Palstalla hetken, kysy jotain. PM
Kommentit (12)
Palsta on käynyt tylsäksi, en ole hetkeen roikkunut täällä.
KP:n kanssa vaihteeksi ok vaihe.
Helsinki mulle liian iso kaupunki, enkä ikinä muuttaisi suoraan parisuhteeseen. En ole koskaan asunut kenenkään aikuisen kanssa, enkä aio asua tulevaisuudessakaan.
taloudellisesti. Henkisesti avartava syksy, olen valaistunut ja kasvanut henkisesti ainakin 10 vuotta, ehkä lopultakin aikuistun.
KP:n kanssa en ole koskaan virallisesti asunut päivääkään, enkä tule asumaankaan vaikka miten hyvin menisi.
Kai sitä aikuinen saa seurustella kenen kanssa haluaa, ilman saman katon alle muuttamista.
Me vaan seukataan KP:n kanssa, pysyy suhde tuoreena kun ei ole taloudellista velvoitetta toisesta.
Diagnoosi: kaksisuuntainen mielialahäiriö
Mut harmi vaan, ei tällä diagnoosilla lopullista sairaseläkettä irtoa.
Hoidossa näin kyllä aika rankkoja MT-tapauksia, sai kummasti motivaatiota omaan kuntoutumiseen, kun en halua että itsestä tulee samanlainen.
Kun oli hoitokavereina Niuvaniemestä ja Vaasan vankimielisairaalasta päässeitä, tuli ikävä kotiin.
oletko sä ihan tavallinen?
Elän normaalia elämää ja ihan kunniallisen kansalaisen maineessa, ainakin tähän kesään asti.
En käytä edes päihteitä, enkä aio käyttääkään.
mutta en usko enää ikinä töitä saavani. Sellaista työvoimapulaa ei tulekaan, että vajaakuntoisia työllistäisivät.
Helsinkiin. Olisi tilava kaksio ja yksinäinen olo. KP:n ja lapset voit jättää Ouluun. Olen nainen 32 vuotta vanha.