuudesta lapsesta vain pienin on paikalla. Siitä huolimatta kaikki perinteiset jouluruuat, kuuset ja pukit ja tietysti joulupäivänä täytetään allas ja siinä sitten kuoharia ja mansikkakaukkua nautiskellaan miehen kanssa kynttilänvalossa lämpimässä vedssä ja sitten... ;)

Vierailija
10/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tosi aikaisessa. Ei tule stressiä. :)

Vierailija
11/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin päätös, ettei osteta lahjoja (ei pieniä lapsia lähipiirissä) ja huomaan katselevani sopivaa joulukúusta jo. Katselen kuusia siis omilta mailta, mutta myös ajellessani ihan missä tahansa muuallakin;D

Vierailija
12/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä että kukahan ne jaksaa tehdä. Itselläni alkaa kohta sytostaattihoidot ja kunto joulun alla arvoitus.